jak tlumik padl tzn bez tylnego to bylo extra
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
pospawalem tlumik tylny i znow bylo normalnie...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie chodzi ze nie ma w ogole smarowania tylko ma za male cisnienie tego olejenia (bo tak to powinno brzmiec dokladnie) tzn olej jest podawany w szczatkowych ilosciachbo... npa na sciankach przewodu olejowego od temperatury olej sie zesmazyl robiac nagar i zmniejszajac swiatlo przewodu, na marginesie 90 procent awarii turbin po regeneracji lub tez po wymianie pada w moment z powodu tego nagaru ktory po naprezeniu przewodu po prostu sie odrywa od scianek i leci do turbo.marcinvw pisze:pozatym jak turbina nie ma smarowania to sie zaciera w kilka sekund...a nie swiszcze...wogule co za bzdury to ja nie wiem skad wam sie to bierze...
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 389 gości