Witam...
Zakupilem nowego golfiana (byl i jeszcze jest 1.6 gaznik + lpg) a nowy to 1.8 GT monowtrysk
no i w zwiazku z tym ze auto jest bardziej skomplikowane od prostego gaznika potrzebuje kilku informacji...
Jako ze golfiana kupilem za mala kase nie obeszlo sie bez jego wad... no ale po kolei
Golfik dostal lekkiego strzala w w lewy tyl (efekt jest taki ze jezdzi na dojazdowce ale jezdzi )
sprzedajacy powiedzial mi ze po dzwonie wyszly problemy z silnikiem a raczej ukladem paliwowym krotko mowiac przerywa, wymienil pompe paliwa lecz to nie pomoglo i tutaj pytanie skoro to nie pompa to co ?? slyszalem ze poza pompa jest jeszcze cos pod autem ale co i gdzie to nie wiem...
Kolejne pytanie to rodzaj silnika te 2 magiczne literki nie wiem gdzie to wyczytac...
no i jeszcze jedno pytanko...
golfian posiada zegary z obrotomierzem i zegarkiem pytanie czy zegarek jest tez tym komputerem ?? bo w sumie ma na manetkach pilocik do kompa ale cos chyba nie dziala albo poprostu koles cos kombinowal i zmienil tylko manetki ??
mam nadzieje ze nie namieszalem za bardzo.
bede wdzieczny za odpowiedzi
i przepraszam za kilka pytan w jednym temacie (wiem ze tak sie nie robi ale 3 tematy z rzedu tez nie ciekawie wygladaja)
Edit:
mam jeszcze jedno pytanko odnosnie skrzyni...
Problem jest taki ze gdy silnik jest wkrecony a 1szy bieg przeciagne to przy zmianie na 2jke nastepuje niemily zgrzyt cos ala nie dokonca wciskniete sprzeglo... reszta biegow idzie normalnie... redukcje tez bezproblemowo i spokojna jazda jak najbardziej wporzadku...
jeszcze raz sorki za tyle pytan na raz...
Thx
Kilka pytan...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
co do oznaczen jesli jest to 1.8 na mono to oznaczenie RP jest to napisane na bloku jak otworzysz maske to za aparatem zapłonowym sa numery silnika najlepiej papierem sciernym je przejechac
[ Dodano: 18 Gru 2006 20:17 ]
co do przerywania to moze układ paliwowy jest nieszczelny i gdzies przez wezyk powietrze łapie
w skrzyni najprawdopodobniej uszkodzony synchronizator lub zle wyregulowane ciegła od biegów
[ Dodano: 18 Gru 2006 20:18 ]
co do przerywania to moze układ paliwowy jest nieszczelny i gdzies przez wezyk powietrze łapie
w skrzyni najprawdopodobniej uszkodzony synchronizator lub zle wyregulowane ciegła od biegów
[ Dodano: 18 Gru 2006 20:17 ]
co do przerywania to moze układ paliwowy jest nieszczelny i gdzies przez wezyk powietrze łapie
w skrzyni najprawdopodobniej uszkodzony synchronizator lub zle wyregulowane ciegła od biegów
[ Dodano: 18 Gru 2006 20:18 ]
co do przerywania to moze układ paliwowy jest nieszczelny i gdzies przez wezyk powietrze łapie
w skrzyni najprawdopodobniej uszkodzony synchronizator lub zle wyregulowane ciegła od biegów
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Witamy nowego
Np na naklejce w bagażniku (taka): http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... aga%BFniku
Co do skrzyni, to różnie może być, synchronizator, czy te cięgna. Trzeba coś pobadać i oblookać, żeby bliżej powiedzieć.
Pozdrawiam
Od tego jest forum Jeśli choć jedna osoba czegoś się w tym temacie dowie nowego, to było warto go zaczynacremix pisze:jeszcze raz sorki za tyle pytan na raz...
Może jak w MK3 filtr paliwa obok tylnego prawego koła?remix pisze:slyszalem ze poza pompa jest jeszcze cos pod autem ale co i gdzie to nie wiem...
remix pisze:Kolejne pytanie to rodzaj silnika te 2 magiczne literki nie wiem gdzie to wyczytac...
