Wymiana alternatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

PAWEL89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn cze 05, 2006 21:32
Lokalizacja: Biskupiec NOL...
Kontakt:

Wymiana alternatora

Post autor: PAWEL89 » sob gru 16, 2006 19:18

Witam. Mam do wymiany alternator gdyż podobno szczoteczki są już zjechane i jest bardzo słade ładowanie (to opinia mechanika). Tak sie składa że mam alternator od MK II ale nie wiem czy podejdzie do RF (nie wiem z jakiego modelu jest wyciągnięty ten co kupiłem) Czy wszystkie są takie same czy jednak się czymś różnią ?? I jeszcze jedno pytanie odkręciłem jedną śrubę alternatora (tak gdzie reguluje się naciąg paska) a druga jest pod osłoną rozrządu ?? tam chyba trzeba mieć nasadowy, ale jaki też 13 ?? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam :okej:



Awatar użytkownika
r5badkiller
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 18:15
Lokalizacja: Pleśna k/Tarnów
Kontakt:

Post autor: r5badkiller » sob gru 16, 2006 19:25

a po co wymieniac cały alternator jak mozna same szczotki...hyba ze sie nie da nie wiem jak to w mk2 jest ale powinno sie dac wymienic


Golf to Golf. Niemiecka prostota i solidne wykonanie. Może nie ekscytuje, ale można na nim polegać.

PAWEL89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn cze 05, 2006 21:32
Lokalizacja: Biskupiec NOL...
Kontakt:

Post autor: PAWEL89 » sob gru 16, 2006 19:29

wydaje mi sie że tak jest mniej grzebania


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob gru 16, 2006 19:31

Pod osłoną może byc na imbus śruba, ale ja nie zawsze ją luzuje, często alternator mozna przestawić bez jej ruszania.

Tak jak pisze przedmówca, jeśli masz zjechane szczotki to kup same szczotki (często razem z regulatorem, zależy od alternatora). W mk2 były różne alternatory więc zobacz jakiej masz firmy i jaki model.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob gru 16, 2006 19:33

wieęc tak podam ci nr alternatora i sobie sprawdzisz z tym co masz bo to zależy od daty produkcji i nr silnika oraz pradu ładowania i tak
Alternator
BOSCH 0 986 036 660
TECDOC-Nr silnika: 4074
do roku prod.: 1991.07
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A]: 90

BOSCH 0 986 034 990
TECDOC-Nr silnika: 4074
do roku prod.: 1991.07
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A]: 65

BOSCH 0 986 034 250
TECDOC-Nr silnika: 4074
do roku prod.: 1991.07
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A]: 45

BOSCH 0 986 034 220
od roku prod.: 1985.08
do roku prod.: 1991.07
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A]: 55



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 318 gości