ustawienie sprzegla

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

RYCERZANDREW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lis 27, 2006 21:13
Lokalizacja: ŚLESZOWICE

ustawienie sprzegla

Post autor: RYCERZANDREW » pn gru 11, 2006 18:13

jak ustawic sprzeglo w golfie III?????? LAPIE ZA WYSOKO!!!
Ostatnio zmieniony pn gru 11, 2006 21:11 przez RYCERZANDREW, łącznie zmieniany 1 raz.


vw golfy są najlepsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam Andrew:)

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn gru 11, 2006 18:28

sprzęglo sie podciaga samo... jezeli bierze wysoko to moze oznaczac ze sie tarcza konczy. pojezdzij troche powinno sie ustawic


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
pilkozak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: mk4 R32
Silnik: BFH

Post autor: pilkozak » pn gru 11, 2006 19:05

sprzeglo jest hydrauliczne i raczej nie ma mozliwosci jego regulacji, tak jak np. w corsie



Awatar użytkownika
ddChavez
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 18:14
Lokalizacja: Radomsko/Wrocław
Kontakt:

Post autor: ddChavez » pn gru 11, 2006 19:30

Ale to chyba zalezy od silnika. Ja w ABD mam na linke.


[url=http://img91.imageshack.us/img91/4503/beztytuu1pk4.jpg][img]http://img91.imageshack.us/img91/4503/beztytuu1pk4.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
GTspecial
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn lis 14, 2005 22:53
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: GTspecial » pn gru 11, 2006 19:49

ja też mam linke.... i własnie niewiem jak je wyrególować jest tam przy lince gumowa podkładka z blaszką i ostatnio z ni ą troche kombinowałem raz podkładałem coś pod nią a raz szlifowałem i dało efekt ale na krótko jakies dwa tyg. i puźniej znowu jakoś dziwnie miękko wpada i wyskoko bierze... pewnie tarcza się koniczy, a czy można w jakiś inny spobób wyrególowac ?


Moja Furka-->
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162478

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn gru 11, 2006 21:57

hydrauliczne to jest wspomaganie sprzegla, ale w niektorych samochodach

w golfach przewaznie jest linka

Jezeli masz koniec tarczy to go juz nie podciagniesz... bo nie ma na czym.

u mnie jest tak ze mam slaby docisk i czasmi jak gdzies przybuce to odrazu sie przypala i idzie do gory ale po jakims czasie ustawia sie tak jak bylo czyli kolo srodka (dlatego ze mam jeszcze dobra tarcze)


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » pn gru 11, 2006 23:06

Pod maska masz samoregulator linki..Nieraz sie troche zacina i po kilkakrotnym jego poruszeniu zaczyna lepiej chodzic.



Awatar użytkownika
KKK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr mar 01, 2006 20:18
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: KKK » pn gru 11, 2006 23:57

Tak jak powiedział Mój przedmówca mozliwe ze mechanizm samoregulacji linki sie zacioł i dlatego sprzęgło bierze za wysoko, Ja miałem taki sam problem w mojej II, wymieniłem na zwykłą linke i jest git:)



Awatar użytkownika
GTspecial
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn lis 14, 2005 22:53
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: GTspecial » wt gru 12, 2006 16:02

mam jeszcze jedno pytanko czy to może być też wina sprzęgła ?? jak mocniej przybutuje 2.3 (biegi) to tak wpewnym momecie mi zamula, czy to może np. sprzęgło się ślizgać ?


Moja Furka-->
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162478

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt gru 12, 2006 16:04

jak sprzeglo sie slizga to czuc zazwyczaj jest szarpanie i dziwny odglos
poza tym obroty rosna szybciej niz predkosc, jak bardzo sie slizga to moze nawet smierdziec. zazwyczaj na pierwszych biegach sie slizga chyba ze jest bardzo zuzyte


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 367 gości