Kiedy wymienić pasek rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Kiedy wymienić pasek rozrządu

Post autor: stary123 » wt mar 08, 2005 14:22

no własnie, co ile kilometrów wymieniacie pasek?? W mądrej książce wyczytałem że pasek w mk2 1.6D trzeba zmieniać co 100.000 km nie za dużo to trochę?? ja juz nakręciłem 70.000 po wymianie i zastanwiam się czy juz czas na wymianę. A jezli tak to jaki polecacie zestaw, tj. pasek i napinacz?? Czy to wg. was zestaw godny polecenia:Bosch 56zł + SKF 65zł? Można kupić rolkę Hans-Preis za 35 PLN, tylko nie wiem co to jest warte, może ktoś ma jakieś doświadczenia z rolkami tej firmy??

Pozdrawiam


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

dychsm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 19:04
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Post autor: dychsm » wt mar 08, 2005 14:44

ja wymieniam co 60-70tys km
wymieniaj razem z napinaczem, SKF polecam, co do paska może jakiś Contitech albo Gates


Golf 3 1.8 syncro było
Golf 3 1,9TDI był
Volvo V50 2,0D obecnie

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » wt mar 08, 2005 15:46

Jeśli zrobiłes 70 tys to najwyzszy czas aby go wymienić,powinno sie wymieniac średnio 60 tys km. polecam pasek firmy Gates. :grin:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » wt mar 08, 2005 16:05

ale wymieniaj także i napinacz



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 08, 2005 16:20

Jak samemu wymieniasz to wymieniaj raz w roku pasek, a co dwa trzy lata napinacz. Napinacz kup SKF lub oryginał INA.



Jarek VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw sty 06, 2005 23:56
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: Jarek VW » wt mar 08, 2005 17:07

ja tez polecam rolke skf a pasek to raczej gates. ja do swojej bęzynki mk3 1,8 kupiłem komplecik za 110zł. rolke tez wymien bo lubia sie zacierać. mi sie zatarła!!!!



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr mar 09, 2005 14:49

pasek to co 60-70 tys a rolke to wymienialem tylko raz u siebie,wez zakrec rolką jezeli nie szumi,niewydaje róznich podejrzanych dzwiekow i nie ma luzów to nie musisz jej wymieniac...pozdro...
Ostatnio zmieniony wt mar 15, 2005 16:30 przez marcinvw, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr mar 09, 2005 16:27

pasek zawsze wymienić szybciej niż puźniej :) bo jak sie wymieni za puźno to bardzo możliwe ze trzeba bedzie sie zaopatrzec w nowy silnik a nie tylko pasek...


Obrazek

stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » śr mar 09, 2005 16:51

Cóż, co do paska to widze że wszyscy polecają Gatsa a co z Boschem nada się czy raczej badziewie. Rolka to 100% musi być SKF


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 381 gości