Czy to uszczelka? 1.6 PN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VWojtas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn paź 24, 2005 17:50
Lokalizacja: Bogucin k. Poznania
Kontakt:

Czy to uszczelka? 1.6 PN

Post autor: VWojtas » pt gru 29, 2006 13:01

Sluchajcie mam problem, Płyn chlodzacy ubywa (co jakies 1,5 - 2 tyg. trzeba dolwac) Pozatym dymi sobie troszke na bialo (poruwnywalnie do innych aut w miescie o tej porze roku) No i jest jescze jedna rzecz otoz gdy na odpalonym silniku zajrzalem do zbiorniczka na plyn to pojawiaja sie tam bombelki... Czy to bedzie problem uszczelki pod głowica?? Dodam ze nigdzie nie ma sladu aby wystepowal jakis wyciek chlodnica sucha wszystkie polaczenia takze.

Prosze o odpowiedz i Pozdrawiam!


"...Dziadzia jest,dziadzia był,dziadzia będzie,dziadzia tu,dziadzia tam,dziadzia wszędzie,dziadzia gra,dziadzia ma,dziadzia przędzie patent na patencie to dziadzi orędzie,ziom!..."

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt gru 29, 2006 13:03

sprawdz jeszcze stan oleju i jakość czyli kolor jeżeli nie zmienił barwy na jasniejszy i płyn nie zmienił koloru i stanu to ok (ile dolewasz tego płynu???????? układ chłod, madmiar płynu potrafi wyrzucic a powiem ci jeszcze jeżeli nie dolewasz duzo płynu to wycieku możesz nawet nie zauwazyć poniewaz płyn pod wpływem temp szybko może wyparowac z miejsca przecieku
Ostatnio zmieniony pt gru 29, 2006 13:07 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
VWojtas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn paź 24, 2005 17:50
Lokalizacja: Bogucin k. Poznania
Kontakt:

Post autor: VWojtas » pt gru 29, 2006 13:06

Olej oki tak jak bylo tak jest. ile dolewam?? hmmm na oko z 0,5 l. wlewam aby utrzymac poziom pomiedzy minimum a maximum

Pozdrawiam!


"...Dziadzia jest,dziadzia był,dziadzia będzie,dziadzia tu,dziadzia tam,dziadzia wszędzie,dziadzia gra,dziadzia ma,dziadzia przędzie patent na patencie to dziadzi orędzie,ziom!..."

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt gru 29, 2006 13:09

nie martw sie tym jeżeli ilosć płynu spadnie poniżej min wtedy trzeba sprawdzic układ ja bym nie stawiał odrazu diagnozy PADNIęTA USZCZELKA POD GłOWICą



Awatar użytkownika
VWojtas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn paź 24, 2005 17:50
Lokalizacja: Bogucin k. Poznania
Kontakt:

Post autor: VWojtas » pt gru 29, 2006 13:16

Wsumie to furka jezdzi juz tak troche czasu jednak zaczyna mnie to coraz bardziej denerwowac dlatego wole popytac co i jak. Nie chcialbym tez zeby cos powanego sie uszkodzilo przez to... Autko chodzi rowno odpala zawsze na pierwszym razem i nigdy samo nie gasnie. Ale fak faktem ze mnie to denerwuje bo troszke kasy wydaje na ten plyn :)

Pozdrawiam i dziekuje za rade!


"...Dziadzia jest,dziadzia był,dziadzia będzie,dziadzia tu,dziadzia tam,dziadzia wszędzie,dziadzia gra,dziadzia ma,dziadzia przędzie patent na patencie to dziadzi orędzie,ziom!..."

