O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
Przybek -nie mogę tak zrobić bo na bazie silnika 1,5 sprawdzam działanie Webera, ale docelowo jest silnik ADY-2.0 z mk3 na gaźniku- i jakie wtedy wsadze gardziele???właśnie gardziele(i dysze) od Żuka mają pracować przy silniku 2.0-jak Bóg da.poza tym jutro podejmę próbę montażu webera bezpośrednio na kolektor ssący, aby zmieścić webera z lpg i jakimś dolotem-docelowo jest to pokrywa od monowtrysku,jakaś rura i stożek,ewentualnie jakiś filtr w puszce jak np w monowtrysku lub w wielopunkcie
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Witam ponownie. Uporałem się ze swapem i dolotem na LPG. Jest super. Zapraszam do ponownych odwiedzin i komentarzy http://www.serwis.olkusz.pl/swapopis.pdf
Pozdro.
Pozdro.
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
elektroniczne ? masz gaznik 2E2 a tam ssaniem reguluje ciecz zarowno w termostacie woskowym jak i pokrywie urzadzenia ssania fakt ze do tej pokrywy jest doprowadzony przewod od czujnika temp, ale to za wiele nie zmienia....
dodam iz przy tym typie z termostatem woskaowy ustawienie ssania to nie taka prosta sprawa tym bardziej jesli juz ktos ruszal srobe krzywki rozgrzewania silnika
Pozdrwiam
dodam iz przy tym typie z termostatem woskaowy ustawienie ssania to nie taka prosta sprawa tym bardziej jesli juz ktos ruszal srobe krzywki rozgrzewania silnika
Pozdrwiam
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
nie mam 2E2 tylko WEBERA i to w zasadzie odemnie sie zaczelo swapowanie i caly ten temat jest moj jak nie zauwazylesPrzybek pisze:elektroniczne ? masz gaznik 2E2 a tam ssaniem reguluje ciecz zarowno w termostacie woskowym jak i pokrywie urzadzenia ssania fakt ze do tej pokrywy jest doprowadzony przewod od czujnika temp, ale to za wiele nie zmienia....
dodam iz przy tym typie z termostatem woskaowy ustawienie ssania to nie taka prosta sprawa tym bardziej jesli juz ktos ruszal srobe krzywki rozgrzewania silnika
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
mam taka informację, istotną dla wszystkich swap-owiczów, mianowicie, wykonałem dziś u siebie dolot, konkretny, szczelny-taki jak powinien być!!
użyłem obudowe od filtra powietrza og Golfa mk I silnik 1,1(prostokątny filtr) i dolot od kanta.
Wszystko współgra wyśmienicie, filtr od golfa zamocowqłem pod kątem obok chłodnicy(parownik mam zamocwany przed prawym puklem i tu nie miałem miejsca).
a dolot od kanta obciąłem tak aby zmieścił się w budę.
do tego rurkii i jest LALECZKA!!
w weekend zamieszcze foto
dodam że mam LPG i wszystko zmieściło się jako dość dobrze. uklad jest szczelny i wygląda ok.
dziś testu nie robiłem ( %chmiel%) ale wg. będzie cykac bardzo fajnie
użyłem obudowe od filtra powietrza og Golfa mk I silnik 1,1(prostokątny filtr) i dolot od kanta.
Wszystko współgra wyśmienicie, filtr od golfa zamocowqłem pod kątem obok chłodnicy(parownik mam zamocwany przed prawym puklem i tu nie miałem miejsca).
a dolot od kanta obciąłem tak aby zmieścił się w budę.
do tego rurkii i jest LALECZKA!!
w weekend zamieszcze foto
dodam że mam LPG i wszystko zmieściło się jako dość dobrze. uklad jest szczelny i wygląda ok.
dziś testu nie robiłem ( %chmiel%) ale wg. będzie cykac bardzo fajnie
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:39
- Lokalizacja: 3miasto
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
sorki że dopiero teraz ale komp zdechł i musiało to troszke poczekać,
jak widać opcji jest dużo. Miodpowiadała ta bo WSZYSTKIE elementy miałem za darmo wie działałem z tego co miałem
Pozdrawiam
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 032ur1.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 033hq6.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 034oa1.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 035lp7.jpg
http://img350.imageshack.us/my.php?imag ... 036rb3.jpg
jak widać opcji jest dużo. Miodpowiadała ta bo WSZYSTKIE elementy miałem za darmo wie działałem z tego co miałem
Pozdrawiam
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 032ur1.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 033hq6.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 034oa1.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 035lp7.jpg
http://img350.imageshack.us/my.php?imag ... 036rb3.jpg
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
Witam ponownie. Mam pytanie do użytkowników LPG, czy juz ktos próbował podłańczać GAZ tak jak pisał KamilW czyli przez dodatkowy otwór w gardzielach??
Bo wsumie tak sobie myśle że to może byłoby najlepsze rozwiazanie ale jakoś nikt tego nie testował:(
I tu mam tez pytanie do KamilaW - czy ten dodatkowy "slot" przedstawiony na zdjęciach to są te dwie śróbki po obu stronach gaźnika??W niektórych te otworki są zaślepione.
Pisałeś też że do tej przeróbki potrzebny jest gaźnik z pneumatycznie sterowana druga przepustnicą.Ja mam z mechaniczna i też tam są te śróbki.....chyba że różni sie coś w konstrukcji gardzieli???
Czekam na odpowiedź. POZDRO
Bo wsumie tak sobie myśle że to może byłoby najlepsze rozwiazanie ale jakoś nikt tego nie testował:(
I tu mam tez pytanie do KamilaW - czy ten dodatkowy "slot" przedstawiony na zdjęciach to są te dwie śróbki po obu stronach gaźnika??W niektórych te otworki są zaślepione.
Pisałeś też że do tej przeróbki potrzebny jest gaźnik z pneumatycznie sterowana druga przepustnicą.Ja mam z mechaniczna i też tam są te śróbki.....chyba że różni sie coś w konstrukcji gardzieli???
Czekam na odpowiedź. POZDRO
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
nie, slot o ktorym pisze to miejsce do ktorego przychodzila przepustnica 2 przelotu. Sam zaczynam miec watpliwosci czy bedzie to dzialalo poniewaz jest tam mala srednica otworkow a mozliwosc rozwiercenia tez jest ograniczona.Marszall pisze:czy ten dodatkowy "slot" przedstawiony na zdjęciach to są te dwie śróbki po obu stronach gaźnika
No okej,ale jakby wykręcić te śróbki,co są po bokach (chybaże służą do czego innego) troche rozwiercić otworki (otworki wychodzą tuż nad przepustnicą) to może by jakoś działało,nie? Bo Ty piszesz o otworach w gardzieli (te dwa co na zdjęciu w suplemęcie)A ja dopatrzyłem się jeszcze takich malutkich nad przepustnicami właśnie.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 228 gości