PROBLEM z Golfem III 1.8 POMOCY !! PILNIE !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz gru 24, 2006 02:27
- Lokalizacja: Rajcza
- Kontakt:
PROBLEM z Golfem III 1.8 POMOCY !! PILNIE !!!
Witam!
Nie mogę znaleźć tematu który by mi pomógł więc piszę ..
Mam GolfaGL III 1.8 Si(Jednopunkt) benzyna
Problem jest następujący:
- Kiedy jest zimny gaśnie zaraz po zapaleniu chyba że trzymam gaz
- kiedy jest ciepły ma bardzo niskie i nie stabilne obroty a po jakimś czasie gaśnie
Wiem na pewno że akumulator jest do wyrzucenia (mam już naszykowany nowy)
Ostatnio jak zapaliłem i jak zwykle gasnął zgasiłem światła i szedł jak by był ciepły (tak jak wyżej pisałem) - tak jak by go to odciążyło ..
Ładowanie ma na pewno bo by juz akumulator dawno padł ..
Aha jak ruszam to (na jedynce) najpierw ma za mało mocy tak do 1,5 tys potem zajebiście przyspiesza tak do 2,8 / 3 tys i potem go dusi - tak jakby chciał a nie mógł .. :/
a na innych biegach raczej normalnie chodzi z tym że ciągle musze tych obrotów pilnować żeby nie zgasnął .. :/
Co to może być, co mam z tym zrobić i czy to może być od akumulatora .. ? (myślę że to coś z wtryskiem ??)
Jakby ktoś znał ilość koni tego golfa to byłbym wdzięczny ..
Pozdrawiam!
Nie mogę znaleźć tematu który by mi pomógł więc piszę ..
Mam GolfaGL III 1.8 Si(Jednopunkt) benzyna
Problem jest następujący:
- Kiedy jest zimny gaśnie zaraz po zapaleniu chyba że trzymam gaz
- kiedy jest ciepły ma bardzo niskie i nie stabilne obroty a po jakimś czasie gaśnie
Wiem na pewno że akumulator jest do wyrzucenia (mam już naszykowany nowy)
Ostatnio jak zapaliłem i jak zwykle gasnął zgasiłem światła i szedł jak by był ciepły (tak jak wyżej pisałem) - tak jak by go to odciążyło ..
Ładowanie ma na pewno bo by juz akumulator dawno padł ..
Aha jak ruszam to (na jedynce) najpierw ma za mało mocy tak do 1,5 tys potem zajebiście przyspiesza tak do 2,8 / 3 tys i potem go dusi - tak jakby chciał a nie mógł .. :/
a na innych biegach raczej normalnie chodzi z tym że ciągle musze tych obrotów pilnować żeby nie zgasnął .. :/
Co to może być, co mam z tym zrobić i czy to może być od akumulatora .. ? (myślę że to coś z wtryskiem ??)
Jakby ktoś znał ilość koni tego golfa to byłbym wdzięczny ..
Pozdrawiam!
"Uczmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą ..."
ZAPRASZAM NA WWW.ALLTOPIC.DL.PL !!
ZAPRASZAM NA WWW.ALLTOPIC.DL.PL !!
- grzes900
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 16:10
- Lokalizacja: chorzow/ruda slaska
- Kontakt:
witam, nie sadze ze jest to od akumulatora bo bylo by to malo sensowne (jezeli masz sprawne ladowanie )akumulator potrzebny jest do rozruchu a tobie sie to dzieje rowniez podczas jazdy, obstawial bym ze wina lezy w zaplonie - moze wystarczy go tylko przesunac albo pasek rozrzadu jest przesuniety o ząbek - obstawial bym sprawdzenie tego.
A co do silnika to prawdopodobie masz 90 koni.
sprawdz takze filtr paliwa
A co do silnika to prawdopodobie masz 90 koni.
sprawdz takze filtr paliwa
GG
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz gru 24, 2006 02:27
- Lokalizacja: Rajcza
- Kontakt:
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
w/g mnie padnięty czujnik temperatury płynu znajguje się on w krućcu wychodzącym z bloku silnika.
gdyby to był przesunięty rozrząd samchód byłby mułowaty cały czas
daje złe sygnały do kompa i ten fiksuje.- Kiedy jest zimny gaśnie zaraz po zapaleniu chyba że trzymam gaz
- kiedy jest ciepły ma bardzo niskie i nie stabilne obroty a po jakimś czasie gaśnie
gdyby to był przesunięty rozrząd samchód byłby mułowaty cały czas
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz gru 24, 2006 02:27
- Lokalizacja: Rajcza
- Kontakt:
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej wysyła sygnał do kompa który wzbogaca lub zubaża mieszankę ( działa to jak ssanie) jeśli wysyła złe sygnały do kompa to komputer świruje i niemoże ustawic biegu jałowego. wiec ja bym na twoim miejscu sprawdził czy czujnik jest dobry jesli masz jakiegoś kumpla który ma taki silnik jak Ty to poprostu przełóz od niego czujnik i będzie wszystko jasne
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz gru 24, 2006 02:27
- Lokalizacja: Rajcza
- Kontakt:
a jaki jest koszt takiego czujnika? bo do 2 taiego silnika nie mam dostepu bo u nas tylko ja lubię vw i nikt chyba w okolicy nie ma silnika większego niz 1.6 a ja mam 1.8
[ Dodano: 24 Gru 2006 16:56 ]
wygląda na to że będę musiał wiąć autko do lekarza .. bo chyba sam tego nie zrobe ..
bo myślę że bedzie treba go przynajmniej sprawdzić na kompie (jeśli to tylko ten czujnik to nie)
[ Dodano: 24 Gru 2006 16:56 ]
wygląda na to że będę musiał wiąć autko do lekarza .. bo chyba sam tego nie zrobe ..
bo myślę że bedzie treba go przynajmniej sprawdzić na kompie (jeśli to tylko ten czujnik to nie)
"Uczmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą ..."
