Co ile wymiana rozrządu Golf 1.3 NZ ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MarcinWLKP

Co ile wymiana rozrządu Golf 1.3 NZ ?

Post autor: MarcinWLKP » pn sty 01, 2007 14:31

Witam, co ile wymienia się pasek rozrządu w Golfie 1.3 NZ? Jaka jest cena samego paska i jaki lepiej wybrać orginalny (chyba Boschowski) czy np. ContiTech ?



Awatar użytkownika
piecia1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: piecia1985 » pn sty 01, 2007 14:56

Pasek wymienia sie co 60000km.Pasek kosztuje w granicach 25-35zł zalezy od sklepu.Kup lepiej Boscha wiadomo !!!



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » pn sty 01, 2007 15:49

Ja zawsze montuje ContiTecha, nigdy nie miałem z nimi problemów. To są jedne z najlepszych pasków.

PS. wymieniając pasek w 1.3 nie zapomnij o pompie cieczy. Chyba ze masz niedawno wymienianą.



MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » pn sty 01, 2007 18:38

piecia1985 pisze:Pasek wymienia sie co 60000km
:bigok: dzięki, o to mi chodziło, co do paska to jeszcze się zastanowie

Jeszcze zapomniałem o cenę napinacza zapytać :)

krzycho85 pisze:wymieniając pasek w 1.3 nie zapomnij o pompie cieczy
A co ma jedno z drugim wspólnego jeśli można wiedzieć? Przeciez pompa ta jest chyba napędzana paskiem klinowym? Chyba, że jest coś nie tak z tymi pompami :?



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » pn sty 01, 2007 19:25

A co ma jedno z drugim wspólnego jeśli można wiedzieć? Przeciez pompa ta jest chyba napędzana paskiem klinowym? Chyba, że jest coś nie tak z tymi pompami
Jeśli masz silnik NZ to pasek napędzany jest pompą cieczy. Jeśli tego nie wiesz to raczej nie próbuj wymieniać paska sam.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn sty 01, 2007 19:40

w silniku 1,3 pasek napinasz za pomocą pompy cieczy nie zapomnij wymienić uszczelki pod pompą o ile pamiętam w tym silniku jest oring gumowy no i tak jak piszą koledzy jak już ruszysz rozrząd to wymień od razu pompę zawsze zakłądam paski firmy Gates są dość tanie i nigdy nie miałem z nimi problemów


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » pn sty 01, 2007 20:13

Aaa, to nie wiedziałem :)
krzycho85 pisze:Jeśli tego nie wiesz to raczej nie próbuj wymieniać paska sam
nawet nie myślałem o samodzielnej wymianie, zapytałem od tak, żeby mi pan w warsztacie bzdur nie nawciskał i nie wykasował przy okazji :)



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn sty 01, 2007 20:18

w 1,3 wymiana paska jest bardzo prosta no chyba że nie znasz się kompletnie na mechanice lub nie chcesz się sam grzebać bo jeśli masz troche pojęcia to zerknij do książki i sam bez problemu wymienisz pasek i pompę :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » pn sty 01, 2007 20:33

Lepiej zostawię to fachowcowi. To moje pierwsze autko i moje początki z mechaniką, więc wole nie ryzykować :D



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn sty 01, 2007 20:40

OK rozumiem powodzenia i obyś zapłacił jak najmniej :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 373 gości