Silnik GX spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Re: Silnik GX spalanie

Post autor: Robert Raburski » ndz mar 13, 2005 09:46

ygd pisze:
gtx pisze:Tu z toba sie nie zgodze .Nie bylo KR z sonda lambda!! Cos ci sie pomylilo i to zdrowo. :hmm:
A co do szukania igly w stogu siana , to tez sie nie zgodze . Jetronikiem tak nie jest bo to jest porosty wtrysk mechaniczny , jak ktos ma nawet male pojecie o mechanice i cos jest nie tak latwo mozna znalesc usterke.
K , lub KE-JETRONIK to dobry wtrysk jak ktos dba nie ma z tym problemow i jezdzi do dobrych mechanikow a nie pseudo mechanikow.
To może inaczej... były KR na Ke-jetroniku (niektóre corrado i golfy) i PL na K-jetroniku (passat, golf usa) :>

Zgodzę się z tym, że to bardzo dobry wtrysk jeśli ktoś dba i jeździ do dobrych mechaników, ja mam ke-jetronik trochę ponad rok, przez ten czas, jedynie wtrysk rozruchowy musiałem odłączyć (taki już kupiłem) no i ciągle szukam stabilizatora wolnych obrotów - także taki miałem po kupnie ;)

Z kolei nie znam żadnego dobrego mechanika, któremu bym zostawił do naprawy coś przy wtrysku, jeśli by cos nawaliło :crazy:
W autoryzowanej stacji boscha "geniusze" chcieli go do vaga podłączać :hehe:
Wracając do tematu o jaki stabilizator obrotów chodzi też mam ke-jetr.i też wariują mi obroty


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Silnik GX spalanie

Post autor: evolution » ndz mar 13, 2005 09:59

gtx pisze:
ygd pisze:
gtx pisze: WTRYSK K-JETRONIK NIE MA KOMPUTERA I SONY LAMBDY.Czy to tak ciezko zrozumiec????!!!!!!! przeciesz to juz bylo walkowane w innym temacie!!!!

Sprawdzales sonde lambde?
Hmm, a taka ciekawostka, wychodził KR z katem i chyba lambdą... a był na K-jetroniku przeca :crazy: Więc zamotać się już można w tym wszystkim :zaklopotanie:
Z czym zamotac? wystarczy logicznie pomyslec.

PO 1 - KR (k-jetronik) nie wychodzil z zadna sonda lambda i tam nie bylo komputera tylko sterownik do zaplonu a to chyba mala roznica!!

Po 2 - PL wychodzily na ke-jetroniku i tam byl komputer i sonda lambda oraz sterownik do zaplonu.
WarMachine18 pisze:dokladnie wczoraj bylem znowu u dwoch mechanikow i powiedzieli ze to wtrysk mechaniczny komp tylko steruje wtryskiwaczem rozrucjowym i czyms jeszcze ale nie pamietam
To ciekawe bo wtryskiwaczem rozruchowym steruje tylko czujnik termiczny.

ygd pisze:Jeśli masz tak jeździć od mechanika, to mechanika, może prościej będzie wymienić całe zasilanie na monowtrysk? Widziałem niedawno kaczor sprzedawał za 500pln całość z pompami paliwa i mikserem do gazu

Ileż w końcu można pakować w naprawy... na monowtrysku będziesz miał spokój, a jetronika jeszcze na części sprzedaż.
Zamienil stryjek siekierke na kijek.Na monowtrysku spokuj ??ciekawe :rotfl: :rotfl:
Do tego zmienic trzeba jeszcze glowice.Duzo ludzi ktorzy maja na monowtrysku silniki zmieniaja na wielopunkta bo duzo pali, a ty piszesz zebyz z wielopunktu zamienil na monowtrysk. :bajer: Jak cos sie dzieje z k , lub z ke-jetronikiem to dobry mechanik a nie bajerant to naprawi a z monowtryskiem raczej nie, bo jak to sie zacznie sypac to wtedy worek pieniedzy.

