[MK III] Silnik jest zbyt słaby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt gru 05, 2006 21:42

albo sprawdzic sprezeglo..:]


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » wt gru 05, 2006 23:48

Tak moi drodzy ale chyba brak mocy z silnika a brak mocy z powodu sprzęgła tak sie różnią i ten drugi jest tak charakterystyczny że to kobieta wyczuje, nie mówiąc już o użytkowniku naszego forum który wie co to czujnik halla



dems
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt lis 24, 2006 18:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: dems » śr gru 06, 2006 02:25

Apropo tego zmulenia mi mechanik powiedzial ze to przeplywomierz powoduje takie zmulenie. Mojego po wrzuceniu biegu zatyka , a przy ok 3tys obrotow dostaje kopa takiego jak powinien miec. Niestety przeplywomierz z tego co sie orietowalem to droga impreza :/



Dariusz Chilik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lis 24, 2006 19:04
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Post autor: Dariusz Chilik » śr gru 06, 2006 09:54

Też myślałem o sprzęgle, ale to będzie ostatecznośc bo wiecie jaka jest cena dobrego sprzęgła, a do tego dochodzi jeszcze koszt wymiany. Ale to się wszystko okaże jak sprawdze ciśnienie.

[ Dodano: 06 Gru 2006 09:53 ]
A propo tego sprzęgła, to właśnie nie mam charakterystycznych objawów jakie są podczas ślizgania czy spalenia sprzęgła. Ale może sie mylę, bo mój golf ma już troche przejechanych kilometrów, a i sam znajomy mechanik mi powiedział ze sprzęgło mam już nie ciekawe.

Pozdrawiam


Dario4

Awatar użytkownika
Thomas_07
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pt sty 20, 2006 17:49
Lokalizacja: DKL
Kontakt:

Post autor: Thomas_07 » śr gru 06, 2006 17:39

Sprawdz cisnienie na cylindrach :bigok:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr gru 06, 2006 19:05

Jacenty85 pisze:Tak moi drodzy ale chyba brak mocy z silnika a brak mocy z powodu sprzęgła tak sie różnią i ten drugi jest tak charakterystyczny że to kobieta wyczuje, nie mówiąc już o użytkowniku naszego forum który wie co to czujnik halla
i wszystko jasne:D:D :kufel: :kufel: :helm: :helm: :helm: :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Dariusz Chilik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lis 24, 2006 19:04
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Post autor: Dariusz Chilik » czw gru 07, 2006 16:47

Witam

Jak sprawdzę to ciśnienie to dam znać. Sam jestem bardzo ciekawy.

[ Dodano: 15 Gru 2006 16:08 ]
Hej

Sprawdziłem wkońcu to ciśnienie i okazało sie ze mam po 11bar na wszystkich cylindrach.
Myślałem że będzie gorzej, ale jak wykręciłem świece to okazało się ze są strasznie okopcone, osyfione i chyba go zalewa. Przywiozłem go z Niemiec tam jeżdziła nim facetka a póżniej długo stał więc może mieć zapieczony wtrysk. Sprobuje przeczyścic albo wymienić całkiem. Jak to nie będzie to to już nie wiem co.


Dario4

_chris_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 25, 2006 00:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: _chris_ » sob gru 16, 2006 15:47

Witam
troche dlugo mnie tutaj nie bylo wiec musze nadrobic:)

otoz
1. Jacenty85 zapłon jest wprost książkowy:) tez myślałem ze zapłon może byc przestawiony ale ustawiany był jeszcze raz do lapmy i jest ok.

2. Sprzęgło raczej nie dlatego że nei ma żadnych objawów przypalonego sprzęgła więc nie jest chyba najgorsze.

3. Filtr powietrza jest jak nowy bo sprawdzałem więc wydaje mi się że autko musiało być serwisowane. Dzisiaj załatwiłem klucz do świec no i nie były takie najgorsze. Wiadomo że było troche nagaru na nich ale suchutkie naprawde niezłe zresztą i tak idą do wymiany:)

4. W przyszłym tygodniu jak kupie świece nowe to od razu sprawdze ciśnienie na garach, bo ja juz nei moge z tym autem.

Wyobraźcie sobie że jak założe alu 15" 195/50 no to przecież auto tak masakrycznie traci na mocy że jedzie się nim ( w jedną osobe) jak fiatem uno mohjego taty 900cm3 :P:P a przeciez takie fele to znowu nie obniżaja mocy o połowe:P w 1,4 tez montuja i jeszcze w 4 osoby pojada:)

sprawdze jeszcze przebicie na kablach domowym spobem znaczy się popryskam je wodą wieczorem i zobacze czy nie ma jakiejs choinki:)

a co jeszcze to juz pisalem na poczatku, ale jak autko jest zimne pare minut 1-2 po zapaleniu naprawde duuuzo szybciej sie zbiera na obroty i jest zrywniejsze. a potem jak juz jest cieply to masakra.

