kolumna kierownicy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krychoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:37
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

kolumna kierownicy?

Post autor: krychoo » ndz gru 17, 2006 01:06

Kiedy szarpię kierownicą w górę i w dół wyczówam dość duży luz. ta kierownica sie po prostu trzęsie. Ktoś wie jak to doprowadzić do normy? Dodam, że nie jest to wyczówalne podczas jazdy.



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » ndz gru 17, 2006 11:54

w kolumnie kierowniczej masz lozyska i zabepieczenia ,prawdopodobnie wyskoczylo ci zabezpieczenie lozyska i cala szala lozyska przesowa sie po prowadnicy,dlatego ci sie rosza kierownica , odkrec kierownice i sprawdez ,to na 100% zabezpieczenie.



Awatar użytkownika
krychoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:37
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: krychoo » śr gru 20, 2006 13:33

Golf GTi pisze:w kolumnie kierowniczej masz lozyska i zabepieczenia ,prawdopodobnie wyskoczylo ci zabezpieczenie lozyska i cala szala lozyska przesowa sie po prowadnicy,dlatego ci sie rosza kierownica , odkrec kierownice i sprawdez ,to na 100% zabezpieczenie.



Czy do tego trzeba zdjąć manetki? Możesz napisać dokładniej jak sie tam dostać? Z góry dzięki!!!



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr gru 20, 2006 21:26

albo łożysko w obudowie stacyjki albo tulejka na dole przed krzyżakiem


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

wojtall
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob paź 21, 2006 17:50
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: wojtall » śr gru 20, 2006 22:41

vario pisze:raz widzialem tez ,ze poluzowaly sie te sruby bez łebka...trzeba bylo dospawac nakretki i wtedy je dokrecic...ale to trochu malo prawdopodobne...
Witam u mnie właśnie poluzowała się ta sruba bez łebka i dlatego kierownica ma luz na boki... Czy przyspawanie nakrętki to jest jedyny sposób żeby ją dokręcić???Nie da się tego zrobić jakoś inaczej???



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn maja 14, 2007 21:20

Trochę odgrzebie temat - mam podobny problem - jest luz miedzy osią obrotu, a obudową kolumny kierownicy - jak się jedzie po nierównościach, to słychać stukanie, mam wrażenie, że kierownica lata w kolumnie. Pytanie - o co chodzi z tymi śrubami bez łeka - już to kiedyś rozbierałem, ale nic takiego tam nie było - gdzie tego szukać? Jak sprawdzić, czy wszystko z tą tulekją na dole jest ok?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 278 gości