[MK III] Silnik jest zbyt słaby
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
albo sprawdzic sprezeglo..:]
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 19:04
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Też myślałem o sprzęgle, ale to będzie ostatecznośc bo wiecie jaka jest cena dobrego sprzęgła, a do tego dochodzi jeszcze koszt wymiany. Ale to się wszystko okaże jak sprawdze ciśnienie.
[ Dodano: 06 Gru 2006 09:53 ]
A propo tego sprzęgła, to właśnie nie mam charakterystycznych objawów jakie są podczas ślizgania czy spalenia sprzęgła. Ale może sie mylę, bo mój golf ma już troche przejechanych kilometrów, a i sam znajomy mechanik mi powiedział ze sprzęgło mam już nie ciekawe.
Pozdrawiam
[ Dodano: 06 Gru 2006 09:53 ]
A propo tego sprzęgła, to właśnie nie mam charakterystycznych objawów jakie są podczas ślizgania czy spalenia sprzęgła. Ale może sie mylę, bo mój golf ma już troche przejechanych kilometrów, a i sam znajomy mechanik mi powiedział ze sprzęgło mam już nie ciekawe.
Pozdrawiam
Dario4
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
i wszystko jasne:D:DJacenty85 pisze:Tak moi drodzy ale chyba brak mocy z silnika a brak mocy z powodu sprzęgła tak sie różnią i ten drugi jest tak charakterystyczny że to kobieta wyczuje, nie mówiąc już o użytkowniku naszego forum który wie co to czujnik halla
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 19:04
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Witam
Jak sprawdzę to ciśnienie to dam znać. Sam jestem bardzo ciekawy.
[ Dodano: 15 Gru 2006 16:08 ]
Hej
Sprawdziłem wkońcu to ciśnienie i okazało sie ze mam po 11bar na wszystkich cylindrach.
Myślałem że będzie gorzej, ale jak wykręciłem świece to okazało się ze są strasznie okopcone, osyfione i chyba go zalewa. Przywiozłem go z Niemiec tam jeżdziła nim facetka a póżniej długo stał więc może mieć zapieczony wtrysk. Sprobuje przeczyścic albo wymienić całkiem. Jak to nie będzie to to już nie wiem co.
Jak sprawdzę to ciśnienie to dam znać. Sam jestem bardzo ciekawy.
[ Dodano: 15 Gru 2006 16:08 ]
Hej
Sprawdziłem wkońcu to ciśnienie i okazało sie ze mam po 11bar na wszystkich cylindrach.
Myślałem że będzie gorzej, ale jak wykręciłem świece to okazało się ze są strasznie okopcone, osyfione i chyba go zalewa. Przywiozłem go z Niemiec tam jeżdziła nim facetka a póżniej długo stał więc może mieć zapieczony wtrysk. Sprobuje przeczyścic albo wymienić całkiem. Jak to nie będzie to to już nie wiem co.
Dario4
Witam
troche dlugo mnie tutaj nie bylo wiec musze nadrobic:)
otoz
1. Jacenty85 zapłon jest wprost książkowy:) tez myślałem ze zapłon może byc przestawiony ale ustawiany był jeszcze raz do lapmy i jest ok.
2. Sprzęgło raczej nie dlatego że nei ma żadnych objawów przypalonego sprzęgła więc nie jest chyba najgorsze.
3. Filtr powietrza jest jak nowy bo sprawdzałem więc wydaje mi się że autko musiało być serwisowane. Dzisiaj załatwiłem klucz do świec no i nie były takie najgorsze. Wiadomo że było troche nagaru na nich ale suchutkie naprawde niezłe zresztą i tak idą do wymiany:)
4. W przyszłym tygodniu jak kupie świece nowe to od razu sprawdze ciśnienie na garach, bo ja juz nei moge z tym autem.
Wyobraźcie sobie że jak założe alu 15" 195/50 no to przecież auto tak masakrycznie traci na mocy że jedzie się nim ( w jedną osobe) jak fiatem uno mohjego taty 900cm3 :P a przeciez takie fele to znowu nie obniżaja mocy o połowe:P w 1,4 tez montuja i jeszcze w 4 osoby pojada:)
sprawdze jeszcze przebicie na kablach domowym spobem znaczy się popryskam je wodą wieczorem i zobacze czy nie ma jakiejs choinki:)
a co jeszcze to juz pisalem na poczatku, ale jak autko jest zimne pare minut 1-2 po zapaleniu naprawde duuuzo szybciej sie zbiera na obroty i jest zrywniejsze. a potem jak juz jest cieply to masakra.
Problem jest podobny do problemu demsa bo moj tez powyzej 3000 naprawde fajnie jedzie:) no ale spalanie tez ma fajne:)
wogole to ja nim najwiecej jechalem 130 ale zeby go rozchulac do 130 to sie musialem napocic zdrowo. cos te konie nie smigaja:P
Podusmowując
zapłon OK
świece OK ale się wymieni
filtry OK
pod kompa podpiecie bedzie w tym tyg
katalizator jeszcze sprawdze czy nie jest zatkany ale taki przebieg to raczej neimozliwe
jak bede cos wiedzial napisze i sie pochwale:)
PS. Jakiej firmy swiece kupic???
troche dlugo mnie tutaj nie bylo wiec musze nadrobic:)
otoz
1. Jacenty85 zapłon jest wprost książkowy:) tez myślałem ze zapłon może byc przestawiony ale ustawiany był jeszcze raz do lapmy i jest ok.
