[MK4] Dioda na tapicerce drzwi kierowcy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kovens
Lord GTI
Posty: 1279
Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:26
Lokalizacja: Aschaffenburg

Post autor: kovens » pn gru 18, 2006 10:24

scss pisze:PS1. kovens , wątpię aby padła ci centralka, proponuje sprawdzić najpierw zamki, taniej ci cyba wyjdzie niż bulić za nową centralkę.
dzieki za pomoc.

ja mysle tak - u mnie poszlo cos w zamku kierowcy bo nie zamyka kluczykiem wszystkich drzwi ani nie otwiera - a od strony pasazera i zamyka i otwiera

wiec to chyba jakas pompka czy Bog wie co tam jest. jade do goscia z allegro niech obada jak sie zna.



Mortek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw lis 23, 2006 15:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mortek » pn gru 18, 2006 10:52

Ja rowniez dziekuje koledze scss, jak tylko bede mial okazje to wezmie sie za te zamki, naszzcescie mam niedaleko do garazu wiec wyjme zamek, zamkne auto w garazu a reszte tak jak pisze, na biurku:)
Dzieki wielkie i pozdrawiam
Marcin

[ Dodano: 18 Gru 2006 10:03 ]
Aha jeszcze jedno pytanko, jak wyczaic ktory zamek wyciagnac, tzreba sie podpiac pod VAG-a?, czy jest jakas prostrza i tansza metoda, czy to chodzi o to o czym pisaliscie, ze tzreba sprawdzic od srodka ktore drzwi sie da otworzyc niby po zamknieciu??



Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » pn gru 18, 2006 11:26

Hej ponownie!

kovens -> wg mnie masz tylko problem z elektroniką zamka,lub którymś z mikroswitchy, bo na płytce zamka masz jeszcze 3 lub 4, zależnie od wersji auta, mikroswitche, lub pekniecie scieżki, lub zimne luty). Rozbierz i zobacz, jak nie zamek to, przynajmniej wykluczysz jedną z możliwosci. wtedy bedziemy myśleć co dalej.

Mortek -> zrób tak: otwórz wszsytkie szyby w aucie. zamknij auto, a następnie spróbuj otworzyć dzrwi klamką od środka.Te kltóre sie otworza, to ten zamek leży.

Pozdrawiam. G.


Pozdrawiam Grzesiek.

Awatar użytkownika
szczeniak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 16:38
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: szczeniak » pn gru 18, 2006 12:54

scss, dobrze mowi chlopak, razem doszlismy do tego, dzieki czemu nasze zameczki już działaja ok.

Po pierwsze to trzeba zlokalizowac, ktory zamek jest walniety. W zaleznosci co nie gra, moze nie dzialac wlaczanie oswietlenia (wtedy krancowka, inaczej switch, wlacznik w drzwiach) lub dioda w drzwiach w takiej plastikowej oslonce (ale wtedy brzeczyk od swiatel działa), inny problemy sa z ryglowaniem czyli zamykaniem zamka na dwa, tak ze nie da sie ich otworzyc od wewnatrz, blokada na zlodzieji. Łatwo sprawdzić zamek, ktory sie nie doryglowuje zamykajac sie od srodka w samochodzie przy otwartej szybie o czym pisal scss. Jesli drzwi sie otworza zamek jest uszkodzony, wiadomo wtedy dioda sie nie zapali za pierwszym razem ( u mnie zapalala sie za drugim , tzrecim razem i wtedy nie dalo sie otworzyc od srodka zadnych drzwi).

To sa mechaniczne metody sprawdzania, oczywiscie mozna tez podlaczyc pod vag i sprawdzic bledy (dla tych ktorzy posiadaja interfejs).

Druga sprawa to naprawa, po rozebraniu zamka sprawdzamy wszystkie sciezki na plytce i zimne luty, a takze co wazne czyscimy z syfu switch pokazany przez scss, nie radze pozniej psikac zadnym wd40 bo wtedy syf bardziej sie kleji.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/164379.html][img]http://images.spritmonitor.de/164379.png[/img][/url]

Mortek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw lis 23, 2006 15:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mortek » pn gru 18, 2006 19:38

Witam ponownie
Wiec zrobilem tak jak pisaliscie z tym ze siedzialem w srodku auta bo mam automatyczne domykanie szyb wiec jakbym je otworzyl to przy zamknieciu z pilota zaraz by sie wszsytkie zamnely, ale mniejsza z tym. Wsiadlem do srodka, zamknalem z pilota i stwwrdzilem ze moge ze srodka otworzyc tylne drzwi z jednej i drugiej strony, przod sie rygluje. Teraz inne spostzrezenie o ktorym pisalem, w momencie zamkniecia ze srodka drzwi przyciskiem na panelu pryz sterowaniu elektrycznymi szybami, przod sie rygluje a z tylu rygle sie chowaja na sekunde i wyskakuja spowrotem. Teraz moje pytanie do znawcow tematu, czy za takie zachowanie moze odpowaidac ta plytka drukowana, czy taki sam patent jest w tylnych drzwiach z ta plytka i czy jest to prawdopodobne badz mozliwe zeby akurat padly oba zamki w tylnych dzwiach?? Jesli tak to jeszcze w tym tygodniu wezme sie za te tylne zamki jak tylko bedzie jakas pogoda w miare.
Pozdrawiam serdecznie i przepraszam ze marudze, ale nie lubie maniany i jak ma dzialac to chce zeby tak bylo:)
Marcin



