cisnienia na tlokach abu 1,6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pocieszyles mnie kata wywalilem tydzien temu dzćwikła pisze:Troche nie tak kolego.....norma 10-15(a raczej 13) jest to norma przyjeta przez producetna w jakiej auto powinno miescic sie jak jest nowe...oczywiscie ze potem albo sie ladnie dotrze i norma wzrosnie albo zostanie zajechane gdzie cisnienie ulegnie zmianie...kolega ma równe cisnienie wiec napewn dolu silnika bym nie ruszal bowiem podane przezniego wyniki wskazuja na bardzo dobra kondycje silnika....looknik kolego na:Adamtd pisze:rafaellos, norma dla tego silnika mówi 10-15 bar. Masz już prawie dolna granicę, ale wszystko jest ładnie równo zużyte. No ale on chyba ma więcej niż 170 tys km.....
Próba olejowa była?
Jakie zużycie oleju, jakie zużycie benzyny itp?
-zaplon
-rozrzad( czy nieprzestawiony)
-kiedy wumieniales ostatnio filtr paliwa
-wywal katalizator bo przy tym przebiegu napewno nie pelni juz swojej fukcji
Takie zuzycie oleju nie powie nam calej prawdy o silniku bowiem zalezy to w duzym stanie np od zuzycia gumek zaworowych....u kolegi w audi 80 przy przebiegu 250tys i podobnym prezaniu jakie masz autko lykalo litr na 1000...po wymienie uszczelniaczy autko bierze tyle ze jak wleje max to po 10 tys ma min....
ralf
ćwikła, ale wiesz, że jak ten silnik miałby faktycznie za niskie ciżnienie sprężania to jadłby olej w ilościach bardziej handlowych niż 0,2 l/1000 km - jak u kolegi
[ Dodano: Nie Gru 31, 2006 15:34 ]
[ Dodano: Nie Gru 31, 2006 15:34 ]
jeszcze raz w tym temacie - więc tak : niektóre źródła za minimum dla abu podają 7 bar, niektóre 10 bar. Jak dla mnie 7 bar to już nieprzyzwoitośc, ale średnio 11 jak ma jeszcze kolega - to tak jak napisałem jeszcze nie dramatćwikła pisze:norma 10-15(a raczej 13) jest to norma przyjeta przez producetna w jakiej auto powinno miescic sie jak jest nowe...
heh to co powiesz na takie cisnienie 2,8,12,2.....autko to audi 100 2,3 motor...jezdzilo(ale tylko na gazie),chodzilo równo(w miare)....to jest dopiero cisnienie wskazujace na zajechany motor...mysle ze kolega niema czym sie martwic..osobiscie w swoim ADZ mam 12do13 autko bierze olej w ilosciach sladowych ze nie musze dolewac do wymiany a nizsze o 1 bar to nie dramat...mysle ze nawet gdyby kolega mial po 10 i w miare równe tez nie byloby tragedi....tu przyczyna leze calkiem gdzie indziejAdamtd pisze:ćwikła, ale wiesz, że jak ten silnik miałby faktycznie za niskie ciżnienie sprężania to jadłby olej w ilościach bardziej handlowych niż 0,2 l/1000 km - jak u kolegi
[ Dodano: Nie Gru 31, 2006 15:34 ]jeszcze raz w tym temacie - więc tak : niektóre źródła za minimum dla abu podają 7 bar, niektóre 10 bar. Jak dla mnie 7 bar to już nieprzyzwoitośc, ale średnio 11 jak ma jeszcze kolega - to tak jak napisałem jeszcze nie dramatćwikła pisze:norma 10-15(a raczej 13) jest to norma przyjeta przez producetna w jakiej auto powinno miescic sie jak jest nowe...
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A co to za fizyk to podaje wartosc bez jednostki ? 13 czego? 10 czego? 15 czego? barow? czegos innego? nie no żartuje widomo ze gadamy o barach....
Ale czy mozecie mi powiedizeć jakie jednostki mozna spotkać na tych manometrach do mierzenia cisnienia sprezania? Ja spotkałem sie z co najmniej dwoma jednostkami ale chciałbym to sobie jakos w głowie uporzadkować....Prosze zeby mi ktos wypisał jesli wie, pozdrawiam
Ale czy mozecie mi powiedizeć jakie jednostki mozna spotkać na tych manometrach do mierzenia cisnienia sprezania? Ja spotkałem sie z co najmniej dwoma jednostkami ale chciałbym to sobie jakos w głowie uporzadkować....Prosze zeby mi ktos wypisał jesli wie, pozdrawiam
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ok dzieki,
wiem co znaczą indeksy M ,H, K itd przy jednostkce.. Nie o to mi chodziło...W koncu czy to megapascal czy pascal to nadal jest pascal...
Nie o to mi chodziło...pascal to pascal...
Nie mam pewnosci ale czy są jakies jednostki cisnienia które nie są całkowitą wielokrotnoscią bara?
Chodzi mi o to ze zdawało mi sie, ze widzialem kiedys jakies jednostki ktore sie mialy do bara jak 1 do 1,15 czy coś koło tego ! nie mam pewnosci czy mi sie cos popieprzyło czy jest jakaś dziwna jednsotka-dziwoląg z USA np moze....wyprowadźcie mnie prosze z błedu albo uświadomcie....pozdr
wiem co znaczą indeksy M ,H, K itd przy jednostkce.. Nie o to mi chodziło...W koncu czy to megapascal czy pascal to nadal jest pascal...
Nie o to mi chodziło...pascal to pascal...
Nie mam pewnosci ale czy są jakies jednostki cisnienia które nie są całkowitą wielokrotnoscią bara?
Chodzi mi o to ze zdawało mi sie, ze widzialem kiedys jakies jednostki ktore sie mialy do bara jak 1 do 1,15 czy coś koło tego ! nie mam pewnosci czy mi sie cos popieprzyło czy jest jakaś dziwna jednsotka-dziwoląg z USA np moze....wyprowadźcie mnie prosze z błedu albo uświadomcie....pozdr
Jednostek ciśnienia jest od groma (od dziesięciu lat noszę w portfelu tabelkę z przelicznikami - od czasu jak oblałem to na studiach )sas_gti pisze:Nie o to mi chodziło...pascal to pascal...
Więc takie najczęściej spotykane jeszcze w technice oprócz paskali barów atmosfer (czyli takich typowych) to:
- 1 kp/cm2=98066,5 Pa (chyba się na to mówiło kilopoundy - ale głowy nie dam sobie uciąć)
- 1 Tr=133,322 Pa - tor
- 1 in.ofHg=3386,4 Pa
- 1 in.of H20=249,08 Pa
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
oo dzieki!! wlasnie o tą mi chodziło jak wspomniałem o przeliczniklu gdzieś koło 1,15....Adamtd pisze:1 kp/cm2=98066,5 Pa
MI sie wlasnie kiedys taki manometr trafił co miał te Kp....
rafaellos, jesli mozesz to daj punkt Adamowitd bo mi bardzo pomógł a ja dac nie moge bo to nie mój wątek...pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 284 gości