[MK2 1.3 MH 2E3] Problemy z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Hajmuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 21:10
Lokalizacja: Białośliwie
Kontakt:

Post autor: Hajmuś » sob gru 16, 2006 23:57

Tez mialem podobny przypadek z moim golferem :bajer: Czesto zdazalo sie ze gasl, tracil obroty. Podejrzenia padly wlasnie na modul zaplonowy, okazalo sie ze byl wadliwy, lecz glowna przyczyna tej usterki byl zle ustawiony zaplon :bigok: Sprawdz u siebie, ja w moim wprowadzalem troszke zmian w silniku i ciezko jest zestroic prawidlowo zaplon :bajer:



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » ndz gru 17, 2006 11:11

Kurde tylko, ze ja modulu to chyba nie mam. Zaplanom mialem ustawiany jakis rok temu wlasnie...Moze Wam to cos pomoze, bo jak bylem u mechaniora i mi robil to powiedzial, ze pompa paliwa podaje malo paliwa i cos tam marudzil o walku, ze on ma cos z tym wspolnego. No i dodal, ze jak pompe wyciagnie to psika jak zla, a jak juz sie wkreci to podaje malo. No i cos moze to miec? No bo jakby nie bylo to na ssaniu auto chodzi, az milo. Problemy dopiero po nagrzaniu sie.


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Hajmuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 21:10
Lokalizacja: Białośliwie
Kontakt:

Post autor: Hajmuś » ndz gru 17, 2006 12:09

Bo na ssaniu auto prawie wcale nie pobiera powietrza :bajer: a za to jest odpowiedzialny silniczek krokowy, mozesz sprobowac go odlaczyc i zobaczyc jak sie auto zachowa, ale raczej watpie ze to bedzie to. Mechanik moze miec racje ze pompa jest uszkodzona.



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » ndz gru 17, 2006 12:24

Silnika krokowego rowniez nie mam. On nie twierdzil, ze jest uszkodzona, wrecz przeciwnie ze jest praktycznie nowa i jak jest wykrecona to "psika" paliwo jak zla. Problem powstaje po jej wkreceniu do auta...


www.SportCom.PL

piotrek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: piotrek111 » wt gru 19, 2006 15:03

Witam.Wymieniłem dzisiaj cewke i niestety dalej to samo.Niestety znajomy ma taki burdel, że nie mogłem znaleść modułu zapłonowego więc chyba kupie na allegro.Mam jeszcze jedną prośbę czy mógłby ktoś zobaczyć czy do modułu idzie miedziana linka z masą?Bo u mnie linka przykręcona jest do masy i jest urwana z drugiej strony.Czy jak jeździłem bez tej masy to mogło coś się stać z modułem?
Z góry dzięki za odpowiedz.



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn gru 25, 2006 15:00

Problem idzie dalej. :( Ostatnio w normalny (nie wilgotny) dzien zaczal mi gasnac, tracic obroty po przejechaniu jakis 20 km. A dzisiaj (troche wilgotny dzien) po przejechaniu 2km gasnal, w ogole nie przyspieszal. :( Nie wiem co robic...

[ Dodano: Pon Gru 25, 2006 19:30 ]
Dodam jeszcze, ze zaraz po odpaleniu auto jakies 3-5 sekund dosc glosno "warczy".


www.SportCom.PL

piotrek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: piotrek111 » pn sty 15, 2007 20:37

Witam.Kupiłem na allegro moduł, wymieniłem i niestety problem wciąż aktualny.Jeden mechanik sprawdzał mi elektrykę różnymi przyrządami i stwierdził, że wszystko jest OK. za bardzo mu nie ufam bo niezły z niego ściemniacz.Zasugerował mi że problem leży po stronie gaźnika.Stwierdził, że trzeba go zregenerować bo jest już wyeksploatowany. Dzisiaj na dłuższej trasie zauważyłem że mój golfik przy prędkości ok 90 km/h przy dodawaniu gazu wogóle nie przyspiesza.Po ok 5 min jak już się wk.....em to mu przeszło. I tak jest co jakiś czas.

Proszę o jakieś rady.
Pozdrawiam

Za moduł dałem 25 zł. Znajduje się on z prawej strony (jak patrzysz od przodu auta) prawie w podszybiu auta.
Ostatnio zmieniony pn sty 15, 2007 20:50 przez piotrek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn sty 15, 2007 20:42

Gdzie u nas (w MH) znajduje sie modul zaplonowy? Gdzie go szukac? Ile dales za ten modul z Allegro?

No u mnie tak sie nie dzieje, ze nie przyspiesza... u mnie podczas deszczu auto zaczyna sie dusic az spadnie predkosc do 0 i zgasnie. Odczekam wieksza chwile, odpale i jade i juz nic sie nie dzieje... Dziwne, ale prawdziwe te nasze problemy. :/


www.SportCom.PL

piotrek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: piotrek111 » ndz lut 11, 2007 12:42

Panowie powiedzcie mi czy to możliwe:
coś mnie tkneło ostatnio i postanowiłem wyczyścić odme. Otworzyłem tą puszke plastikową (separator oleju) wyczyściłem go (było dość dużo syfu) zgrzałem separator i po założeniu od 4 dni nie mam żadnych problemów z autem.
Czy przez tą odmę auto mogło tak dziwnie wariować Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 267 gości