Problem jest podobny do problemu demsa bo moj tez powyzej 3000 naprawde fajnie jedzie:) no ale spalanie tez ma fajne:)

wogole to ja nim najwiecej jechalem 130 ale zeby go rozchulac do 130 to sie musialem napocic zdrowo. cos te konie nie smigaja:P


Podusmowując
zapłon OK
świece OK ale się wymieni
filtry OK
pod kompa podpiecie bedzie w tym tyg
katalizator jeszcze sprawdze czy nie jest zatkany ale taki przebieg to raczej neimozliwe


jak bede cos wiedzial napisze i sie pochwale:)

PS. Jakiej firmy swiece kupic???



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob gru 16, 2006 19:27

dokladnie koniec sprzegielka prosty test stajesz na asfalcie zaciagasz reczny wbijasz 3 przygazowujesz silnik do okolo 4 tysiecy strzelasz ze sprzegla wciskajac gaz w deche, jesli silnik nie zgasnie od razu to masz odpowiedz na talerzu
Albo ci ewentualnie wtedy pęknie docisk, widziałem już takie przypadki :satan:


Świece polecam NGK.

I tak jak koledzy pisali sprawdź rozrząd, może być przestawiony.

Masz przy tym silniku sonde lambda?



_chris_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 25, 2006 00:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: _chris_ » sob gru 16, 2006 19:34

Sonda jest. Ale to chyba nie sonda bo autka ma idealne spalanie w granicach 6l. A rozrzad wymienialem jak go kupiłem więc był dobrze ustawiony a nic sie nie zmieniło po wymianie. Rożnicy przed wymiana i po nie ma:/



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob gru 16, 2006 22:28

W takim razie na próbe, odłącz wydech i zobacz co będzie (tylko nie w nocy i nie po mieście bo zaraz niebiescy cie upolują) jeśli moc wyraźnie wzrośnie to duże szanse że wydech zapchany.

PS. Mało ci pali. Jeździłem kumpla mk3 1,6 na jednopunkcie to palił delikatnie ponad 7l/100. Ale 140km/h to wskakiwało lekko mimo 75KM, nie sprawdzałem ile ciągnie na maxa ale 160 jechałem.



_chris_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 25, 2006 00:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: _chris_ » sob gru 16, 2006 23:19

No własnie o tym mowie ze powinien pociagnac lepiej:)

z tym wydechem to ciezko bedzie u mnei wypiac bo mnie ludzie zjedza na osiedlu:P ale dzieki za rade bede probowal z wydechem i z katalizatorem. tylko nie bardzo wiem jak to zrobic zeby wszytsko mialo rece i nogi zeby potem zalozyc katalizator i zeby dzialal zeby go nei spier.... A kolo 6 pali w lecie a teraz jak juz jest okres przejsciowy to rowniutko 7 bierze.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » sob gru 16, 2006 23:24

_chris_
Sprawdziłbym jeszcze czujnik temperatury - bo to ze chodzi ok na zimno potem kiepsko na ciepło to znaczy ze moze miec kłopot z rozpoznaniem temperatury silnika.
A wogóle to czy jesteś w stanie go dociągnąć na każdym z biegów do czerwonego pola ??


TDPower

_chris_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 25, 2006 00:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: _chris_ » sob gru 16, 2006 23:28

ppoll27 mysle ze czujnik temp jest ok bo temperatura rosnie na wskazniku biorac na logike tak jak powinno i trzyma sie tak jak powinna. ale powiedz mi jak to sie sprawdza?? trzeba kupic nowy i wtedy sie sprawdza:)

krzycho85 tutaj jest link powiedz mi te swiece chyab beda ok??

tutaj



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 366 gości