Golf III 1.8 75KM - czy da się na 90KM?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf III 1.8 75KM - czy da się na 90KM?
Witam,
Posiadam Golfa III 1.8 niestety jest to wersja 70 konna. Przejechalem sie ostatnio Golfikiem też 1,8, ale z silnikiem 90km i zdołowałem, różnica jest ogromna:(
Pytanko teraz do Was - specjalistów, czy ja mogę ze swojego "mułka" wyciagnąć te 20KM więcej ? Coś kolega mi tłumaczył, że mogę wymienić głowcę i powinno się udać. Niestety więcej szczegółów nie podał.
Proszę o radę, bo mam auto z silnikiem niby 1.8, ale tak naprawdę to 1.6
Pozdrawiam grupowiczów.
Pecado
Posiadam Golfa III 1.8 niestety jest to wersja 70 konna. Przejechalem sie ostatnio Golfikiem też 1,8, ale z silnikiem 90km i zdołowałem, różnica jest ogromna:(
Pytanko teraz do Was - specjalistów, czy ja mogę ze swojego "mułka" wyciagnąć te 20KM więcej ? Coś kolega mi tłumaczył, że mogę wymienić głowcę i powinno się udać. Niestety więcej szczegółów nie podał.
Proszę o radę, bo mam auto z silnikiem niby 1.8, ale tak naprawdę to 1.6
Pozdrawiam grupowiczów.
Pecado
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Co Ty Pecado chcesz od silnika AAM 1.8 75KM? Ja uważam, że jest to jeden z bardziej udanych silników VW. Może dlatego, że sam go mam . Może faktycznie zostaje niekiedy pod światłami, ale na pewno porównywanie go z silnikiem 1.6 to już profanacja. Powinieneś się przejechać Golfem 1.6 i przeprosić AAM. A tak poważnie, to moim zdaniem nie ma co się bawić w przróbki, tylko jak już wymienić całą jednostkę. Fakt, że drożej Cię to wyniesie, ale będziesz miał pewność, że poszczególne elementy są do siebie spasowane i przystosowane do większej mocy. Pozdro
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Dobra dobra, cos zlego napisalem? A tercjo czy jak to sie tam nazywa splanuj glowice i nie bedziesz musial wymieniac tlokowpushkin77 pisze:olozwirski, albo sie kolega nie zna albo nie czytał wielu wielu postów na ten temat..... więc a propo to po primo trzeba by jeszcze przedewszystkim wymienic tłoki a po secundo postow na ten temat bylo dzisiatki !
A wiecie może czy głowica z MK3 ABS podejdzie do wielopunkutu PF MK2 GTI ????? Czy kolektory znaczy przekręcę i bez problemów będzie chodzić?
Kupiłem wóz z walniętym silnikiem taniutko....
Czy przy awarii panewki w PFie (obróciło ją na korbowodzie drugiego cylindra) mogło skrzywic zawór. Po obejrzeniu głowicy nie było nic widać że coś nie wporządku. Wrzuciłem głowicę z tego PFa na dół silnika od ABS (który kupiłem z głowicą - jednopunkt 93 rok) i po złożeniu oraz ustawieniu rozrządu właśnie na drugim cylindrze coś blokuje ...
I teraz się zastanawiam --bo mam tą głowicę z ABSa na jednopunkcie i może coś wykorzystam... Może zawory są jednakowe...i te kolektory podejdą... w poniedziałek to dopiero sprawdzę bo nie mam tej głowicy dziś w garażu--
ale mina...
Kupiłem wóz z walniętym silnikiem taniutko....
Czy przy awarii panewki w PFie (obróciło ją na korbowodzie drugiego cylindra) mogło skrzywic zawór. Po obejrzeniu głowicy nie było nic widać że coś nie wporządku. Wrzuciłem głowicę z tego PFa na dół silnika od ABS (który kupiłem z głowicą - jednopunkt 93 rok) i po złożeniu oraz ustawieniu rozrządu właśnie na drugim cylindrze coś blokuje ...
