Na benzynie nie chce działac

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
draper
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: śr paź 04, 2006 13:05
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Na benzynie nie chce działac

Post autor: draper » ndz gru 17, 2006 21:19

Witam. mam taki problem. Na benzynie mój Mk2 1.8 ( 90 Km) gdy jedzie to tak jakb na wszystkie gary nie palił, nie regularnie, szarpie, słaba moc, po przełaczeniu na gaz auto zachowuje sie normalnie... od czego moge zacząc sprawdzac to COS :) ??


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą

GOLFSTROM_MK_II

Post autor: GOLFSTROM_MK_II » ndz gru 17, 2006 23:42

bardzo dobre pytanie u mnie w 1,6 RF na Pierburgu jest dokładnie to samo a do tego kopci na niebiesko ja wyrąbany Diesel



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » pn gru 18, 2006 00:15

kolega mial ten sam problem tyle ze w hyundaiu byl u mechanika ten postukal w jakis zaworek cisnieniowy i ten zaworek sie odwiesil i wszystko wrucilo do normy. Zaworek byl od paliwa oczywiscie


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Re: Na benzynie nie chce działac

Post autor: ppoll27 » pn gru 18, 2006 00:20

draper pisze:Witam. mam taki problem. Na benzynie mój Mk2 1.8 ( 90 Km) gdy jedzie to tak jakb na wszystkie gary nie palił, nie regularnie, szarpie, słaba moc, po przełaczeniu na gaz auto zachowuje sie normalnie... od czego moge zacząc sprawdzac to COS :) ??
Może masz zapłon podrasowany bardziej pod gaz ?? Albo może coś z filtrem lub pompą paliwa.


TDPower

Awatar użytkownika
draper
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: śr paź 04, 2006 13:05
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: draper » pn gru 18, 2006 08:03

Pompe robiłem jakis miesiac temu... wszystko chodziło idealnie az tak nagle BACH.... nie chce zbytnio jeszcze jechac do mechanika... chciałbym sam sie pobawic... ale nie wiem od czego zacząc.... Mój nie kopci... jak by to byl diesel to powiedział bym ze gubi kompresje gdzies na jakims garze... a najlepsze jest to ze jak odpale to przez minute chodzi bardzo ładnie... potem zaczyna skakac, trząs sie....


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pn gru 18, 2006 14:10

Jeśli chodzi idelanie na gazie to odpadaja takie rzeczy jak swiece kopułka przewody bo przy gazie tez silnik kulawo chodizl. Dlatego pozostaej kwestia zasialnia benzyną. To ze pompa byla robina miesiec temu to nie naczy ze mozna ja wykluczyć. Moze jakis felerny zaminnik Ci zamontowano.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
draper
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: śr paź 04, 2006 13:05
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: draper » pn gru 18, 2006 16:32

No wiem wlasnie ze kopułka itd odpada.... bo predzej na gazie by sie cos działo... w pompe nie chce wierzyc aby była walnieta... sam ja montowałem i nie była ona a chin sciagana... ale w sumie wszytsko moze sie zdarzyc.... hmmmmm....


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » pn gru 18, 2006 16:36

czy to jest silnik RP?



Awatar użytkownika
draper
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: śr paź 04, 2006 13:05
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: draper » pn gru 18, 2006 16:43

HMmmm... powiem szczerze ze troche do tyłu jestem z tymi oznaczeniami bo cały czas to miałem Audi NG.... a tutaj od niedawna zagoscil u mnie ponownie Vw..ale chyba RP....


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » pn gru 18, 2006 16:44

Jesli to jest RP-k to na poczatek reset komputerka samochodowego, czesto lapie bledy przy jezdzie na gazie i potem na benzynie jest problem. Wystarczy kleme z aku na 5 minut sciagnac przy zimnym silniku (niektorzy zalecaja na cala noc kleme zwalic), odpalic go na benzynie i pozostawic bez przygazowek az do wlaczenia wentylatora, zgasic i powinno byc na benzynie ok. Przynajniej do czasu az kopm od samochodu znow nie zlapie bledów ;)



Awatar użytkownika
draper
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: śr paź 04, 2006 13:05
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: draper » pn gru 18, 2006 16:49

dzieki wielkiw :) zaczne od tego :)


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt gru 19, 2006 00:15

RP tak ma :D ja juz do perfekcji opanowalem resetowanie kompa :D nie sciagam klemy tylko wtyczke ta szeroka od ECU ( schowana jest w głebi na podszybiu) 10 min i smiga jak nowy :) obroty super i bucik jest.Mialem ten sam problem , ja mu gaz a ten buuuu i sie dusi czasem gasł :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 19, 2006 00:27

GOLFSTROM_MK_II pisze:bardzo dobre pytanie u mnie w 1,6 RF na Pierburgu jest dokładnie to samo a do tego kopci na niebiesko ja wyrąbany Diesel
no to kolego czas na wymiane uszczelniaczy zaworowych ,no czasami pierscienie padaja ale z doswiadczenia czuje ze to beda uszczelniacze
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
Danielo85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr cze 28, 2006 22:05
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: Danielo85 » sob gru 23, 2006 17:42

Panowie u mnie NZ 1.3 na wtrysku jest tak samo jak tu u kolegi w RP identyczna sytuacja, a podobno ten silnik nie ma komputera i co teraz? Pomocy. Na gazie cacy, a na benzynie sie dusi i wogle :/


[img]http://img145.imageshack.us/img145/7367/vwgolfplusercu4.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 529 gości