Temat poświęcony problemom z gaźnikami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Czy popierasz istnienie tego tematu na forum?

TAK
172
97%
NIE
2
1%
NIE MAM ZDANIA
4
2%
 
Liczba głosów: 178

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 12, 2006 21:25

InspBober pisze:Poza tym pojawił sie jeden nowy problem na 1-szym biegu jest strasznie niemrawy
sprawdziłeś wydetak pompki przyśpieszającej? Czy nie wykręcałeś gaźnika z auta?

[ Dodano: Nie Lis 12, 2006 8:42 pm ]
InspBober pisze:czy ta płytka od ssania co ja widac od gory silnika to ona powinna byc zamknieta?
na zimnym pracującym silniku przymknięta z pozostawieniem szpary ok 4 mm, na ciepłym ustawiona pionowo, na zimnym wyłączonym całkowicie zamknięta.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

franek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr lis 09, 2005 18:16
Lokalizacja: Biecz

Post autor: franek69 » ndz lis 12, 2006 23:37

witam
mam gaźnik 2E w mk2 1.8 RH, ostatnio z gaźniczkiem dzieje się coś niedobrego, na zimnym silniku auto się dławi, trzeba powoli dodawać gazu. Gdy już trochę się rozgrzeje chodzi już dobrze, ale jak wcisne gaz do połowy (może troszkę więcej) to trochę lepiej się zbiera niż z gazem w podłodze, na rozgrzanym silniku nie ma różnicy, przyspiesza tak samo. Autko też trochę dymi tak jak by na niebiesko widać to przy zmianie biegu ..... ale nie wiem czy to nie wina uszczelniaczy w silniku bo ubywa oleju. Ponadto więcej pali niż wcześniej, może coś się rozregulowało ? Obroty nie falują.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 12, 2006 23:42

Dławienie sie na zimnym to pewnie problem z ssaniem, poczytaj w tym temacie i na innych, sporo się dowiesz. Jak dymi na niebiesko to pali olej i trzeba to naprawić. Może wystarczą uszczelniacze, a może nie i trzeba będzie jakiś mały remont zrobić, to trzeba najpierw zdiagnozować.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
InspBober
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Kontakt:

Post autor: InspBober » ndz lis 12, 2006 23:54

Paweł Marek pisze:sprawdziłeś wydetak pompki przyśpieszającej? Czy nie wykręcałeś gaźnika z auta?
tak gaznik lezał na warsztacie i sobie przy nim dlubałem. Poczytam w serwisowce ten wydatek i jak nie zrozumiem to bede pytał


[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 13, 2006 00:03

InspBober pisze:Poczytam w serwisowce ten wydatek
po prostu trzeba zmierzyć ile paliwa leci z pompki przyśpieszającej po jednym "daniu gazu" do oporu. Ewentualnie wyregulować. Tylko szkoda że trzeba ściągnąć znowu gaźnik. Może spróbuj to na ślepo podregulować wg serwisówki. A nóż to ten problem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » pn gru 11, 2006 15:50

Po wszystkich regulacjach gaznika z odmy leci mi bialy dym, ktos wie co to jest ??


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » wt gru 12, 2006 09:51

ja mam cos takiego ze silnik przy odpaleniu jak tez i cieply juz nie trzyma rownych 950 tylko schodzi do 800 do 750 i trzesie buda. wnerwiajace jest to. grzebanie przy srubie wolnych obrotow na wiele sie nie zdalo niestety :(



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 12, 2006 11:14

a dziiala waam dysza skladu mieszanki ? czyli po wkreceeniu dyszy do konca silnik gasnie?
Pozdrawiam

[ Dodano: 12 Gru 2006 10:15 ]
Walus pisze:Po wszystkich regulacjach gaznika z odmy leci mi bialy dym, ktos wie co to jest ??
a smierdzi ten dym paliwem ?


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Jarmo mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 28, 2006 18:55
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Jarmo mk2 » wt gru 12, 2006 11:59

Witam! mam problem i wydaje mi sie ze to wina gaznika(2EE silnik 1,6 PN). zaczelo sie to dziac niedawno gdy odpale zimne autko wszystko jest ok ssanie po chwili sie wylaczy i silnik nabiera temperatury. gdy juz ma norme przejade jeszcze pare km to silnik wskakuje na okolo 2000 obrotow i juz z nich nie schodzi...dopiero po wylaczeniu silnika auto chodzi jak po winno niestety znowu po paru km dzieje sie to samo...co to moze byc??czy to wina gaznika??


VW mk2

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 12, 2006 12:45

sprawdz ten temat tam masz fotki sprawdz jakie masz wartosci
http://forum.vwgolf.pl/vi...0cf7c261#812247
pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » wt gru 12, 2006 12:54

Przybek pisze:a smierdzi ten dym paliwem ?
Nie smierdzi

a linku niestety nie moge otworzyc


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 12, 2006 14:44

temat "wysokie spalanie" 3 strona http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt gru 26, 2006 21:09

Przepraszam bardzo za dosc dluga nieobecnosc w temacie, po prostu powiadomienia o odpowiedzi mi nie doszly :)



krymtON
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr gru 27, 2006 11:09
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: krymtON » śr gru 27, 2006 11:15

Witam. Posiadam golfa MK2, 1.6 kat. z roku 1989 (czyli prawdopodobnie PN i gaźnik Pierburg 2EE). Mam problem z (prawdopodobnie) silniczkiem krokowym. Na wolnych obrotach strasznie skaczą te obroty (samochód sam sobie "gazuje"), a często gaśnie. Chciałem kupić nowy silniczek krokowy ale mam z tym problem (potrzebuję silniczek na 7 wtyków). Czy ktoś ma pomysł co z tym fantem zrobić? Ewentualnie jakiej innej części może być to wina, co posprawdzać, itp. Będę wdzięczny. PS. Ja tego robić nie będę, zajmie się tym mój kuzyn-mechanik (który doradza przeróbkę na jakiś inny gaźnik). Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości