Zagotowana woda, wywalilo przez niebiseki czujnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn gru 25, 2006 01:22

na poczatku wymieniłbym termostat koszt nie duży tu masz jaki bym polecił WAHLER
nr czesci 4264.87D Temperatura otwarcia [°c]: 87



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn gru 25, 2006 02:19

k44761 pisze:Czytalem cos tez o zakretce zbiorniczka
powiedz mi co ona ma do zagotowanej wody bo w/g mnie nic ja juz to narazie bym szedł po najmniejszej lini oporu czyli wymienił termostat



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn gru 25, 2006 07:45

jaszczur pisze:powiedz mi co ona ma do zagotowanej wody bo w/g mnie nic ja juz to narazie bym szedł po najmniejszej lini oporu czyli wymienił termostat
do zagotowanej wody nie ma nic - to kwestia termostatu, który najwyraźniej nie otwiera się do końca, tym samym nie włączył się wiatrak ( w chłodnicy był za zimny płyn). Korek ma natomiast wpływ na ciśnienie w układzie. Jeśli jest zatkany to ciśnienie wzrośnie,i najsłabszy element układu może "puścić", co też się stało.
Tak więc- wymiana termostatu i możesz przeczyścić korek, podobno można go wymoczyć w occie.

[ Dodano: Pon Gru 25, 2006 06:46 ]
P.S.
Podobno nowy kosztuje kilka pln-ów.



Awatar użytkownika
GUPETTO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:41
Lokalizacja: LUBLIN CITY
Kontakt:

Post autor: GUPETTO » pn gru 25, 2006 12:06

Nowka termostat kosztuje niecałe 20złociszy, tydzien temu walczyłem z nim.
Takze wywal go i tyle, jak nie to bedziemy dumać co dalej :hmm:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt gru 26, 2006 02:19

najlepiej bedzie z kanału, ale jak nie ma to autko podnosisz i kladziesz sie pod nim , jak masz wspomaganie to odkrecasz dla ułatwienia pompe od wspomaganai bo ona zasłania jedna ze srub mocujach kolanko w ktorym jest termostat, kolanko to znajduje sie od dołu pompy wody mocowane na dwie sruby , jak juz sobie dojdziesz do kolanka to pamietaj ze jak je odkrecisz to moze Ci sie cos na głowe wylac :D wiec ostroznie gdzie zagladasz, wymieniasz termostat, zakladasz uszczelki i skrecasz , troszke zmudna robota ale wcale nie ciezka. Ja zapomnialem załozyc uszczelki no i jeszcze raz musialem zdejmowac to wszystko :) jak nie masz wspomagania to roboty masz na max 1 h jak sie bedziesz obijal :) a jak masz wspome to czas sie wydłuzy o jakies 30 min bo pozniej trzeba pasek naciagnac itd no ale jak masz napinacz sprawny ( bo ja mam urwany i trzyma sie na sztywno ) oto tez nie widze problemu :) nie odpinasz pompy wspomy od wezy , tylko odkrecasz sruby mocujace i pozwalasz pompie dyndac na wezach, nic sie nie stanie. POwodzenie zycze, w razie kłopotow słuze pomoca.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości