Czerwona dioda migająca w lewych drzwiach.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- stanislawski
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57
Czerwona dioda migająca w lewych drzwiach.
Pytanie do specjalistów - czy migająca dioda po zamknięciu drzwi kluczykiem w GOLFIE IV(nie mam niestety pilota) oznacza tylko sygnalizację zamknięcia drzwi, czy też to sygnalizuje włączenie się autoalarmu. ja nie mam pojęcia czy takowy posiadam, oprócz standardowego wyposażenia - immobilizer - którego wykorzystywanie też mi jest zupełnie obce (cóż on robi...??)
Dodatkowo: - czy istnieje jakiś niedrogi sposób zwiększenia wyposażenia MK4 w pilot do zastosowania zamiast kluczyka? Centralny zamek jest w standardzie przecież...
I na koniec - też elektryczne - zamek centralny tylnej klapy raz działa, dziesięc razy nie działa - trzeba otwierać kluczykiem, pomijam fakt brudu sciekającego po klapie, który dla zamka nie jest bez znaczenia (błoto, piach itd) czy jest na to jakaś metoda? Może nie tylko ja mam taki problem? Ew. jaki smar (jeśli już) tam zastoswać, bo nieraz jest problem nawet z włożeniem kluczyka...
Z uszanowaniem
Jerzy
Dodatkowo: - czy istnieje jakiś niedrogi sposób zwiększenia wyposażenia MK4 w pilot do zastosowania zamiast kluczyka? Centralny zamek jest w standardzie przecież...
I na koniec - też elektryczne - zamek centralny tylnej klapy raz działa, dziesięc razy nie działa - trzeba otwierać kluczykiem, pomijam fakt brudu sciekającego po klapie, który dla zamka nie jest bez znaczenia (błoto, piach itd) czy jest na to jakaś metoda? Może nie tylko ja mam taki problem? Ew. jaki smar (jeśli już) tam zastoswać, bo nieraz jest problem nawet z włożeniem kluczyka...
Z uszanowaniem
Jerzy
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
- Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
- Kontakt:
stanislawski, przedewszytki to sprawdz sobie czy masz alarm np w taki sposób: siedz w samochodzie zamknij sie tzn przez otwarte okno przekręć kluczykiem zamek by sie zamknoł, poczkeaj aż czerwona djoda zacznie szybko migać i spróbuj go odpalić, powinien zacząć trąbić klaksonem i powinien być brak zapłonu. Gdy zacznie trąbić klaksonem musisz przekręcić kluczykiem w drzwiach i sie wyłaczy.
Co do tego centralnego to możesz dokupić np drugi alarm który bedzie juz z pilotem i bedziesz miec dwa alarmy i zamykanie z pilota - ja tak mam.
Ja sobie radziłem z zamkiem tylenje klapy jak sie zapychał odmrazaczem do zamków - ale to jest chwilowe rozwiązanie.
Co do tego centralnego to możesz dokupić np drugi alarm który bedzie juz z pilotem i bedziesz miec dwa alarmy i zamykanie z pilota - ja tak mam.
Ja sobie radziłem z zamkiem tylenje klapy jak sie zapychał odmrazaczem do zamków - ale to jest chwilowe rozwiązanie.
Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]
witam.
jestem nowy i mam maly problem:( posiadam golfa MK3 GT i swieci oraz piszczy mi lampka oleju gdy jade furka,podobno te golfy tak maja??pomocy,podacie jakies linki z forum gdzie moze ktos ma podobny problem:) aha i gdzie sie mozna pochwalic zdobycza na forum??
pozdro
jestem nowy i mam maly problem:( posiadam golfa MK3 GT i swieci oraz piszczy mi lampka oleju gdy jade furka,podobno te golfy tak maja??pomocy,podacie jakies linki z forum gdzie moze ktos ma podobny problem:) aha i gdzie sie mozna pochwalic zdobycza na forum??
pozdro
http://www.otwieramy.pl/?p=25514
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
oj... nie powiedział bym...GT1.8 pisze:podobno te golfy tak maja
Sprawdź połączenia na czujniku ciśnienia oleju, stan oleju,. Kiedy był wymieniany? Ty go wymieniałeś? A filtr? kiedy? Nie jest zapchany?
Jeśli tu się wszystko zgadza, to neistety- pomiar cośnienia oleju na warsztacie i okaże się co piszczy...
Pozdrawiam.
-
- Forum Master
- Posty: 1173
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:37
- Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk
- Kontakt:
ja mam wersje basis, i odrazu jak kupywalem samochod w salonie, to odrazu pytali sie czy zakladac alarm... Ale ta dioda to byla od samego poczatku
SPRZEDAM NOWE SPREZYNY EIBACH PRO KIT DO GOLFA MK4 (SILNIK 1,4 i 1.6) ---> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=959499498
Sprzedam dywniki welurowe czarne ORI VW ze stoperami -> info PW
Sprzedam dywniki welurowe czarne ORI VW ze stoperami -> info PW
Nie możliwe! Musisz mieć diodę na drzwiach kierowcy obok rygielka.Tomalka pisze:Ja mam wersje trendline z el szyberdachem i z tylnymi lampami z ciemnym kierunkiem i pozycja, a nie mam ani alarmu, ani nie mam zadnej diody.Qto pisze:W każdym MK IV jest alarm.
Jak nie masz to napewno nie brałeś go z salonu tylko z drugiej ręki i
ktoś coś kombinował przy drzwiach a może był bity w bok?
Nie migająca dioda przy drzwiach, przy braku niefabrycznych zabezpieczeń to zaproszenie dla złodzieja (można łatwo dostać się do środka samochodu) więc lepiej weź trzeci plastikowy kluczyk (o ile miałeś w komplecie) i sprawdź sobie przynajmniej czy ci mobilajzer działa.
kiedyś MK IV
Dziwne. Byłem przekonany że wszystkie MK4 i nowsze Pasaty z centralnym zamkiem mają funkcję zamykania z ryglowaniem sygnalizowanym diodą na drzwiach ale skoro dwie osoby jej nie mają to chyba jest to możliwekiss pisze:możliwe, możliwe. Ja też nie mam jej w drzwiach.Seru79 pisze:Nie możliwe! Musisz mieć diodę na drzwiach kierowcy obok rygielka.
kiedyś MK IV
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 519 gości