Temat poświęcony problemom z gaźnikami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Czy popierasz istnienie tego tematu na forum?

TAK
172
97%
NIE
2
1%
NIE MAM ZDANIA
4
2%
 
Liczba głosów: 178

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr gru 27, 2006 11:41

krymtON pisze:PS. Ja tego robić nie będę, zajmie się tym mój kuzyn-mechanik (który doradza przeróbkę na jakiś inny gaźnik). Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
no nie bylo by to zle wyjscie, w moim opisie jest link jaz zmienic gaznik na taki z fiata 125p, ale to ostatecznosc, proponuje sprawdzic czy nie ciagnie gdzies lewego powietrza bo ten gaznik bardzo tego nie lubi....



Awatar użytkownika
PREVENT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
Lokalizacja: Szczecin
Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
Silnik: CXXB

Post autor: PREVENT » śr gru 27, 2006 19:11

Witam. Posiadam mk2 1,6 PN z gażnikiem 2EE. Auto mam trzy lata i problem mam co roku w zime zazwyczaj w trasie. W okresie zimowym jadąc w trasie auto zaczyna przerywać słabnąć, nie chce wejść powyżej 2500 tyś obr. cały czas przerywa i się dusi, a puszczając noge z gazu gaśnie. Nieraz jest tak że jadąc wrzucam na luz to odrazu gaśnie. dodam że pare razy mimo że się dławił dodawałem gaz do końca i po chwili zapalała mi się kontrolka od ciśnienia oleju i włączał się jakiś buczek w liczniku. Prosze o porady.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr gru 27, 2006 19:19

Z tym olejem to troche niedobrze, podejrzewam zuzycie panewek a co do gaznika to looknij czy ta przepustnica na gorze sie luzno porusza i czy podlaczenia elektryczne do jej silownika sa dobre.



Awatar użytkownika
PREVENT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
Lokalizacja: Szczecin
Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
Silnik: CXXB

Post autor: PREVENT » śr gru 27, 2006 20:20

KamilW podaj mi na pw swój nr tel. to skonsultuje to telefonicznie z Tobą.



Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » pt gru 29, 2006 16:09

Może mi ktoś napisać czy ten gaźnik (2ee) odcina paliwo przy puszczeniu pedału gazu na biegu czy dalej zaciąga ??? :-k



jantar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 14:39
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: jantar » pt gru 29, 2006 16:47

Oczywiście że odcina, przecież tam komputerek steruje przepustnicą.



krymtON
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr gru 27, 2006 11:09
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: krymtON » pt gru 29, 2006 16:58

KamilW pisze:proponuje sprawdzić czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza bo ten gaznik bardzo tego nie lubi....
Okazało się po wielkich męczarniach, że winne jest automatyczne ssanie. Po zablokowaniu ssania auto chodzi dobrze, ale jest problem z wolnymi obrotami przy zimnym silniku. Ktoś wie jak ten problem wyeliminować? :)
I jeszcze jedno. Posiadam także VW Polo z silnikiem 1.0, rocznik '89. Nie udało mi się znaleźć jaki ma to system zapłonu itp. Problem mój polega na tym, że samochód strasznie szarpie (zwłaszcza na niskich biegach). Nieraz przy próbie dynamicznego ruszania spotyka mnie niemiła niespodzianka i samochód mimo dodania sporej ilości gazu zamula. Wymieniany był już filtr paliwa, powietrza, świece i parę innych bzdur, mimo to problem dalej występuje. W czym może tkwić problem?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn sty 01, 2007 12:53

BMBL pisze:Może mi ktoś napisać czy ten gaźnik (2ee) odcina paliwo przy puszczeniu pedału gazu na biegu czy dalej zaciąga ???
2ee odcina calkowicie.



Awatar użytkownika
PREVENT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
Lokalizacja: Szczecin
Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
Silnik: CXXB

mk2 1.6 PN 2EE przerywa

Post autor: PREVENT » wt sty 02, 2007 18:50

no i dalej coś się psuje jak jest nagrzany to przerywa , szarpie i w tym momencie kopci na czarno, i tak jakby w tym momencie pedał gazu był twardszy niż normalnie. Nie mam pojęcia co to jest. Zastanawiam się czy to może świece są walnięte, kopułke i palec rozdzielacza wymieniłem pare miesięcy temu, może wlać do benzyny płyn do czyszczenia gażników?. Dodam że szwankował mi też w zeszłe zimy . Czy nie lubi zimy ???



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt sty 02, 2007 19:23

A sprawdz sonde lambda czy wszystko z nia ok?



Bari
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob gru 30, 2006 02:31
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Bari » wt sty 02, 2007 23:44

VWitam ja mam problem z obrotami(nie zchodza ponizej 3000 po przejechaniu nawet kilku kilometrow),oraz nierowno chodzi slinik.Silnik 1.6 PN gaznik elektroniczny.Prawdopodobnie jest to podscinienie(okragle z lewej strony gaznika,z sprezyna).Jezeli spojrzy sie pod maske to widac jak ta sprezyna "szaleje" przez co zle reguluje linka gazu,co doprowadza do zlej pracy silnika.Czy jest to sterwane jeszcze czyms???,czy jak to wymienie to bedzie okej????
Pomocy!
PozdraVWiam


...:::VW:::... z Miłości do Samochodu:)

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr sty 03, 2007 15:41

Nie wymieniaj niczego na chybil trafil, najpierw odczytaj kody usterek. Bedziesz wiedzial co jest nie tak z twoim gaznikiem. Jak cos to podaj adres wysle ci serwisowke do 2EE



Bari
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob gru 30, 2006 02:31
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Bari » czw sty 04, 2007 20:09



...:::VW:::... z Miłości do Samochodu:)

Awatar użytkownika
PREVENT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
Lokalizacja: Szczecin
Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
Silnik: CXXB

Post autor: PREVENT » pt sty 05, 2007 23:12

to ja też poprosze o serwisówke do 2 EE

wojslaw@onet.eu

DZIĘKI :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 241 gości