2. Sprzęgło raczej nie dlatego że nei ma żadnych objawów przypalonego sprzęgła więc nie jest chyba najgorsze.
3. Filtr powietrza jest jak nowy bo sprawdzałem więc wydaje mi się że autko musiało być serwisowane. Dzisiaj załatwiłem klucz do świec no i nie były takie najgorsze. Wiadomo że było troche nagaru na nich ale suchutkie naprawde niezłe zresztą i tak idą do wymiany:)
4. W przyszłym tygodniu jak kupie świece nowe to od razu sprawdze ciśnienie na garach, bo ja juz nei moge z tym autem.
Wyobraźcie sobie że jak założe alu 15" 195/50 no to przecież auto tak masakrycznie traci na mocy że jedzie się nim ( w jedną osobe) jak fiatem uno mohjego taty 900cm3 :P a przeciez takie fele to znowu nie obniżaja mocy o połowe:P w 1,4 tez montuja i jeszcze w 4 osoby pojada:)
sprawdze jeszcze przebicie na kablach domowym spobem znaczy się popryskam je wodą wieczorem i zobacze czy nie ma jakiejs choinki:)
a co jeszcze to juz pisalem na poczatku, ale jak autko jest zimne pare minut 1-2 po zapaleniu naprawde duuuzo szybciej sie zbiera na obroty i jest zrywniejsze. a potem jak juz jest cieply to masakra.
Problem jest podobny do problemu demsa bo moj tez powyzej 3000 naprawde fajnie jedzie:) no ale spalanie tez ma fajne:)
wogole to ja nim najwiecej jechalem 130 ale zeby go rozchulac do 130 to sie musialem napocic zdrowo. cos te konie nie smigaja:P
Podusmowując
zapłon OK
świece OK ale się wymieni
filtry OK
pod kompa podpiecie bedzie w tym tyg
katalizator jeszcze sprawdze czy nie jest zatkany ale taki przebieg to raczej neimozliwe
jak bede cos wiedzial napisze i sie pochwale:)
PS. Jakiej firmy swiece kupic???
Albo ci ewentualnie wtedy pęknie docisk, widziałem już takie przypadkidokladnie koniec sprzegielka prosty test stajesz na asfalcie zaciagasz reczny wbijasz 3 przygazowujesz silnik do okolo 4 tysiecy strzelasz ze sprzegla wciskajac gaz w deche, jesli silnik nie zgasnie od razu to masz odpowiedz na talerzu
Świece polecam NGK.
I tak jak koledzy pisali sprawdź rozrząd, może być przestawiony.
Masz przy tym silniku sonde lambda?
W takim razie na próbe, odłącz wydech i zobacz co będzie (tylko nie w nocy i nie po mieście bo zaraz niebiescy cie upolują) jeśli moc wyraźnie wzrośnie to duże szanse że wydech zapchany.
PS. Mało ci pali. Jeździłem kumpla mk3 1,6 na jednopunkcie to palił delikatnie ponad 7l/100. Ale 140km/h to wskakiwało lekko mimo 75KM, nie sprawdzałem ile ciągnie na maxa ale 160 jechałem.
PS. Mało ci pali. Jeździłem kumpla mk3 1,6 na jednopunkcie to palił delikatnie ponad 7l/100. Ale 140km/h to wskakiwało lekko mimo 75KM, nie sprawdzałem ile ciągnie na maxa ale 160 jechałem.
No własnie o tym mowie ze powinien pociagnac lepiej:)
z tym wydechem to ciezko bedzie u mnei wypiac bo mnie ludzie zjedza na osiedlu:P ale dzieki za rade bede probowal z wydechem i z katalizatorem. tylko nie bardzo wiem jak to zrobic zeby wszytsko mialo rece i nogi zeby potem zalozyc katalizator i zeby dzialal zeby go nei spier.... A kolo 6 pali w lecie a teraz jak juz jest okres przejsciowy to rowniutko 7 bierze.
z tym wydechem to ciezko bedzie u mnei wypiac bo mnie ludzie zjedza na osiedlu:P ale dzieki za rade bede probowal z wydechem i z katalizatorem. tylko nie bardzo wiem jak to zrobic zeby wszytsko mialo rece i nogi zeby potem zalozyc katalizator i zeby dzialal zeby go nei spier.... A kolo 6 pali w lecie a teraz jak juz jest okres przejsciowy to rowniutko 7 bierze.
ppoll27 mysle ze czujnik temp jest ok bo temperatura rosnie na wskazniku biorac na logike tak jak powinno i trzyma sie tak jak powinna. ale powiedz mi jak to sie sprawdza?? trzeba kupic nowy i wtedy sie sprawdza:)
krzycho85 tutaj jest link powiedz mi te swiece chyab beda ok??
tutaj
krzycho85 tutaj jest link powiedz mi te swiece chyab beda ok??
tutaj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 61 gości