CIŚNIENIE OLEJU 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz gru 17, 2006 18:01

siwy224 pisze:Jak jesteś taki mądry to powiedz mi co to da i na ile czasu założenie nowych panewek bez szlifu
To ci to da ze bedziesz wiedzial w jakim stanie jest dol silnika i czy to on powoduje problem z cisnienim.
siwy224 pisze: po drugie jak by były panewki to by było je słychać nie koniecznie musi walić, a tu cisza
no to nie wiem gdzies ty sie uchowal z takim podejsciem, film olejowy na panewkach ma grubosc 0,03 mm cisnienie spada ponizej krytycznego gdy luz wzrosnie o 100% a stukac zaczyna gdy luz przekroczy 300%.
siwy224 pisze:Wole kupić używany silnik złożony fabrycznie niż po sporym przebiegu robić pół remont bo na prawilny nie wszystkich stać i jest droższy od auta
stary ale ty dziwny jestes, na razie prubujemy dociec przyczyny a gdy ktos ci mowi co by mozna bylo zrobic to ty od razu to negujesz. Powiedz mi jak wg ciebie masz dojsc do problemu jak nie chce ci sie sprawdzic czy panewki nie poszly? Widze ze ty tu przyszles z przekonaniem ze wszyscy ci powiedza ze to filtr i ze jestes super mechanik i najlepiej to zamiast oleju zalej go motodoktorem i bedzie git.
siwy224 pisze:Handlarze silnikami nie moga sobie pozwolic na lipe bo fama pójdzie i nikt od nich nie kupi.Wymieniłem ich sporo i nikt jeszcze nie wrócił
no to tylko pogratulowac szczescia :)
siwy224 pisze:Sam jesteś laik myślisz jak ktoś jest mech. to wszyskie przypadki mu się trafiły we wszystkich modelach po to pisze na forum vw,
nie rozumiem o czym ty do mnie rozmawiasz. Wg mnie tu sie pisze po to zeby uzyskac odpowiedz, a ty nie wiem do czego dazysz...
Paweł Marek pisze:Osobiście bardzo watpię po tym co napisałeś czy potrafisz odróżnić granie zaworów od stukotu panewek. Raz piszesz że zawory graja, potem że cisza.
Kolego.
calkowicie sie z toba zgadzam w tym wzgledzie.
siwy224 pisze:Nie lubie jak ktoś odpisuje nie na temat,jak pisze że jest cisza to chodzi mi o dół silnika bo rozmowa była o panewkach a nie zaworach,szklanki zaczynają grać jak silnik gorący pochodzi na wolnych pare min. i kontrolka oleju sie pali olej nie idzie na góre chyba logiczne jak dodam gazu wszystko cichnie do momentu zostawienia na wolnych obr
no to mogles to napisac tak jak powyzej juz na poczatku, tu nikt nie jest wrozka!!!!
siwy224 pisze:Nie wiem o co ci chodzi nikogo nie obrażam,widze że nie ma sensu odpisywać, każdy kto odpisuje nie przeczyta całego tematu tylko odpowiada na jakis urywek całości jak ja chce komuś pomóc to czytam cały temat i cos wiem, bo może kiedyś mi sie przydażył taki przypadek odpisuje i koniec a nie wywodze jakie mam spostrzeżenia i wogule i po to jest te forum techniczne
szczerze mowiac po tym co tu przeczytalem to wolalbym zebys mi nie pomagal :D, a tak wogole to chcialbym ci pogratulowac bo chcial Ci pomoc jeden z najmadrzejszych ludzi na forum (Paweł Marek) a ty niewykorzystales okazji. Wiec tak jak on pisze to albo sie uspokoj i zacznij sie wypowiadac z kultura *#cenzura#* innych albo ... .A tak plentujac z mojej strony... mamy kolejny przyklad polskiego mechanika :) bez obrazy dla polskich mechanikow... :D



siwy224
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: siwy224 » ndz gru 17, 2006 19:26

