problem z mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zabekats
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lis 16, 2004 22:08
Lokalizacja: ŚLĄSK
Kontakt:

problem z mk3

Post autor: zabekats » czw gru 28, 2006 23:13

witam wszystkich dziś pierwszy raz diagnozowałem swojego mk3 1.8 cl.90km i wyskoczyły mi takie błędy
515-dystrybutor
515-Czujnik pozycji wału krzywkowego(czujnik efektu hali)- skrót do B+(G40):sprawdź CPM ,jeśli OK., wymień dystrybutor
moze mi ktoś powiedzieć co to oznacza ja tak przypuszczam ze siadł czujnik halla ale nie jestem pewien moze ktos z was wie z góry dziękuje za pomoc!



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » czw gru 28, 2006 23:50

jesli autko chjodzi to napewno nie jest hall. Jak diagnozosales autko wylonczone czyli silnik nie pracowal to czujnik halla zawsze Ci wyswietli


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
zabekats
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lis 16, 2004 22:08
Lokalizacja: ŚLĄSK
Kontakt:

Post autor: zabekats » pt gru 29, 2006 00:12

dzieki kolego za odpowiedź tez tak myslałem ale wolałem sie upewnićbo juz nie wiem co mam z tym autkiem robić jak jest zimny to chodzi na trz cylindry i nie sa winne temu świece ani kable ,kopółka czy palec nawet czujnik temp. zmieniłem i dalej nic nawet uszczelke z kolektora ssącego wymieniłem bo myślałem ze fałszywe powietrze ciągnie ale to tez nic nie dało juz poprostu nie wiem a najlepsze jest to ze troszke dostanie temperatury to jest ok no i jakl na gaz przeskoczy to tez chodzi ok



kley

Post autor: kley » pt gru 29, 2006 01:25

Ja tez mam podobny problem, przynajmniej tak mi sie wydaje, 1.8 90KM próbowałem zbadac go za pomocą kodów migowych, ale nie reaguje wogole, audi z '92 (tak jak golf) diagnozuje pieknie, a golfina nie chce sie testowac... a interfejsu nie mam.

Problem mam taki, ze na zimnym czy cieplym chodzi OK na jałowym, ale na benzynie tak ponizej 70st C jak jade i obroty wskakuja powyzej 2500 to zaczyna pracowac jakby nie na wszystkie gary i prawie przestaje przyspieszac...

Dziwne jest jeszcze to, ze ostatnio przy spokojniejszej jezdzie spalil mi 14,3l gazu na 100km, a przy piłowaniu do 5000 obr palil 12,5 :P Czy tak czy siak za duzo... tylko czemu :/



Awatar użytkownika
zabekats
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lis 16, 2004 22:08
Lokalizacja: ŚLĄSK
Kontakt:

Post autor: zabekats » pt gru 29, 2006 12:52

ja teraz mam sposoba na mojego poprostu jak go załącze to stoje sobie 5min i przełączam na gaz tak przynajmniej mi mniej pali benzynki ale to nie jest wyjście dziś zabieram sie za wtrysk (mono tronik) moze coś tam bedzie felerne i kabelki po kolei sprawdzam.

[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 11:57 am ]
kolego KLEY jeśli chodzi o twoje autko sprawdzałeś w swoim autku tą gume która jest pod wtryskiem on lubi tez bardzo często szfankować i autko lubi sobie duzo popalić ja np. na 24l gazu robie 300km i to nie jest spokojna jazda



Awatar użytkownika
zamioculcas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn lip 10, 2006 14:42
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: zamioculcas » pt gru 29, 2006 13:46

Mój też przy spokojnej jeździ pali 14 a przy pałowaniu do 5000rpm 12:D nie wiem co to jest, ale powoli dochodze do wniosku ze ten typ tak ma (takie spalanie mam w miescie) a na trasie da sie zejsc nawet do 8L lpg na 100km, guma pod wtryskiem chyba ma niewiele wspolnego ze spalaniem bo u mnie przed wymaina i po wymianie palil tyle samo.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 373 gości