wyswietlacz na licznikach na srodku w TDi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

wyswietlacz na licznikach na srodku w TDi

Post autor: MAPET » pt gru 15, 2006 23:19

czy kazdy di ma na srodku ten taki wysiwtlacz jakby komuter pokaldowy czy cos pokazujacy m.in spalanie temperature itp? bo mamy tdi z 2003 r i nie siweci tam nic tylko te ikonki nad w sensie przy odpalaniau :(


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
pasio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr maja 03, 2006 22:51
Lokalizacja: małopolskie
Kontakt:

Post autor: pasio » sob gru 16, 2006 00:08

Nie każdy ma komputer. Tylko te bogatsze wersje, chociaż też różnie z tym bywa mój to highline i go niema. Te które nie mają komputera w tym miejscu mają taką atrape.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob gru 16, 2006 00:11

aha czyli ciemna plama i nei ma nic tak?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
pasio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr maja 03, 2006 22:51
Lokalizacja: małopolskie
Kontakt:

Post autor: pasio » sob gru 16, 2006 00:26

Dokładnie



UcHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 514
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 19:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: UcHO » sob gru 16, 2006 00:28

nie, to nie tak :jezor:
jezeli na liczniku, miedzy zegarami widzisz dokladnie ze jest wyswietlacz, ten caly prostokat w pozycju pionowej miedzy zegarami jest podzielony na dwie czesci, u gory ikonki u dolu jest duzo siemniejsze to znaczy ze masz kompa, sprawdz jeszcze czy masz na dzwigience sterowanie do kompa, bo mozesz miec jedynie zmieniony licznik a nie miec podłaczenia... wiec nici z licznika
jezeli masz sterowanie w prawej manetce, a komp nic nie wyswietla oznacza to ze sie przepalił, to bardzo czesta usterka... pozostaje wymiana licznika



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob gru 16, 2006 00:35

ok rano zobacze ale watpie ze jest ten komp w takim razie.. rozumeim ze jak go tam nei ma to zmiana licznika nei pomoze ? i tak nei ma wiazki i fukncji w raczce?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

UcHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 514
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 19:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: UcHO » sob gru 16, 2006 00:44

jak nie masz przełacznikow w prawej raczce to oznacza ze nie masz kompa... niestety



Awatar użytkownika
pasio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr maja 03, 2006 22:51
Lokalizacja: małopolskie
Kontakt:

Post autor: pasio » sob gru 16, 2006 00:45

ezeli na liczniku, miedzy zegarami widzisz dokladnie ze jest wyswietlacz, ten caly prostokat w pozycju pionowej miedzy zegarami jest podzielony na dwie czesci, u gory ikonki u dolu jest duzo siemniejsze to znaczy ze masz kompa, sprawdz jeszcze czy masz na dzwigience sterowanie do kompa, bo mozesz miec jedynie zmieniony licznik a nie miec podłaczenia... wiec nici z licznika
jezeli masz sterowanie w prawej manetce, a komp nic nie wyswietla oznacza to ze sie przepalił, to bardzo czesta usterka... pozostaje wymiana licznika
UcHO ma rację
Jak jednak nie masz komputera to sam licznik nie pomoże bo trzeba by zakładać czujniki itd. co ponoć jest b. drogie



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob gru 16, 2006 00:50

ok to jutro posprawdzam i bede wsyztsko wiedzial to w tym temacie dzieki zapraszm do moich innych o mk4 ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
maxx10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt mar 21, 2006 23:06
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: maxx10 » sob gru 16, 2006 18:34

Jeśli nie macie komputera to można go dołożyć ( i nie jest to wcale takie drogie i skomplikowane). W TDI w kompie jest już oprogramowanie do komutera pokładowego tzw. MFA. Do zmiany jest potrzebne: licznik z MFA, manetka ze sterowaniem komp., 4 przewody z końcówkami wchdzącymi w oryginalną kostkę (w serwisie chyba po 6 zł./szt.). Ja w swoim golfie wstawiłem to jakieś 3 m-ce temu i jest wszystko ok. Mam gdzieś instrukcję jak to samemu zrobić.


[img]http://img.photobucket.com/albums/v252/maxx10/forum1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob gru 16, 2006 19:57

no wlasnie nie mam jednak.. hmm skoro to nei trudne... i ile cie to wyszlo?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
maxx10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt mar 21, 2006 23:06
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: maxx10 » sob gru 16, 2006 20:25

Licznik: 250 zł.
Przewody (4 szt.): ok 25 zł.
manetka: 60 zł.
Trzeba było przekodować imobilajzer w nowym liczniku-nie wiem ile to kosztuje (kolega zrobił mi ta za darmo).
Całowity mój koszt to: 335 zł. , ale naprawdę było warto, oprócz średniego i chwilowego spalania na wyświetlaczu mam informację o czasie jazdy oraz temperaturę zewn. ( łącznie z ostrzeżeniem o możliwości oblodzenia-dzwiękowym i migającą śnieżynką). Fajne jest również to że masz MFA1 i MFA2, MFA2 musisz sam zerować a MFA1 po postoju dłuższym niż 2 godziny samo się zeruje (czyli wsiadając rano do samochodu nie musisz pamiętać o wyzerowaniu żeby mieć dokłade dane o przejechanym dystansie np. drodze do pracy.

[ Dodano: 16 Gru 2006 19:30 ]
Jeśli jesteś zainteresowany to mam na zbyciu licznik z MFA (z immo3) - tylko musisz się dowiedzieć czy twój jest z immo2 czy immo3 (immo3 było chyba w modelach po 2001 roku).


[img]http://img.photobucket.com/albums/v252/maxx10/forum1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob gru 16, 2006 20:37

DZIKI JA mam 2003 a powiedz mi cale zegary przekladales czy mozna sam komp co z przebiegiem?

czy napewno bedzie dzilaac jestes w 100% pewny? i czy kazdy golf ma czujniki do tej temp itp?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
maxx10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt mar 21, 2006 23:06
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: maxx10 » sob gru 16, 2006 22:07

Zegary przekręcałem cełe (z samym wyświetalczem może być problem),
przebieg kolega mi ustawiła na taki jaki maiłem wcześniej (ten co ci będzie kodował imobilajzer może to zrobić),
co się tyczy czujnika to nie wiem czy wszystkie golfy go miały - ja mam golfa z 2000 roku z klimatronikiem i po zamontowaniu wszystko było ok.


[img]http://img.photobucket.com/albums/v252/maxx10/forum1.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 290 gości