[MK3] stracił moc i zgasł

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

acti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn lut 13, 2006 16:46
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: acti » wt gru 12, 2006 10:41

Sprawdź przewód idacy do cewki zapłonowej (czy nie jest gdzieś pęknięty np. przy fajkach, lub też zaśniedziały itp.) Nalepiej podmień ten przewód od jakiegoś innego Golfa, Seata lub Audi i zobacz wtedy jak pali. Jeżeli to nie pomoże to radziłbym sprawdzić pozostałe przewody od świec. U mnie wymiana kopletu przewodów pomogła i jest OK.

Dobre przeowdy do podstawa :wink:



adam aa22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt lis 17, 2006 13:40
Lokalizacja: Pajęczno
Kontakt:

Post autor: adam aa22 » wt gru 12, 2006 10:53

Sorki ze sie dołączyłem do tego tematu ale nigdzie nie moge znalezć porady. Mianowicie jezeli ktos wie czy sprazyny firmy hans pres o oznaczeniach kolorów zółtym i zielonym beda sia nadawały do golfa III 1.9 TD? Jesli ktos wie to prosze o pomoc bo nikt nie jest w stanie mi poradzic. Z góry dziekluje!! Od razu prosze moderatora o przyznanie punktów jesli ktos mi pomoze.



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 12, 2006 11:24

sprobuj wysuszyc przewody i kopulke , wyczysc swiece i sprawdz czy bedzie lepiej , jesi tak to czeka cie wymiana prawdopodobnie przewodow

@adam aa22 nie pisz tego samego w kiku tematach nie na temat bo admin ci paseczek przyprawi
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

adam aa22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt lis 17, 2006 13:40
Lokalizacja: Pajęczno
Kontakt:

Post autor: adam aa22 » wt gru 12, 2006 11:45

Sorki nie wiedziałem, dzieki za rade, myslałem ze w ten sposób bedzie wieksze prawdopodobienstwo ze ktos mi odpowie.



acti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn lut 13, 2006 16:46
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: acti » wt gru 12, 2006 17:39

W zasadzie wadliwe kable nie powinny uszkodzić kopułki ani palca. Ślady wypalenia na stykach w kopułce i na palcu to normalna rzecz. Przy wymianie przewodów zapłonowych możesz przeczyścić delikatnie styki w kopułce oraz palec np. papierem wodnym.
Kupuj przewody jedynie dobrych firm np. BERU lub NGK. Nie daj się nabrać na jakieś tam JANMORY lub inne.
Sam ma przewody, kopułkę, palec BERU i pali na dotyk, więc polecam z czystym sumieniem :)



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt gru 12, 2006 18:19

To i ja sie dolacze do tematu. :/ Mianowicie walcze z problem i zwalczyc nie moge. Podczas deszczu, wilgoci auto gasnie, traci moc po przejechaniu kilku, niekiedy kilkunastu kilometrow. Musze go wylaczc, odczekac chwile i pali (troche dluzej). Ponownie po przejechaniu kilku/kilkunastu km to samo. Co to moze byc? Niecaly rok temu wymienialem kable, swiece, kopulke z paluchem, cewke zrobilem na tych nowych rzeczach jakies 8-10 tys km. Ktos wie, co jest winne temu, ze w deszczu autem sie jechac nie da? :/


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 12, 2006 18:37

MrUkAs pisze:To i ja sie dolacze do tematu. :/ Mianowicie walcze z problem i zwalczyc nie moge. Podczas deszczu, wilgoci auto gasnie, traci moc po przejechaniu kilku, niekiedy kilkunastu kilometrow. Musze go wylaczc, odczekac chwile i pali (troche dluzej). Ponownie po przejechaniu kilku/kilkunastu km to samo. Co to moze byc? Niecaly rok temu wymienialem kable, swiece, kopulke z paluchem, cewke zrobilem na tych nowych rzeczach jakies 8-10 tys km. Ktos wie, co jest winne temu, ze w deszczu autem sie jechac nie da? :/
masz czujnik Halla czy styki w aparacie zapłonowym?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt gru 12, 2006 18:48

Paweł Marek pisze:
MrUkAs pisze:To i ja sie dolacze do tematu. :/ Mianowicie walcze z problem i zwalczyc nie moge. Podczas deszczu, wilgoci auto gasnie, traci moc po przejechaniu kilku, niekiedy kilkunastu kilometrow. Musze go wylaczc, odczekac chwile i pali (troche dluzej). Ponownie po przejechaniu kilku/kilkunastu km to samo. Co to moze byc? Niecaly rok temu wymienialem kable, swiece, kopulke z paluchem, cewke zrobilem na tych nowych rzeczach jakies 8-10 tys km. Ktos wie, co jest winne temu, ze w deszczu autem sie jechac nie da? :/
masz czujnik Halla czy styki w aparacie zapłonowym?
No wlasnie sam nie wiem, ale silniki MH chyba czujnikow Halla nie maja. Od kopulki ida kable do cewki, itd. Pod podszybiem nie mam zadnego modulu zaplonowego.


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 12, 2006 19:05

MrUkAs pisze:No wlasnie sam nie wiem, ale silniki MH chyba czujnikow Halla nie maja. Od kopulki ida kable do cewki, itd. Pod podszybiem nie mam zadnego modulu zaplonowego.
to ściąg kopułkę i przerwę trzeba regulować co jakiś czas, może to ten problem. Przerwa ma mieć 0,4 mm na uniesionej dźwigience. Obejrzyj styki, jak sa popalone na niebiesko to wyczyść i zmień kondensator. Czy jest przerywacz czy hallotron to zależy od rocznika

[ Dodano: Wto Gru 12, 2006 6:07 pm ]
Przerywacz trzeba zmieniać co jakiś czas (w g serwisówki co 15000km), regulować przerwę i zapłon potem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt gru 12, 2006 21:02

Rocznik mam 88, wiec nie wiem co mam czy halla czy przerywacz.

Styki obejrzec na zewnatrz, czy w srodku kopulki? Te ktore odchodza do cewki, itd.?

Jestem laikiem w mechanice, wiec sie nie dziwcie. ;)


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 12, 2006 22:20

pod kopułką zobaczysz styk na blaszce, podnoszony przez takie zdrubienia (4) na wałku aparatu)
Obrazek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt gru 12, 2006 23:07

Jak chodzi o mk3 to szczególnie wrażliwe na przebicia są okolice wyjścia kabla WN z cewki. Wogóle wyszukiwanie przebić w układzie WN najlepiej robić nocą na zapalonym silniku rozpylać wodę w "podejrzanych" miejscach - kable, kopułka, cewka - wtedy dobrze widać iskry.


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 488 gości