brak ssania 1,6 PN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

golfiasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 18:50
Lokalizacja: Łódź

brak ssania 1,6 PN

Post autor: golfiasz » wt gru 19, 2006 16:03

witam. mam golfa mk2 z silnikiem 1,6pn i pierburgiem 2ee. Gaźnik sprawuje sie dobrze poza tym ze nie mam ssania. Czym to moze byc spowodowane? Moze czujnik temperatury? da sie cos z tym zrobic? mam jeszcze jedno pytanie do forumowiczow ktorzy wstawili sobie webera, jak sie to cudo sprawuje? chodzi mi o awaryjnosc, spalanie i osiagi. a jakie problemy was spotkaly przy przerobce?



irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » wt gru 19, 2006 16:26

spróbuj odłączyć kleme na jakiś czas...
napisz jeszcze jakie są objawy?? silnik gaśnie po zapaleniu? trzeba trzymać nogę na gazie bo telepie silnikiem?? możesz się przygotować , że za jakiś czas zaczną falować obroty... u mnie było tak samo.. najpierw gasł po zapaleniu, wogóle nie trzymał obrotów a później te falowanie...



golfiasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 18:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: golfiasz » wt gru 19, 2006 16:46

na poczatku musze gazowac zeby nie zgasl, jak jest jeszcze nie rozgrzany do konca to musze ruszac z wyzszych obrotow i trzymac go na nich zeby sie nie trzasl, jak nabierze temperatury chodzi idealnie

[ Dodano: 19 Gru 2006 19:08 ]



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr gru 20, 2006 09:55

Zanim zaczniesz przerabiac na "webera" to sobie sprawdź:
> czujnik temperatru płynu - ten niebieski
> czujnik temperatury w kolektorze dolotowym (mierzysz opór - na zimno ok 3 kOhm, na ciepło ok 300 Ohm)
> podgrzewacz w kolektorze dolotowym (czy ciągnie prąd - grzeje się przy zimnym silniku)
> jak się zachowuje przysłona powietrza przy zapalaniu (jak zdejmiesz obudowę filtra pow.)
> płynność ruchu sterownika przepustnicy (warto potraktować WD40)

:bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
Thug77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 19:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Thug77 » czw gru 21, 2006 02:18

powiem szczerze zę niewiem jak jest w golfie II tymbardziej na gażniku ale identyczne objawy miałem w audi B4,tj. nie włączało się ssanie,jak było ciepło było ok ale jak zrobiło się zmniej auto zaraz po zapaleniu miało za niskie obroty po czym telepało i gasło żeby jechać musiałem je trochę po zapaleniu potzymać na lekkim gazie,jak sie już nagrzało było normalnie przyczyną po podpięciu do komputera skasowaniu błędu i wymianie był silniczek krokowy ale.. nie wiem czy jest on tez w golfie II 1.6 wiem ze kumpel w 1.3 nie ma takiego silniczka.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 465 gości