jak odciąć moduł

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Seba51a
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 21, 2006 13:34
Lokalizacja: Rybnik

jak odciąć moduł

Post autor: Seba51a » pt gru 15, 2006 12:40

Witam
Chcę w swoim Golf-ie odciąć napięcie z modułu (zabezpieczenie własnej roboty - ukryty wyłącznik). Pytanie czy tak u mnie można i na którym kablu mam to zrobić - miło widziana fotka.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 15, 2006 13:03

W zasadzie można. Przeciąć kabel zasilający wchodzący w wiązce wtyczki G2 z tyłu skrzynki bezpieczników. Jest to kabel w pinie nr 4 tej wtyczki, a kolor zależy od typu wtrysku np czarny, biało czarny, lilla czarny. Zawsze ma przynajmniej czarny pasek
Obrazek

[ Dodano: Pią Gru 15, 2006 12:08 pm ]
Ale zwykle odcina się pompę paliwa i tak byłoby prościej i bezpieczniej. Czerwono żółty przewód idący koło progu kierowcy. Odlączanie modułu polecalbym jeśli masz gaz, bo i bez pompy można zapalić. Ewentualnie czarny kabel cewki zapłonowej, ale to już najłatwiejsze do odkrycia


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » pt gru 15, 2006 13:25

Możesz też zrobic zabezpieczenia na jednym z przewodów łączących czujnik halla z modułem (wtyczka z trzema pinami na rozdzielaczu zapłonu). Po wyjęciu tej wtyczki silnik nie odpala, bo nie ma iskry w świecach. W tej chwili nie pamiętam koloru kabelka który przeciąlem u siebie.



Awatar użytkownika
Seba51a
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 21, 2006 13:34
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Seba51a » czw gru 21, 2006 11:33

Paweł Marek - pytanko jakiś wyłącznik który radzisz może masz coś sprawdzonego



Awatar użytkownika
Krzycho82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lis 28, 2006 10:53
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Krzycho82 » czw gru 21, 2006 12:47

Witam,
Mam problem z gaśnięciem auta. Niedawno kupiłem Golfa MK III , niestety po jakimś czasie wystąpiły objawy z gaśnięciem auta w czasie jazdy. Auto odpala dopiero po 7-15minutach. Niby jest to nie związane z tematem a jednak. Mam wrażenie ze koleś od którego kupowałem auto wspominał o czymś takim a propo zabezpieczenia w formie „mini-jacka” przy kolumnie kierownicy. Można go wyjąć -co miało zabezpieczyć przed odpaleniem silnika. Po rozkręceniu, w środku znajdują się jakieś małe kondensatorki. Niby ma to zabezpieczyć a po wyjęciu wtyczki odpaleniem auto. Jednak nie próbowałem jeździć bez tego...być może rzeczywiście coś tam odcina.
Niestety nie wiem czy jest to sprzężone z pompą czy Hallem.
Wiec nasuwa mi się myśl ze tego typu rzeczy potrafią więcej kłopotów narobić kłopotu w użytkowaniu niż przyjemności- to tak na marginesie.

P.s. Mam zamiar to w ogóle wywalic


Pozdrowionka

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 531 gości