O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt gru 08, 2006 23:02

Przybek -nie mogę tak zrobić bo na bazie silnika 1,5 sprawdzam działanie Webera, ale docelowo jest silnik ADY-2.0 z mk3 na gaźniku- i jakie wtedy wsadze gardziele???właśnie gardziele(i dysze) od Żuka mają pracować przy silniku 2.0-jak Bóg da.poza tym jutro podejmę próbę montażu webera bezpośrednio na kolektor ssący, aby zmieścić webera z lpg i jakimś dolotem-docelowo jest to pokrywa od monowtrysku,jakaś rura i stożek,ewentualnie jakiś filtr w puszce jak np w monowtrysku lub w wielopunkcie


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Henio3434
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw cze 01, 2006 18:28
Kontakt:

Post autor: Henio3434 » wt gru 12, 2006 21:44

Witam ponownie. Uporałem się ze swapem i dolotem na LPG. Jest super. Zapraszam do ponownych odwiedzin i komentarzy http://www.serwis.olkusz.pl/swapopis.pdf

Pozdro. :pub:



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 12, 2006 22:08

dobra robota .. a z saniem nie masz czasami problemu ? bo tak patrze w ta pokrywe gaznika i wydaje mi sie ze tloczka i zabespieczenia brakuje
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt gru 12, 2006 22:26

A ja sie borykam z elektronicznym ssaniem :) na razei jezdze z potencjometrem w kabinie i sobie reguluje plynnie, ale mysle intensywnie nad automatem :)



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 12, 2006 22:52

elektroniczne ? masz gaznik 2E2 a tam ssaniem reguluje ciecz zarowno w termostacie woskowym jak i pokrywie urzadzenia ssania fakt ze do tej pokrywy jest doprowadzony przewod od czujnika temp, ale to za wiele nie zmienia....
dodam iz przy tym typie z termostatem woskaowy ustawienie ssania to nie taka prosta sprawa tym bardziej jesli juz ktos ruszal srobe krzywki rozgrzewania silnika
Pozdrwiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt gru 12, 2006 23:37

Przybek pisze:elektroniczne ? masz gaznik 2E2 a tam ssaniem reguluje ciecz zarowno w termostacie woskowym jak i pokrywie urzadzenia ssania fakt ze do tej pokrywy jest doprowadzony przewod od czujnika temp, ale to za wiele nie zmienia....
dodam iz przy tym typie z termostatem woskaowy ustawienie ssania to nie taka prosta sprawa tym bardziej jesli juz ktos ruszal srobe krzywki rozgrzewania silnika
nie mam 2E2 tylko WEBERA :) i to w zasadzie odemnie sie zaczelo swapowanie i caly ten temat jest moj jak nie zauwazyles :D :pub:



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pt gru 15, 2006 01:32

mam taka informację, istotną dla wszystkich swap-owiczów, mianowicie, wykonałem dziś u siebie dolot, konkretny, szczelny-taki jak powinien być!!
użyłem obudowe od filtra powietrza og Golfa mk I silnik 1,1(prostokątny filtr) i dolot od kanta.
Wszystko współgra wyśmienicie, filtr od golfa zamocowqłem pod kątem obok chłodnicy(parownik mam zamocwany przed prawym puklem i tu nie miałem miejsca).
a dolot od kanta obciąłem tak aby zmieścił się w budę.
do tego rurkii i jest LALECZKA!!
w weekend zamieszcze foto

dodam że mam LPG i wszystko zmieściło się jako dość dobrze. uklad jest szczelny i wygląda ok.
dziś testu nie robiłem ( %chmiel%) ale wg. będzie cykac bardzo fajnie


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Czarnyonline
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:39
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Czarnyonline » pt gru 15, 2006 10:33

:grin: gratulacje!!!
moze jakies fotki daloby rade wrzucic??
pozdro

[ Dodano: Pią Gru 15, 2006 09:35 ]
p.s. sorry nie doczytalem >> w weekend



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » wt gru 19, 2006 00:24

sorki że dopiero teraz ale komp zdechł i musiało to troszke poczekać,
jak widać opcji jest dużo. Miodpowiadała ta bo WSZYSTKIE elementy miałem za darmo wie działałem z tego co miałem
Pozdrawiam

http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 032ur1.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 033hq6.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 034oa1.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 035lp7.jpg
http://img350.imageshack.us/my.php?imag ... 036rb3.jpg


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 19, 2006 01:13

@koonrad ile ci pali gazu a ile paliwka ? i jak to sie spisuje ?
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr gru 20, 2006 15:10

Witam ponownie. Mam pytanie do użytkowników LPG, czy juz ktos próbował podłańczać GAZ tak jak pisał KamilW czyli przez dodatkowy otwór w gardzielach??
Bo wsumie tak sobie myśle że to może byłoby najlepsze rozwiazanie ale jakoś nikt tego nie testował:(

I tu mam tez pytanie do KamilaW - czy ten dodatkowy "slot" przedstawiony na zdjęciach to są te dwie śróbki po obu stronach gaźnika??W niektórych te otworki są zaślepione.
Pisałeś też że do tej przeróbki potrzebny jest gaźnik z pneumatycznie sterowana druga przepustnicą.Ja mam z mechaniczna i też tam są te śróbki.....chyba że różni sie coś w konstrukcji gardzieli???

Czekam na odpowiedź. POZDRO


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr gru 20, 2006 18:50

Marszall pisze:czy ten dodatkowy "slot" przedstawiony na zdjęciach to są te dwie śróbki po obu stronach gaźnika
nie, slot o ktorym pisze to miejsce do ktorego przychodzila przepustnica 2 przelotu. Sam zaczynam miec watpliwosci czy bedzie to dzialalo poniewaz jest tam mala srednica otworkow a mozliwosc rozwiercenia tez jest ograniczona.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr gru 20, 2006 19:47

No okej,ale jakby wykręcić te śróbki,co są po bokach (chybaże służą do czego innego) troche rozwiercić otworki (otworki wychodzą tuż nad przepustnicą) to może by jakoś działało,nie? Bo Ty piszesz o otworach w gardzieli (te dwa co na zdjęciu w suplemęcie)A ja dopatrzyłem się jeszcze takich malutkich nad przepustnicami właśnie.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr gru 20, 2006 20:50

nie mozesz pod zadnym pozorem ich rozwiercac poniewaz one sa od biegu jalowego. Wiec o tych otwoorkach pod srubkami od razu zapomnij... :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 228 gości