kilka dziwnych rzeczy /spalanie, mieszanka, olej/
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrpotrzebny
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
- Lokalizacja: Doncaster UK
- Kontakt:
kilka dziwnych rzeczy /spalanie, mieszanka, olej/
witam
chialem Was prosic o pomoc bo kompletnie nie wiem co sie moglo stac z moim golfem..
tak wiec wyjasnie o co chodzi:
w niedziele odpalilem samochod po calym dniu nie uzywania i nie palil mi na wszystkie gary, spaliny smierdzialy olejem..
dzisja stwierdzilem ze to moze po prostu wina wilgoci poruszalem troche kablami swiecami i auto juz normalnie chodzilo.
wieczorem zrobilem ok 50 km (wiec silnik byl juz rozgrzany) i po jezdzie zauwazylem ze obroty na jalowym oscylowaly granicach 1200-1300(obrotka nie mam wiec pisze tak na oko) no i niestety spalanie tez wzroslo..
zauwazylem tez ze jak go przygazowuje to pluje mi - co prawda w niewielkich ilosciach - olejem z tlumika i czuc dalej w spalinach olej.
w ostatnia srode sprawdzalem poziom oleju (i jak zreszta od sierpnia) olej byl czysty tak ze na bagnecie go prawie wcale nie bylo widac a znowu jak dzisiaj patrzylem to olej juz jest czarno-brazowy.
a... silnik to 1.3 (najprawdopodobniej NU albo NZ (BTW nie mam pojecia jak to sprawdzic)) rok prod 86/modelowy 87..
z gory dziekuje za jakiekolwiek sugestie, podpowiedzi ew koszty itd bo ja niestety jestem laikiem w tych sprawach..
pozdrawiam
chialem Was prosic o pomoc bo kompletnie nie wiem co sie moglo stac z moim golfem..
tak wiec wyjasnie o co chodzi:
w niedziele odpalilem samochod po calym dniu nie uzywania i nie palil mi na wszystkie gary, spaliny smierdzialy olejem..
dzisja stwierdzilem ze to moze po prostu wina wilgoci poruszalem troche kablami swiecami i auto juz normalnie chodzilo.
wieczorem zrobilem ok 50 km (wiec silnik byl juz rozgrzany) i po jezdzie zauwazylem ze obroty na jalowym oscylowaly granicach 1200-1300(obrotka nie mam wiec pisze tak na oko) no i niestety spalanie tez wzroslo..
zauwazylem tez ze jak go przygazowuje to pluje mi - co prawda w niewielkich ilosciach - olejem z tlumika i czuc dalej w spalinach olej.
w ostatnia srode sprawdzalem poziom oleju (i jak zreszta od sierpnia) olej byl czysty tak ze na bagnecie go prawie wcale nie bylo widac a znowu jak dzisiaj patrzylem to olej juz jest czarno-brazowy.
a... silnik to 1.3 (najprawdopodobniej NU albo NZ (BTW nie mam pojecia jak to sprawdzic)) rok prod 86/modelowy 87..
z gory dziekuje za jakiekolwiek sugestie, podpowiedzi ew koszty itd bo ja niestety jestem laikiem w tych sprawach..
pozdrawiam
-
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- piotrpotrzebny
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
- Lokalizacja: Doncaster UK
- Kontakt:
a jaki był poziom oleju? Większy?anf pisze:znowu jak dzisiaj patrzylem to olej juz jest czarno-brazowy
Uszczelka to bardzo prawdopodobna usterka, do oleju dostaje się płyn - stąd taki kolor.
Co do ssania, nie wiesz jaki masz silnik, ale często pada niebieski czujnik temp. Mogą wtedy wzrastać obroty, nie być ssania.
- ZolW
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: pn lip 18, 2005 22:57
- Lokalizacja: pierwoszyno k/ gdyni :D
- Kontakt:
Ale chłopaki jeszli uszczelka to wydaje ona taki specyficzny dzwięk powietrza po ciśnieniem Ale rzeczywiście najprawdopodobniej to jest uszczelka ew pierścienie
[img]http://img23.imageshack.us/img23/9997/zolwpohc1.jpg[/img]
[img]http://img.userbars.pl/65/12924.png[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2173001#2173001 maine auto <mały update :D
[img]http://img.userbars.pl/65/12924.png[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2173001#2173001 maine auto <mały update :D
- piotrpotrzebny
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
- Lokalizacja: Doncaster UK
- Kontakt:
- piotrpotrzebny
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
- Lokalizacja: Doncaster UK
- Kontakt:
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
zmierz cisnienie na cylindrach to bedziesz wiedzial czy pierscienie mogly zakonczyc swoj zywot , sprawdz swiece z tego cylindra na ktorym ci nie pali zobacz w jakim stanie ona jest , olej moze tez ci spalac przez uszczelniacz prowadnicy czesto one parcieja
ssanie nie ma nic do tego sprawdz czy termostat ci nie padl jesli termostat jest uszkodzony to woda -plyn idzie pelnym obiegiem a to spowoduje wydluzona prace na ssaniu
Pozdrawiam
ssanie nie ma nic do tego sprawdz czy termostat ci nie padl jesli termostat jest uszkodzony to woda -plyn idzie pelnym obiegiem a to spowoduje wydluzona prace na ssaniu
Pozdrawiam
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
- piotrpotrzebny
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
- Lokalizacja: Doncaster UK
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 543 gości