I teraz się zastanawiam --bo mam tą głowicę z ABSa na jednopunkcie i może coś wykorzystam... Może zawory są jednakowe...i te kolektory podejdą... w poniedziałek to dopiero sprawdzę bo nie mam tej głowicy dziś w garażu--
ale mina...
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
Setki postów już o tym silniku było i wnioski zawsze były takie same. Duża pojemność, śmiesznie mała moc, spalanie niemal identyczne jak w wersji 90KM. Jak ktoś chwali wszystko to co jego to lepiej niech nic nie pisze, nic takie posty do dyskusji nie wnoszą. Porównanie z 1.6 jak najbardziej trafne. Spalanie mniejsze, OC tańsze a jeździ tak samo jak AAM. Do 1.6 100KM to nawet nie ma co porównywać, nie ta klasa.simeone04 pisze:Co Ty Pecado chcesz od silnika AAM 1.8 75KM? Ja uważam, że jest to jeden z bardziej udanych silników VW. Może dlatego, że sam go mam
=-Pinhead-=
Pinhead, Ty masz swoje zdanie na temat tego silnika i go pewnie nie zmienisz. Ja natomiast uważam, tak jak mój przedmówca i tak jak już przedtem pisałem, że jest to jeden z bardziej udanych silników VW. Jeżdżę Golfem z tym silnikiem, bez modyfikacji, jedynie ze strumienicą i filtrem stożkowym i wszystkie ABSy zostawiam w tyle. Być może seryjny AAM jest dużo słabszy od ABS, ale widziałem auta z tym silnikiem mające grubo ponad 500tys przebiegu, w świetnym stanie. Nie spotkałem się natomiast z podobnym przebiegiem u Golfa 90 konnego.
Również nie sądzę, żeby któryś ABS potrafił spalić na trasie mniej niż 6 litrów, tak jak niejednokrotnie udaje się to mojemu Golfowi.
Również nie sądzę, żeby któryś ABS potrafił spalić na trasie mniej niż 6 litrów, tak jak niejednokrotnie udaje się to mojemu Golfowi.
najlepiej wymienic silnik.widzialem na allegro nawet po 500 bez osprzetu.ale ja by wsadzal 2.0 bo sam mam abs i na gazie jest kiepsciutko.dzis na autostradzie prawie wziela mnie kia rio kombi ale 210 z morawicy odpuscila.a jezdzilem 2.0 gt kolegi to prawie kropke zrobilem.
Zbieram na Passata B5 TDI.Kiedy zbiore nie wiadomo.Zainteresowanych sponsoringiem zapraszam na priv xD
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!
Jak by miał 60KM i palił tyle samo co ABS to był by jeszcze bardziej udany ? Jeśli Ty byś go miał w swoim VW to zapewne tak.simeone04 pisze:że jest to jeden z bardziej udanych silników VW.
Jeżdżę Golfem z tym silnikiem, bez modyfikacji, jedynie ze strumienicą i filtrem stożkowym i wszystkie ABSy zostawiam w tyle.
Samo włożenie strumieniczki i stożka to jednak nadal jest seryjne AAM.może seryjny AAM jest dużo słabszy od ABS,
Nie wiesz czy ktoś robił wcześniej remont ani nawet w jakim stanie jest silnik więc co z tego że widziałeś. Tak samo ja moge powiedzieć że widziałem ABS'y co mają 1 milion przejechane... gdzieś tam widziałemale widziałem auta z tym silnikiem mające grubo ponad 500tys przebiegu, w świetnym stanie. Nie spotkałem się natomiast z podobnym przebiegiem u Golfa 90 konnego.
No to pali jak Tdi Polecam lekture http://66.249.93.104/translate_c?hl=de& ... uage_toolsRównież nie sądzę, żeby któryś ABS potrafił spalić na trasie mniej niż 6 litrów, tak jak niejednokrotnie udaje się to mojemu Golfowi.
=-Pinhead-=
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
oj tam panowie szkoda się spierać,każdy swoją rację ma i tyle.Postów na ten temat było że hoho więc wystarczy sięgnąć do szukajki i poszukać a nie być takim leniwym.
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 359 gości