Cos chyba za duzo... bo mialem juz kreske na czerwonej kresce (rezerwa) zatankowalem 32l i bylo prawie do pelna...mkowalm pisze:Gene mówił raczej o zbiorniku na LPG. Ja na pełnej butli (33litry) ostatnio zrobiłem równo 400kmMrUkAs pisze:Hm, to ile wchodzi paliwa (chodzi mi do pelna) do MH? Ja zawsze mam ponad rezerwa i tankuje za 120zl (czyli teraz cos kolo 32l) i jeszcze do konca do pelna nie jest. Ile l wchodzi? Za 120zl robie na trasie okolo 500 km, niekiedy nawet ponad;)GENE pisze:Na całym zbiorniku 25-26 litrów robiłem 300-320km.
Zbiornik paliwa ma 55litrów.
[mk2] 1.3 MH spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
www.SportCom.PL
Byłem u speca od gaźników,
Gaźnik został wyczyszczony, wyregulowany itp dokładnie nie wiem bo mnie przy tym nie było.
Pierwsze testy pokazują, że spalanie spadło, mniej wiecej o 3 litry, czyli 1.3 pochłania teraz nie 14, a 11 literków pb95,
Zastanawiam się teraz, co moge jeszcze zrobić zeby zejść do tych 8-9 jak to średnio takie goferki palą...
???any idea???
Gaźnik został wyczyszczony, wyregulowany itp dokładnie nie wiem bo mnie przy tym nie było.
Pierwsze testy pokazują, że spalanie spadło, mniej wiecej o 3 litry, czyli 1.3 pochłania teraz nie 14, a 11 literków pb95,
Zastanawiam się teraz, co moge jeszcze zrobić zeby zejść do tych 8-9 jak to średnio takie goferki palą...
???any idea???
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
ile zaplaciles za regulacje ?RedmaN pisze:Byłem u speca od gaźników,
Gaźnik został wyczyszczony, wyregulowany itp dokładnie nie wiem bo mnie przy tym nie było.
Pierwsze testy pokazują, że spalanie spadło, mniej wiecej o 3 litry, czyli 1.3 pochłania teraz nie 14, a 11 literków pb95,
Zastanawiam się teraz, co moge jeszcze zrobić zeby zejść do tych 8-9 jak to średnio takie goferki palą...
???any idea???
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
Witajcie!!
mam ten sam problem co "RedmaN" też silniczek 1,3kat z 88 roku szrotogaźnik tyle że ja mam jakąs wypasioną wersje bo na komputerku i sondzie w katalizatorze, kat juz dawno na złomie i dokładnie mi pali takie same ilości przed wymianą
- na gaźnik po regeneracji
- wymianie podstawy gaźnika
- filtrów
- przewodów WN i palca i kopułki
palił 14 dokładnie benzynki (po wymianie nie sprawdzałem bo w gaz poszedł)
okazało sie że gazy wcale też mniej nie pali bo jak na 25L gazu robie przewaznie 170 km czyli wychodzi ok 14L/ 100km
patrzyłem już wszystko ale własnie mam jeszcze zastrzezenia co do weżów podciśnienia co idą do dołu gaźnika i na aparat i do podstawy filtra
i pytanie czy one moga być gumowe?? czy raczej z rurki prastikowej?????
i nastepnie zrzucam wszystko na sonde ze moze być uszkodzona ale jak kiedyś założyłem post na temet sondy do MH to mnie wyśmiali
tak ze jezdze tak ale jestem na maxa tym faktem wk*******
mam ten sam problem co "RedmaN" też silniczek 1,3kat z 88 roku szrotogaźnik tyle że ja mam jakąs wypasioną wersje bo na komputerku i sondzie w katalizatorze, kat juz dawno na złomie i dokładnie mi pali takie same ilości przed wymianą
- na gaźnik po regeneracji
- wymianie podstawy gaźnika
- filtrów
- przewodów WN i palca i kopułki
palił 14 dokładnie benzynki (po wymianie nie sprawdzałem bo w gaz poszedł)
okazało sie że gazy wcale też mniej nie pali bo jak na 25L gazu robie przewaznie 170 km czyli wychodzi ok 14L/ 100km
patrzyłem już wszystko ale własnie mam jeszcze zastrzezenia co do weżów podciśnienia co idą do dołu gaźnika i na aparat i do podstawy filtra
i pytanie czy one moga być gumowe?? czy raczej z rurki prastikowej?????
i nastepnie zrzucam wszystko na sonde ze moze być uszkodzona ale jak kiedyś założyłem post na temet sondy do MH to mnie wyśmiali
tak ze jezdze tak ale jestem na maxa tym faktem wk*******
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 110 gości