KamilW, NIE OBRAZAJĄC TU NIKOGO I CIEBIE I PANA NAJMĄDRZEJSZEGO TEORIA NA FORUM A PRAKTYKA NA CO DZIEŃ TO DWIE RÓŻNE SPRAWY PRZYJEŻDŻAJĄ DO MNIE Z FORUM VWGOLF I NIE NARZEKAJĄ JAK JUŻ PISAŁEM NIE UWAŻAM SIĘ ZA NAJMĄDRZEJSZEGO A WY SIE DZIWICIE ZE MECH. PYTA SIE O RADE CIEKAW JESTEM CZY WSZYSTKO WIESZ W SWOIM ZAWODZIE JAK GO MASZ P.KAMILW,ILE PAN OMNIBUS MA LAT BO JAKOŚ NIE PODAJE. NAPISAŁEM TEMAT BO MIMO SWOJEJ TEORII MACIE WIĘKSZE PRAWDOPODOBIEŃSTWO ZNALEZIENIA PRZYCZYNY USTERKI NIŻ JA PONIEWAZ WIEKSZE GRONO NO I TYLKO VW A NIE WSZYSTKIE MARKI. TYLKO TRZY OSOBY NORMALNIE ODPISAŁY SĄDZĄC PO WIEKU BARDZEJ DOJRZAŁE Z RESZTĄ KONIEC TEMATU



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz gru 17, 2006 19:55

No to powiem ci tak. Po pierwsze wylacz Caps locka bo ciezko sie czyta. Po drugie mam 24 lata, jeslem inż mechanikiem ze specjalnoscia samochody i ciągniki i specjalizacja zasillanie w paliwo silnikow ZI. W tej chwili pisze prace magisterska ktorej tematem jest budowa turbodoladowanego silnika benzynowego o pojemnosci 1,8 litra, a czescia tej pracy byla wnikliwa analiza smarowania takiegoz silnika poniewaz musi miec on dodatkowo natrysk oleju na tloki i smarowanie 2 turbosprężarek... wiec troche zglebilem temat smarowan, zuzycia panewek itp... rowniez nie twierdze ze jestem najmadrzejszy na swiecie ale widac cos jest nie tak skoro nie tylko ja zauwazylem ze twoje posty nie sa takie jak powinny byc. Wiec sie nie unos tylko zacznij je pisac tak jak glosi regulamin tego forum i wszystko wroci do normy.



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » ndz gru 17, 2006 20:24

Ludzie czy wy umiecie czytać piszecie pierdoły pisałem co było wymieniane,a wy swoje może pompa moze filtr
Czekałeś że ktoś Ci napisze że np tłumik przepalony??

Wszyscy piszą o rzeczach które mają wpływ na ciśnienie oleju, i to że wymieniałeś pompe i filtr to nie oznacza że są one dobre. Trzeba było napisać że zamontowałeś nowe orginalne części na 100% sprawne. Jeśli twierzdzisz że ludzie Ci odpowiadający nie mają racji tzn że wiesz gdzie jest usterka.

I nie ocenia sie poziomu wiedzy człowieka po jego wieku!!! Myślisz że jak jesteś 3 lata starszy od kogoś to musisz być mądrzejszy? Nic bardziej mylnego, wiec nie obrażaj ludzi, którzy chcą Ci pomóc.



siwy224
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: siwy224 » ndz gru 17, 2006 20:52

Dobra dobra koniec kłutni bo to nie ma sensu.Powiedżcie mi madre głowy od czego jest ten zaworek w głowicy pod lub obok wałka rozrządu to jest cos od oleju bo jestem głąb i nie wiem.

[ Dodano: Nie Gru 17, 2006 19:55 ]
Bez ironi oczywiście :pub: :pub: :pub:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 17, 2006 22:55

siwy224 pisze:Dobra dobra koniec kłutni bo to nie ma sensu.Powiedżcie mi madre głowy od czego jest ten zaworek w głowicy pod lub obok wałka rozrządu to jest cos od oleju bo jestem głąb i nie wiem.

[ Dodano: Nie Gru 17, 2006 19:55 ]
Bez ironi oczywiście :pub: :pub: :pub:
upuszcza nadmiar oleju z glowicy zeby sie hydro nie podparly


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz gru 17, 2006 23:29

siwy224 pisze:Powiedżcie mi madre głowy od czego jest ten zaworek w głowicy pod lub obok wałka rozrządu to jest cos od oleju bo jestem głąb i nie wiem.
Mądrej głowie dość dwie słowie....



siwy224
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: siwy224 » ndz gru 17, 2006 23:38

Spoko góralu :pub: :pub: :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 218 gości