Dobre przeowdy do podstawa
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
masz czujnik Halla czy styki w aparacie zapłonowym?MrUkAs pisze:To i ja sie dolacze do tematu. :/ Mianowicie walcze z problem i zwalczyc nie moge. Podczas deszczu, wilgoci auto gasnie, traci moc po przejechaniu kilku, niekiedy kilkunastu kilometrow. Musze go wylaczc, odczekac chwile i pali (troche dluzej). Ponownie po przejechaniu kilku/kilkunastu km to samo. Co to moze byc? Niecaly rok temu wymienialem kable, swiece, kopulke z paluchem, cewke zrobilem na tych nowych rzeczach jakies 8-10 tys km. Ktos wie, co jest winne temu, ze w deszczu autem sie jechac nie da? :/
No wlasnie sam nie wiem, ale silniki MH chyba czujnikow Halla nie maja. Od kopulki ida kable do cewki, itd. Pod podszybiem nie mam zadnego modulu zaplonowego.Paweł Marek pisze:masz czujnik Halla czy styki w aparacie zapłonowym?MrUkAs pisze:To i ja sie dolacze do tematu. :/ Mianowicie walcze z problem i zwalczyc nie moge. Podczas deszczu, wilgoci auto gasnie, traci moc po przejechaniu kilku, niekiedy kilkunastu kilometrow. Musze go wylaczc, odczekac chwile i pali (troche dluzej). Ponownie po przejechaniu kilku/kilkunastu km to samo. Co to moze byc? Niecaly rok temu wymienialem kable, swiece, kopulke z paluchem, cewke zrobilem na tych nowych rzeczach jakies 8-10 tys km. Ktos wie, co jest winne temu, ze w deszczu autem sie jechac nie da? :/
to ściąg kopułkę i przerwę trzeba regulować co jakiś czas, może to ten problem. Przerwa ma mieć 0,4 mm na uniesionej dźwigience. Obejrzyj styki, jak sa popalone na niebiesko to wyczyść i zmień kondensator. Czy jest przerywacz czy hallotron to zależy od rocznikaMrUkAs pisze:No wlasnie sam nie wiem, ale silniki MH chyba czujnikow Halla nie maja. Od kopulki ida kable do cewki, itd. Pod podszybiem nie mam zadnego modulu zaplonowego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 488 gości