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » pt gru 29, 2006 13:19

sprawdz jeszcze czy ci smierdzi spalinami ze biorniczka wyrownawczego
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
VWojtas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn paź 24, 2005 17:50
Lokalizacja: Bogucin k. Poznania
Kontakt:

Post autor: VWojtas » pt gru 29, 2006 15:11

A wiec tak... Kolejne wnisoki:

- Płyn lubi zmienic kolor na taki "rudawy" podbny do koloru rdzy wydaje mi sie ze to przez syf w ukladzie.
- Zapach jest dziwny--> trudny do okreslenia ale spalinami nie czuc.

Pozdrawiam!


"...Dziadzia jest,dziadzia był,dziadzia będzie,dziadzia tu,dziadzia tam,dziadzia wszędzie,dziadzia gra,dziadzia ma,dziadzia przędzie patent na patencie to dziadzi orędzie,ziom!..."

sp1808
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 16:54
Lokalizacja: kalisz

Post autor: sp1808 » pt gru 29, 2006 15:43

nagrzej go i sprawdż węże jeżeli są twarde jak kamień to walnięta uszczelka i jeszcze jedno srawdż krócce wchodzące do silnika lubią puszczać i wylatuje płyn,możesz tez sprawdzić odkręcając świece rano jeśli są mokre od płynu to też uszczelka.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt gru 29, 2006 20:18

stan cieczy chłodn u ciebie zatrzyma sie na minimum i tak zostanie! spróbuj nie dolewac ale kontrolować ja już tym przestałem sie przejmowac też tak mam żadnych nie pokojących objawów mój silniczek nie ma a juz rok minął też radził bym ci sie przestać martwić tym ( golf to taki stwór że "powie" ci co go boli }}}}



Awatar użytkownika
VWojtas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn paź 24, 2005 17:50
Lokalizacja: Bogucin k. Poznania
Kontakt:

Post autor: VWojtas » pt gru 29, 2006 20:41

dziejo pisze:stan cieczy chłodn u ciebie zatrzyma sie na minimum i tak zostanie! spróbuj nie dolewac ale kontrolować ja już tym przestałem sie przejmowac też tak mam żadnych nie pokojących objawów mój silniczek nie ma a juz rok minął też radził bym ci sie przestać martwić tym ( golf to taki stwór że "powie" ci co go boli }}}}
Czesto tak bywa u mnie ze poziom zatrzyma sie na minimum i tak zostaje nizej nie schodzi czyli to oznacza ze nie jest zle?

Pozdrawiam!


"...Dziadzia jest,dziadzia był,dziadzia będzie,dziadzia tu,dziadzia tam,dziadzia wszędzie,dziadzia gra,dziadzia ma,dziadzia przędzie patent na patencie to dziadzi orędzie,ziom!..."

Awatar użytkownika
bocian01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw lut 09, 2006 13:41
Lokalizacja: Łódz

Post autor: bocian01 » pt gru 29, 2006 20:54

miałem ostatnio problem z uszczelką pod głowicą,
objawy były takie że ubywało płynu chłodniczego dość dużo przez dwa tygodnie wlałem prawie 3l płynu pozatym kopcił dość mocno na biało
spec stwierdził że " była przerwa między kanałem wodnym a cylindrem"
na szczęście płyn nie dostał się do oleju bo wtedy można zatrzeć silnik
lepiej tego nie lekceważyć



Awatar użytkownika
VWojtas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn paź 24, 2005 17:50
Lokalizacja: Bogucin k. Poznania
Kontakt:

Post autor: VWojtas » sob sty 06, 2007 14:26

Odswieze troche temat by podzielic sie z wami wnioskami po obserwacjach:
Dzieje sie dokladnie tak jak powiedzial dziejo,
dziejo pisze:stan cieczy chłodn u ciebie zatrzyma sie na minimum i tak zostanie!
Pozdrawiam!


"...Dziadzia jest,dziadzia był,dziadzia będzie,dziadzia tu,dziadzia tam,dziadzia wszędzie,dziadzia gra,dziadzia ma,dziadzia przędzie patent na patencie to dziadzi orędzie,ziom!..."

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 169 gości