Awatar użytkownika
szczeniak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 16:38
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: szczeniak » wt gru 19, 2006 00:39

Mortek, ja stawiam, ze masz zimne luty na plytkach w obu tylnich zamkach

a co z oswietleniem? nie ma problemow?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/164379.html][img]http://images.spritmonitor.de/164379.png[/img][/url]

Mortek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw lis 23, 2006 15:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mortek » wt gru 19, 2006 00:44

Z oswietleniem jak najbardziej wszsytko ok, bzyczek dziala, lampki swieca i na drzwiach i w srodku.



Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » wt gru 19, 2006 00:47

Mortek,

Ja stawiam, ze tak, oba zamki a dokładniej elektronika w zamkach się rozleciała. Ja na 4 drzwi 3 miałem do naprawy :-|, a zachowanie było takie same jak u ciebie.Pipki od zamykania wyskakiwaly zaraz po nacinieciu zamknięcia wze środka auta.Mało tego dioda w tapicerce przednich drzwi u mnie działała tylko ...o dziwo... przy zamykaniu bagażnika z kluczyka...(no comments) . Jak masz nerwa i lubisz majsterkować rozbierz jeden zamek i sprawdź.W tylnym zamku jest prawie identyczna elektronika co w przednim, z tymże nie ma cylinderka na kluczyk, a dodatkowo jest zabezpieczenie, aby dziecko ci drzwi od środka nie otworzyło, ale to szczegół, robisz tak samo.
PS1. Skad masz auto, bo ja swoją szczałe kupowałem z drugiej reki i podejrzewam,ze te hece z zamkami wynikają z dwóch powodów: albo ktos przede mną lubił trzaskac drzwiami, albo co gorsza był crash :-(.

W kazdym razie powodzenia i jak coś to pisz to jak bede ws tanie to pomoge.

PS2. Widze, że uzupełniamy sie z kolegą szczeniakiem w 100% dziś :-) :pub:


Pozdrawiam Grzesiek.

Mortek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw lis 23, 2006 15:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mortek » wt gru 19, 2006 01:20

Wielkie dzieki chlopaki ze naprowadziliscie mni ena ten trop:), a co sie tyczy auta to ja kupilem je w komisie a sprowadzone bylo z Wloch. Troche przeraza mnie mysl o rozkrecaniu az dwoch zamkow ale co zrobic jak sie chce miec sprawne auto:) Jeszce tak w gwoli scislosci u mnie jest tak ze chcac aby dioda sie zaswiecila musze kilka razu przekrecic kluczykiem w zamku zeby zaczela mrygac, a znowu z pilotem jest tak ze jak zamkne go za pierwszym razem to sie dioda nie swieci, przyciskam jeszcze raz nic sie nie dzieje, dopiero po jakims blizej nie okreslonym czasie (jakies minimum 15-20min i dluzej) wcisne jeszcze raz zamukanie na pilocie wtedy uruchamia sie dioda. Wiem ze to dzwine i zagmatwane i najlepszym sposobem bedzie faktycznie rozebranie tych drzwi i sprawdzenie tych zimnych lutow. Jesli sie za to wezme i jesli bede mial gdzie, to napewno dam cynk czy dalo rade. Jeszzce raz wielkie dzieki za wszsytko.
Pozdrawiam
MArcin



Awatar użytkownika
szczeniak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 16:38
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: szczeniak » wt gru 19, 2006 01:26

scss, :pub: jestesmy profesorami od zamkow w mk4 :bigok:


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/164379.html][img]http://images.spritmonitor.de/164379.png[/img][/url]

Mortek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw lis 23, 2006 15:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mortek » wt gru 19, 2006 01:28

szczeniak pisze:scss, :pub: jestesmy profesorami od zamkow w mk4 :bigok:
Dokladnie:)



Awatar użytkownika
kovens
Lord GTI
Posty: 1279
Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:26
Lokalizacja: Aschaffenburg

Post autor: kovens » wt gru 19, 2006 08:35

scss, :pub: jestesmy profesorami od zamkow w mk4 :bigok:
no no!
może mogłbym u Was mature zrobic, hm? 8) ;-)



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » wt gru 19, 2006 10:25

A ja mam jeszcze jedno pytanie.

Bo będe rozbierał drzwi na parkingu przed blokiem a zamek zaniosę do domu.

Macie jakieś pomysły jak zamknąc te drzwi od środka żeby się ktoś nie zainteresował?

Wstawię kołka pod szybę tak jak kolega pisał wyżej :)


Ale co z zamkiem drzwi?


kiedyś MK IV

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » wt gru 19, 2006 10:58

ja jak wykręcam jakiś zamek to parkuje zawsze w taki sposób że nie da rady otworzyć drzwi, jeżeli są to drzwi kierowcy to wysiadam drugą stroną:D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 346 gości