Np na naklejce w bagażniku (taka): http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... aga%BFniku
Prawdopodobnie wymienił. Naokoło wyświetlacza MFA powinny być nadrukowane małe "ikonki" przedstawiające jego funkcje. Jeśli miał MFA, to dokup szafę i będzie działać, jeśli nie miał, to opchnij te manetkiremix pisze:golfian posiada zegary z obrotomierzem i zegarkiem pytanie czy zegarek jest tez tym komputerem ?? bo w sumie ma na manetkach pilocik do kompa ale cos chyba nie dziala albo poprostu koles cos kombinowal i zmienil tylko manetki ??
dokładnie.remix pisze:3 tematy z rzedu tez nie ciekawie wygladaja
Co do skrzyni, to różnie może być, synchronizator, czy te cięgna. Trzeba coś pobadać i oblookać, żeby bliżej powiedzieć.
Pozdrawiam
Dzieki wielkie chlopaki
juz wiem mniejwiecej gdzie szukac problemow...
a wszystko powinno wyjsc juz nie dlugo o ile czas na to pozwoli...
Dzis prosto z pracy ktora z konczylem o 16 niestety wroclaw i jego korki to masakra w dodatku w starym golfie (1.6gaznik) zabraklo gazu i paliwa (ale dojechalem na oparach )
tak wiec w domu bylem ok 17 i w 30sec przesiadlem sie do nowego golfiana i jechalem nim juz na farsztat do szfagra strasznie sie obawialem drogi bo warsztat jest oddalony od wrocka o jakies 30km... a po drodze mam ul.Krakowska (ci ktorzy jezdzili na tuningowisko zwyklymi drogami nie autobana to wiedza ktora to ulica) a ze golf ma glebe i to dosc spora w dodatku lewy tyl na dojazdowce jazda po tych dziurach to strach... no ale jak przyszlo co do czego obeszlo sie bez iskier bez rysowania podlogi i jakich kolwieg uderzen w glebe wiec jest gites...
dzis udalo mi sie tylko ogolocic tyl golfa (lewa lampa wszystkie plastiki i tapicerka) jutro albo po jutrze czeka mnie naciaganie golfa ( naszczescie tylko blacha pogieta i nic wiecej ) no a pozniej spawanko nowych elementow jesli trzeba to jakas szpachla pozniej juz z gorki... podklad, lakier, polerka, czyszczenie tapicerek, no i robota z tym o czym wam juz napisalem (skrzynia , i przerywajacy silnik) a na koniec... pewnie pokarze jakies fotki jak golfik wyglada... i wygladal a pozniej juz tylko jakies spotkania na spotach
Dzieki jeszcze raz za namiary i pomoc
juz wiem mniejwiecej gdzie szukac problemow...
a wszystko powinno wyjsc juz nie dlugo o ile czas na to pozwoli...
Dzis prosto z pracy ktora z konczylem o 16 niestety wroclaw i jego korki to masakra w dodatku w starym golfie (1.6gaznik) zabraklo gazu i paliwa (ale dojechalem na oparach )
tak wiec w domu bylem ok 17 i w 30sec przesiadlem sie do nowego golfiana i jechalem nim juz na farsztat do szfagra strasznie sie obawialem drogi bo warsztat jest oddalony od wrocka o jakies 30km... a po drodze mam ul.Krakowska (ci ktorzy jezdzili na tuningowisko zwyklymi drogami nie autobana to wiedza ktora to ulica) a ze golf ma glebe i to dosc spora w dodatku lewy tyl na dojazdowce jazda po tych dziurach to strach... no ale jak przyszlo co do czego obeszlo sie bez iskier bez rysowania podlogi i jakich kolwieg uderzen w glebe wiec jest gites...
dzis udalo mi sie tylko ogolocic tyl golfa (lewa lampa wszystkie plastiki i tapicerka) jutro albo po jutrze czeka mnie naciaganie golfa ( naszczescie tylko blacha pogieta i nic wiecej ) no a pozniej spawanko nowych elementow jesli trzeba to jakas szpachla pozniej juz z gorki... podklad, lakier, polerka, czyszczenie tapicerek, no i robota z tym o czym wam juz napisalem (skrzynia , i przerywajacy silnik) a na koniec... pewnie pokarze jakies fotki jak golfik wyglada... i wygladal a pozniej juz tylko jakies spotkania na spotach
Dzieki jeszcze raz za namiary i pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 427 gości