ZAPRASZAM NA WWW.ALLTOPIC.DL.PL !!
ZAPRASZAM NA WWW.ALLTOPIC.DL.PL !!
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz gru 24, 2006 02:27
- Lokalizacja: Rajcza
- Kontakt:
- grzes900
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 16:10
- Lokalizacja: chorzow/ruda slaska
- Kontakt:
Jednak dalej bede przy sprawdzeniu zaplonu bo ostatnio kolega przerabial ten temat i bylem przy mechaniku ktory to robil a problem mial identyczny jak ty go opisywales ( i napewno nie chodzi tu tylko o pierwszy bieg tyko na pozostalych trzymasz go na wyzszych obrotach i stad tego nie odczuwasz) Mechanik wykrecil (popuscil) mu bodajze 2 sruby z aparatu przekrecil go naprawde o znikoma wartosc i do dzisiaj chodzi jak żyleta a dodam ze wiekszosc mechanikow jak szukalismy ich do tej usterki to wine skladali na pompe paliwa ze niby nie podaje tak jak ma , kompresje, ze silnik pada itp...
A co do paska rozrzadu to jezeli bedzie przesuniety o zabek to nie bedzie dymil jak oszalaly - gwarantuje. Nie rozumie takze stwierdzenia mechanika ze zaplon to ostatecznosc, bo kolega nie kopal przy zaplonie jezdzil ponad 3 lata a jednak ostatecznie trzeba go bylo przestawic.
A co do paska rozrzadu to jezeli bedzie przesuniety o zabek to nie bedzie dymil jak oszalaly - gwarantuje. Nie rozumie takze stwierdzenia mechanika ze zaplon to ostatecznosc, bo kolega nie kopal przy zaplonie jezdzil ponad 3 lata a jednak ostatecznie trzeba go bylo przestawic.
GG
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz gru 24, 2006 02:27
- Lokalizacja: Rajcza
- Kontakt:
no widocznie osoba która mi mówiła o zapłonie sie pomyliła .. - nie powiedziałem że to był geniusz tylko mechanik ...
Szczerze to nigdy nie sprawdzałem go dokładniej na innych biegach ale dziś się przejechałem żeby to sprawdzić i okazało się że na wyższych biegach przy niskich obrotach szarpie nim do przodu i do tyłu .. ale to chyba normalne bo które auto pojedzie np 4 przy obrotach po niżej tysiąca .. ?? to samo na innych biegach ... ??
Szczerze to nigdy nie sprawdzałem go dokładniej na innych biegach ale dziś się przejechałem żeby to sprawdzić i okazało się że na wyższych biegach przy niskich obrotach szarpie nim do przodu i do tyłu .. ale to chyba normalne bo które auto pojedzie np 4 przy obrotach po niżej tysiąca .. ?? to samo na innych biegach ... ??
"Uczmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą ..."
ZAPRASZAM NA WWW.ALLTOPIC.DL.PL !!
ZAPRASZAM NA WWW.ALLTOPIC.DL.PL !!
-
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
W tym silniku jest napedzany paskiem rozrzadu aparat zaplonowy. Dowiedzialem sie na swoim bledzie jak rozrzad robilem. Moze wystarczy tylko zaplon sprawdzic, ewentualnia przestawic i bedzie dobrze. Akumulator tez moze byc przyczyna ale ciezko by Ci palil szczegolnie rano szczegolnie ze ostatnio temp jest troszke niska i czesto pada. Sprawdz jeszcze naciag linki gazu czy sie nie obluzowala. U mnie lubi spasc czasami z tego ciegna regulujacego otwarcie przepustnicy. A co do silnika to po pierwszych literach numeru silnika dojdziesz jaki masz motor bo w 1.8 wychodzily juz od 75KM i nawet popularne sa te wersje. Pozdro. Jak juz zrobisz napisz co to bylo.Konrad-MK3 pisze:jeśli chodzi o pasek to chyba powinien dumić bardziej z rury albo coś .. a zapłon - to ponoć ostateczność w tego typu autach ..(opinia mechanika ... )
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
no popatrz popatrz a ja myslalem ze CL , GT to sa wersje wyposazenia moj Mk2 jest 1,8 CL i ma 90 KM no wiec teroria ze GT jest mocniejszy od CL legła w gruzachSzosownik pisze:witam!
jeżeli chodzi o konie to GT ma 90 koni a twój może mieć 75
mój kumpel ma 1,8 CL i ma 75 koni
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 213 gości