Po prostu zmien swoich mechanikow :okej: :okej:
i tu kochany jestes w bledzie bo k jetronic mogl miec zastosowana sonde sterujaca zaworem omijajacym luftwage. tzn sonda wskazywala za bogato przepuszczal wiecej powietrza za przeplywomierz, ktory w tym momencie mierzyl mniejsza ilosc powietrza i zubazal mieszanke . i na odwrot sonda ubogo -zamykal obejscie- wzbogacanie. a jak juz mowilem to tylko kwestia regulacji bo k jetronic to bardzo ciekawy wtrysk. przyjedz do mnie po godzince bedziesz mial igla


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz mar 13, 2005 10:07

olozwirski pisze:Prosze. Niestety lepszej jakosci nie dam juz rady. Mam nadzieje ze pomoglem. A jak naprawisz to daj znac co mu bylo.

a moze bys podpial ten urwany kabelek do regulatora na pierwszej fotce??
zawsze to liter mniej spalania???:P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz mar 13, 2005 12:00

Jak wpinam ta kostke to mi obroty faluja... Za kilka dni zmieniam silnik na PL. Bede mial mnostwo pytan...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz mar 13, 2005 17:33

olozwirski pisze:Jak wpinam ta kostke to mi obroty faluja... Za kilka dni zmieniam silnik na PL. Bede mial mnostwo pytan...
mnie chodzilo o ta fotke http://vwgolf.pl/forum/files/dsc00318.jpg


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pn mar 14, 2005 11:04

tez chcialem mu to napisac ale niebylo mnie na necie. no i dzisiaj oddaje autko zobaczymy co kolesie zrobia :) mam nadzieje ze wszystko bedzie OK :) no i bylbym zadowolony jak by byla to tylko wina niewyregulowanego wtrysku i jak by sie go dalo tak latwo wyregulowac


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pn mar 14, 2005 13:06

olozwirski mam do ciebie jeszcze prozbe jak moglbys mi powiedziec przy jakich obrotach osiagasz 100km/h na 5 biegu bo moj chyba mi sie troszke muli po ostatniej wizycie u mechanika ?????????


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pn mar 14, 2005 15:47

No dzisiaj drugi koles mi powiedzial ze ten wtrysk co ja mam byl wyprodukowany na rynek USA


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pn mar 14, 2005 15:49

dlatego sa takie problemy z wyregulowaniem go i z znajacym sie na tym mechniku


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn mar 14, 2005 18:04

To wszystko co moj dzis z siebie dal, i cos czuje ze wiecej bardzo by nie poszedl :otepienie: Bede zaraz jechal samochodem to zobacze ile jest przy 100.



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pn mar 14, 2005 18:06

dobrze musaiels to robic jechac i zdeice klikac ale powiem ci ze to malo 160 to troszke za malo jak na 1,8


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn mar 14, 2005 19:49

Zobaczcie ile ma przy tym obrotów!!!
Jeszcze o 2 tys powinien miec więcej. To dopiero połowa zegara....!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Re: Silnik GX spalanie

Post autor: gtx » pn mar 14, 2005 20:22

evolution pisze: i tu kochany jestes w bledzie bo k jetronic mogl miec zastosowana sonde sterujaca zaworem omijajacym luftwage. tzn sonda wskazywala za bogato przepuszczal wiecej powietrza za przeplywomierz, ktory w tym momencie mierzyl mniejsza ilosc powietrza i zubazal mieszanke . i na odwrot sonda ubogo -zamykal obejscie- wzbogacanie. a jak juz mowilem to tylko kwestia regulacji bo k jetronic to bardzo ciekawy wtrysk. przyjedz do mnie po godzince bedziesz mial igla
To ty chyba jestes w bledzie.K-jetronik nigdy nie mial sondy lambdy.



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » pn mar 14, 2005 20:32

WarMachine18 pisze:ja mam identyczny wtrysk mi zere 20 l paliwa na 100 km i niewiadomo co to moze byc i dalej niewiem co co za wtrysk GTX twierdz dalej ze to KE-jet ale mi juz chyba ze 4 ocoby mechanicy powiedzieli ze to K-jetronic nawet na kompie pod szyba mam napisane ze to Jetronic.
Moj znajomek pojechal do dobrego warsztatu on tak twierdzi, passatem na jednopunktowym wtrysku z jakims problemem i przy okazji chcial sie odnich dowiedziec co to za silnik jakie ma paramatry, a oni na to ze to jest 1.8 gti na jednpunktowym wtrysku :rotfl: :rotfl:
To ze na kompie masz napisane jetronik to nie jest dowodem ze masz k-jetronik.chlopie ja mam tez tak napisane a mam ke-jetronik.Tobie mozna tlumaczyc ty nadal swoje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 365 gości