AAM => ABS czy sie sprawdza sie czy nie wypał?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

AAM => ABS czy sie sprawdza sie czy nie wypał?

Post autor: Zoltecek » ndz gru 31, 2006 03:44

czy mogłby mi ktos napisac numery czesci do przerobki AAM na ABS chodzi mi o
nr wałka rozrzadu oraz o
nr komputera
jak sie to sprawuje po takich zmianach (czy sie nie spuje :kac: )
czy trudno jest zmienic wałek rozrzadu majac warsztat ?



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz gru 31, 2006 10:36

Wał rozrządu AAM: 026 109 101 M
Wał rozrządu ABS: 026 109 101 Q
Co do sterownika dla silnika ABS etka podaje kilka różnych, więc nie chcę zmylić.
Jeśli dorwiesz wszystko co potrzeba i masz warsztat to nie powino być problemów.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » ndz gru 31, 2006 10:53

a nie prosciej kupic uzywany silnik a swój sprzedac...taniej i szybciej wyjdzie


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » ndz gru 31, 2006 11:22

ćwikła pisze:a nie prosciej kupic uzywany silnik a swój sprzedac...taniej i szybciej wyjdzie
będzie szybciej i taniej ale czy lepiej ???
jeśli kupi jakiegoś trupa to nie bardzo


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz gru 31, 2006 11:52

marek2907 pisze:będzie szybciej i taniej ale czy lepiej ???
jeśli kupi jakiegoś trupa to nie bardzo
dokładnie mam juz pewny silniczek pozbyłem sie wszystkich jego problemow a teraz przydało by sie tylko odrobina dynamiki poza tym kupujac czesci (komp+wałek) wydam ok 300zł kupujac silnik to wydatek min 800zł i w dodatku nie wiem jak to bedzie sie sprawowac


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz gru 31, 2006 12:01

Zoltecek pisze:kupujac czesci (komp+wałek) wydam ok 300zł kupujac silnik to wydatek min 800zł i w dodatku nie wiem jak to bedzie sie sprawowac
Nie zapominajcie, że ECU + wałek to nie wszystko , żeby zbliżyć sie mocą do ABSa potrzebne są jeszcze tłoki (wyższy stopień sprężania) , ale sama zmiana tylko ECU i wałka napewno przyniesie jakąś poprawe dynamiki auta - tylko nie licz że bedzie to 90PS bo sie zawiedziesz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Krystek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob mar 12, 2005 17:29
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Krystek » ndz gru 31, 2006 13:22

poniżej masz link do strony gdzie są podane nr komputerów do poszczegóklnych silników
www.corrado-club.ca/tech/vwecucodes.htm



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 324 gości