GOLF III 1.8 (ABS) Przestawiony aparat zaplonowy :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
iles
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 26, 2005 14:03
Lokalizacja: Warszawa

GOLF III 1.8 (ABS) Przestawiony aparat zaplonowy :(

Post autor: iles » śr gru 20, 2006 15:38

Witam . Mam klopot z miom golfem III 1.8 (ABS) . Niedawno wogole nie bylo iskry. Sprawdzilismy swiece ,przewody , kopulke , modul i nic . Wkoncu chcielismy wymienic aparat zaplonowy jednak okazalo sie ze to jednak nie to . Przyczyna braku iskry byla stacyjka , ktora juz na szczescie wymienilem i juz jest wszystko ok (jest iskra). Niestety nie mozna go teraz uruchomic ,bo aparat zaplonowy sie przestawil :( . Probowalem go jakos regulowac w prawo lewo ale nic . Chcialbym sie zapytac czy ktos z Was moze wie jak dobrze ustawic zaplon w golfie? czy jest na to jakis patent? z gory dziekuje za pomoc



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr gru 20, 2006 15:40

jesli jest przykrecony na srubach i ma ograniczona regulacje ( tak jak u mnie w 1.6 ABU) to ustaw sruby mocujace aparat na srodku regulacji powinien odpalic.


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » śr gru 20, 2006 15:50

Przy silniku ABS nie ma podłużnych otworów.

Ustaw wał korbowy w położeniu 0 (zobaczysz to przez otwór w skrzyni biegów) Zdejmij osłone paska i zobacz czy koło wałka rozrządu stoi na znakach (jeśli nie to zrób cały obrót wałem korbowym) wtedy znak na kole wałka rozrządu musi pokryć sie ze znakiem na osłonce paska. W tym położeniu wału zdejmij kopułkę z aparatu i obracaj obudową aparatu tak żeby palec wskazywał na miejesce gdzie przychodzi przewód z pierwszego cylindra (tego od strony rozrządu). dokręć aparat, załóż kopułkę i odpal. poskładaj osłone rozrządu i zatkaj otwór w szkrzyni.



Awatar użytkownika
iles
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 26, 2005 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: iles » śr gru 20, 2006 15:54

u mnie aparat wyglada tak http://img214.imageshack.us/my.php?image=aparatjm5.jpg
i sie go normalnie dociska i jest jedna sruba z taka podkladka ,ktora go stabilizuje zeby sie nie ruszal . Bede cos probowal dam znac.

[ Dodano: Sro Gru 20, 2006 14:58 ]
sprawdze patent krzycha :)



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » śr gru 20, 2006 16:02

TU looknij


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Awatar użytkownika
iles
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 26, 2005 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: iles » śr gru 20, 2006 18:37

Dziekuje bardzo za pomoc , juz wszystko dziala :) pozdr.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 378 gości