Kiedy słychać turbine?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » śr mar 09, 2005 16:04

w moim bylym 1,6 GTD mk II bylo cicho... tzn tak przy 2 500 ladnie swiszczala...
jak tlumik padl tzn bez tylnego to bylo extra :helm:
pospawalem tlumik tylny i znow bylo normalnie...


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
vszywiec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob sty 29, 2005 01:05
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: vszywiec » ndz mar 13, 2005 00:05

u mnei cosik slycha ale bardziej czuc i oto przeciez chodzi


sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn mar 14, 2005 01:41

co to za gadanie ze turbiny wogule nie powinno byc slychac i ze do wymiany,panowe co wy za bzdury wygadujecie,to wychodziło by na to ze 100% TDI-kow ma do wymiany turbiny,jeszcze nieslyszalem zadnego TDI zeby mu turbina nie zaswistala jak sie rozpedza,a juz niewspone jak ma zmienna geometrie to odrazu swista...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn mar 14, 2005 01:44

pozatym jak turbina nie ma smarowania to sie zaciera w kilka sekund...a nie swiszcze...wogule co za bzdury to ja nie wiem skad wam sie to bierze...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt mar 25, 2005 18:52

marcinvw pisze:pozatym jak turbina nie ma smarowania to sie zaciera w kilka sekund...a nie swiszcze...wogule co za bzdury to ja nie wiem skad wam sie to bierze...
nie chodzi ze nie ma w ogole smarowania tylko ma za male cisnienie tego olejenia (bo tak to powinno brzmiec dokladnie) tzn olej jest podawany w szczatkowych ilosciachbo... npa na sciankach przewodu olejowego od temperatury olej sie zesmazyl robiac nagar i zmniejszajac swiatlo przewodu, na marginesie 90 procent awarii turbin po regeneracji lub tez po wymianie pada w moment z powodu tego nagaru ktory po naprezeniu przewodu po prostu sie odrywa od scianek i leci do turbo.
dla przykladu turbina z swiatlem przewodu olejowego 2,5 mm2 przejezdzila katowana 12 tys km !! a wyla w tym czasie jak durna. dla zainteresowanych vw do swoich tdi (mocniejszych) poleca olej 505 01 a jak znam zycie i te auta co 5 jezdzi na tym oleju reszta na full syntetyku, po za tym po wymianie oleju turbo zawsze chodzi ciszej przez jakis czas tzn jak zaczyna byc slychac polecam wymiane oleju bez wzgledu ile zalecaja na przebieg miedzy wymianami.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 389 gości