Hej!!
Miałem najbiedniejszy licznik z możliwych montowanych w golfach:) Zakupiłem teraz troszeczkę bardziej wypasiony z obrotomierzem, na blacie ma 220 (tamten miał 200) no i ma inny indeks...Co z tym zrobić żeby wszystko wskazywało tak jak to ma być??
GDZIE I JAK PRZESKALOWAĆ LICZNIK????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
aby ten chodzil jak powinien to musisz wymienic slimak... na taki od zegarow z tym nowym indeksem...
mozesz tez podobno podmienic blat ze starego...
zalozyc ten co ma 200 wyskalowane...
chyba ze zalezy ci na liczbach na blacie...
mi osobiscie bardziej podoba wychylanie na maksa wskazowki od licznika niz ledwo przekroczenie polowy zakresu
indeks oznacza ilosc obrotow walka na minute... tzn na 1km/h
jak masz indeks 950 to walek robi 950 obr. na minute aby wskazac 1km/h
taka jest teoria indeksow w VW...
mozesz tez podobno podmienic blat ze starego...
zalozyc ten co ma 200 wyskalowane...
chyba ze zalezy ci na liczbach na blacie...
mi osobiscie bardziej podoba wychylanie na maksa wskazowki od licznika niz ledwo przekroczenie polowy zakresu
indeks oznacza ilosc obrotow walka na minute... tzn na 1km/h
jak masz indeks 950 to walek robi 950 obr. na minute aby wskazac 1km/h
taka jest teoria indeksow w VW...
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 407 gości