Alarm od oleju i sygnał dzwiękowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn mar 20, 2006 00:25
Lokalizacja: Grójec
Kontakt:

Re: Alarm od oleju i sygnał dzwiękowy

Post autor: inters » czw gru 28, 2006 01:54

witam

wywal filtr oleju jak masz FILTRONA, załóż KNECHTA. to będzie najtańsze rozwiązanie.
jeśli nie pomoże to posłuchaj innych co ci napiszą.
Pozdr Piotr


inters

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw gru 28, 2006 02:59

Ciekawy test czujnika ;)
Ja jednak skłaniałbym sie do tego by sprawdzić jednak te głupie mało ważne ciśnienie oleju na stacji diagnostycznej zarówno na zimnym jak i ciepłym. Bo jeśli sie okaże ze ten niby zepsuty czujniczek miał racje to moze byc głupio. Jesli ciśnienie jest rzeczywiście za małe no to trzeba szukać dlaczego, moze pompa a może gdzieś traci ciśnienie np na zużytych panewkach itp. Jeśli ktoś uważa inaczej to rzeczywiście powinien wydłubać sobie lampeczkę od cisnienia. Po co mu ona jak i tak na gdzieś co ona twierdzi a od razu sądzi ze sie napewno pomyliła



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw gru 28, 2006 04:50

jhosef, :bigok:



przemopiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt gru 08, 2006 04:02
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

na 100 % czujnik

Post autor: przemopiek » czw gru 28, 2006 09:12

Miałem to samo na 100 % czujnik cisnienia oleju ( są 2 czujniki )


przemo

Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » czw gru 28, 2006 10:03

Miałem identycznie wymieniałem czujniki sprawdzane bylo cisnienie kazdy twierdzil ze to elektryka, jezdzilem z tym dlugo( 0k 6000 tys czyli jakis miesiąc) wizyty u kolejnych mechników nic nie przynosily. Kombinacje z elektryka nic nie zadne masowania i kombinacje komputer i tak właczy brzeczyk. Robilem testy zadziałania czujników wewnątrz podczas jazdy okazalo sie ze gdy olej sie na grzeje spada cisnienie. Znajomy mechanik wział autko na tydzien i posprawdzał miedzy innymi regulatory zaworów czy na nich nie traci cisnienia. Finalnie okazalo sie ze jest to zurzyta pompa oleju, która miala wytarte. Po wymianie pompy wszystko wrócilo do normy i jest ok.
przemopiek pisze:Miałem to samo na 100 % czujnik cisnienia oleju ( są 2 czujniki )
po wymianie pompy czujniki założyłem ponownie te stare i jest ok wiec nie powiedziałbym ze to jest to.

taka wskazówka zadziałanie czujnika wysokiego cisnienia ( nie pamietam koloru u mnie chyba biały) powinno nastepować poniżej 2000 obr. inaczej bedzie piszczał( u mnie po wymianie pompy dziala przy ok 17000)


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Awatar użytkownika
waldek1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn mar 13, 2006 18:48
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: waldek1981 » czw gru 28, 2006 10:41

hejka klucha1 mamy nadzieje ze niebawem napiszesz jak rozwiązaleś swoj problem! pozdrawiam :bigok:



klucha1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt gru 22, 2006 08:28
Lokalizacja: Częstochowa

A jednak scenariusz z filtrem i czujnikami był zły

Post autor: klucha1 » wt sty 02, 2007 16:21

NIestety alarm dalej wyje, zaczyna się gdy silnik się rozgrzeje, dalej jak się jedzie, na równych obrotach to piszczy cały czas, jednak jak doda mu się lub ujmie obrotów to przechodzi. Wymieniłem wszystko: Olej, filtr, czujniki, wczoraj pompę oleju i dalej jest źle. Czyli co panowie? Panewki do wymiany? a co z wałem?Trzeba dawać szlif?
Dzięki



Awatar użytkownika
adurweb
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw sty 18, 2007 23:14
Lokalizacja: Gorzów VWlkp.
Kontakt:

Post autor: adurweb » sob maja 19, 2007 00:50

Wymieniłem wszystko: Olej, filtr, czujniki, wczoraj pompę oleju i dalej jest źle.
Został remont silnika. Mam podobny problem, tylko ja jeszcze mam nadzieję, że to coś z tych tańszych elementów. Zacznę od filtra, potem czujniki, pompę. Na końcu sprawdzę ciśnienie w silniku bo tego się boję najbardziej.
Ile zapłaciłeś za pompę i za wymianę jej?



Awatar użytkownika
waldek1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn mar 13, 2006 18:48
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: waldek1981 » wt maja 22, 2007 18:41

słuchaj a próbowałes przełozyc licznik z innego golfika??? a mierzyłes cisnienie oleju oraz cisnienie w cylindrach!? trzeba sie spokojnie zastanowić moze to jakas błachostaka a my juz rozpatrujemy najgorze! jaki filtr załozyłes!?a moze masz gdzies zwarcie w instalacji??! niewydaje mi sie zeby silnik byl do roboty Panewki słychac jak są zuzyte! Musimy sie porządnie zasytanowić!



GT1.8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn sty 01, 2007 18:26
Lokalizacja: KATOWICE
Kontakt:

Post autor: GT1.8 » wt maja 22, 2007 19:17

hej.
mam to samo ale zauwazylem ze przestaje piszczec momentalnie gdy silnik osiaga 2000obr !!
sprawdzcie u siebie czy tez tak macie??!!moze jakos temu zaradzimy!!
pzdr :bigok:


http://www.otwieramy.pl/?p=25514

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt maja 22, 2007 19:53

waldek1981 pisze:a mierzyłes cisnienie oleju oraz cisnienie w cylindrach!?
Tylko co ma do tego ciśnienie w cylindrach ?


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Tysia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 08:04
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: Tysia » wt maja 22, 2007 20:36

witam. u mnie sytuacja wygladala tak; mianowicie nie mialem nigdy problemu z cisnieniem oleju ostatnio kupilem sobie licznik z obrotomierzem poniewaz mialem z zegarkiem i podobna sytuacia jak olej sie rozgrzeje to przy dokladnie 2100obr/min wlacza sie brzeczek i lampka kont.oleju. jezdze tak ok mesiaca a przes taki czas to z panewek niebylo by co zbierac jezeli winic cisnienie. u mnie to 99% licznik ale zawsze jest ten 1 % ze moze byc cos innego, ide wlasnie zmienic spowrotem na ten z zegarkiem.napisze jak wymienie


przemek-0401

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt maja 22, 2007 21:41

Jeździłęm sporo ponad miesiąc przy właczającej się niekiedy kontrolce z brzęczykiem i jakoś z panewek było co zbierać :) Co prawda były zjechane ale były i jechać się dało. Do tego nic nie stukało a na nagrzanym oleju pomiar manometrem wcale nie wskazywał tragicznego ciśnienia (słable ale w normie). Dopiero pod obciązeniem jak olej nagrzał się jeszcze bardziej ciśnienie spadało przez co straciłem kilka miesięcy na diagnoze co jest problemem (wszyscy wskazywali na elektryke i czujniki). Po wymianie pompy oleju i panewek problem przestał istnieć.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Tysia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 08:04
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: Tysia » wt maja 22, 2007 22:28

u mnie po przylaczeniu starego licznika kontrolka oleju nie zapalila sie nawet przez chwile a po podlaczeniu tego z obrotomierzem dalej swieci i brzeczy powyzej 2100 tak jest u mnie wymienie stabilizator napiecia na liczniku moze to jego wina.


przemek-0401

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 385 gości