Cisnienie oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

magic36

Cisnienie oleju

Post autor: magic36 » pn mar 07, 2005 19:23

Co to może być, ze mi mruga kontrolka cisnienia oleju na biegu jałowym jak stoję( ale tylko wtedy mrugaj jak jest temp 80 stopni) jak jest mnie to nie zauwazyłem . Czekam na odpowiedzi.A moze to byc przez to ze zbliza sie wymiana oleju i jest za rzadki czy coś?? :grrr: :grrr: :grrr:



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pn mar 07, 2005 22:24

Ustaw większe obroty silnika .i powinno być ok .



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn mar 07, 2005 22:29

A kiedy zmieniałeś olej ??? A kiedy dizagnozowałeś jego stan ???


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

magic36

Post autor: magic36 » wt mar 08, 2005 07:23

stan aoleju jest dobry tzn miesci się w granicach, do wymiany jest jakieś jeszcze 2 tysiące, nie ma roku jeszcze.



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » wt mar 08, 2005 08:55

A jaki masz olej wlany?
Może problem tkwi w słabej jakości oleju.
Silnik w jakim stanie?
:pub:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 08, 2005 10:31

A moim zdaniem czujnik ciśnienia oleju już zaczyna padać.



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » wt mar 08, 2005 18:32

Ups. O czujniku ciśnienia oleju zapomniałem a jest to prawdopodobne. :jezor:



magic36

Post autor: magic36 » wt mar 08, 2005 18:56

ja nie mam w sumie VW, olej mam 15 w/ 40 Lotos mineral gaz, silnik ma troszke ponad sto tysiecy nalatane ale tego tupy silnik podobno wytrzymuja ponad 150 tyś. o ile ten przebieg co jest na liczni9ku jest prawziwy, bo jak widziałem pseudo książkę serwisową to w okolicach 70 tysięcy były robione pierscienie tłokowe i obróbka gniazd zaworowych , ten silnik może miec już 200 tysiecy i zaczyna po prostu padać.A jak bym go zalał jakimś gestniejszym Mineralnym to może by tak jeszcze przedłużył by jego żywot



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 251 gości