[MK3] Licznik z MK4 z MFA??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

goni
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sie 03, 2006 22:32
Lokalizacja: Świerklaniec

[MK3] Licznik z MK4 z MFA??

Post autor: goni » sob gru 09, 2006 02:08

witam
mam pytanie :) wsadzilem licznik z mk4 do mk3.wszystko jest ok i jak wlacze zaplon to pojawia sie na lewym wyswietlaczu oczywiscie obok zegarka napis MFA 1.i tu jest moje pytanie czy oznacza to ze zegary sa w wersji z MFA?na tarczach nie ma symbolow zadnych jak np w mk3.raz jak bylo zimno to mi sie symbol celcjusza pokazal na chwile.wyskalowane sa do 260km/h.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob gru 09, 2006 16:11 przez goni, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob gru 09, 2006 08:30

goni pisze:napis MFA 1.i tu jest moje pytanie czy oznacza to ze zegary sa w wersji z MFA?
tak, to oznacza że zegary sa z funkcją MFA, ale zeby działay te funkcjie to trzeba mieć resztę do tego czyli "komputerek" i wszystkie czujniki, u mnie jast tak że jest MFA 1 i MFA 2, oba wskazują to samo z tym że MFA 1 kasuje sie automatycznie po 2 godzinach od wył. silnika a MFA 2 zostaje cały czas nie kasowany do mometu aż sam nie skasujesz
Ostatnio zmieniony sob gru 09, 2006 23:38 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.


:-k ...

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob gru 09, 2006 13:20

misiek10111 pisze:MFA 2 zostaje cały czas nie kasowany do mometu aż sam nie skasujesz
jeżeli na MFA2 będzie 9999km lub 99h59min jazdy to sam się skasuje:)
(jeszcze 999 litrów zuzytego paliwa)



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob gru 09, 2006 13:32

Qto pisze:jeżeli na MFA2 będzie 9999km lub 99h59min jazdy to sam się skasuje:)
(jeszcze 999 litrów zuzytego paliwa)
to jest oczywiste


:-k ...

goni
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sie 03, 2006 22:32
Lokalizacja: Świerklaniec

Post autor: goni » sob gru 09, 2006 13:48

witam
co masz na mysli ze potrzebny jest "komputerek" ?tzn czujnik temp oleju i temp zewn. ?nie da sie zainstalowac MFA tak jak w liczniku z MK3 jak w tej poradzie http://vw2.info/vwforum/mfamk3.html ??
pozdrawiam



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob gru 09, 2006 13:55

jak najbardziej mozna zamontować MFA na podstawie tej porady


:-k ...

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob gru 09, 2006 14:25

misiek10111 pisze:oba wskazują to samo z tym że MFA 1 kasuje sie automatycznie po spadku temp. silnika do 50 stC
Sprawdz sobie, ze tak naprawde kasuje sie jesli jazda nie bedzie kontynuowana 2 godz. po wylaczeniu zaplonu...

Ktos napisal cos takiego na stronie http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm i wszyscy mysla ze tak jest :panna:
Przeciez to jest bez sensu z ta temperatura...

O tych "2 godzinach" jest w instrukcji od Mk3, Mk4 i od B5 zapewne tez.
Temperatura silnika nie ma tu nic do rzeczy, sprawdzalem tez na swoim MFA.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob gru 09, 2006 22:22

inek01 tak masz racje, dzisiaj to specjalnie spr. w praktyce i w teorii, jesli silnik jest dłuzej niz dwie godz. nie uruchamiany to MFA 1 zostaje skasowany, jeżeli czas jest krótszy niż 2 godz to dane pozostaja bez zmian


:-k ...

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob gru 09, 2006 22:50

misiek10111, czyli teoria "spadku temperatury obalona" :pub:



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob gru 09, 2006 23:36

inek01 pisze:czyli teoria "spadku temperatury obalona"
tak, na to wyglada ze to jakis blef, sprawdziłem do dzisiaj dokładnie -- temp. silnika nie ma tu nic do rzeczy


:-k ...

karczoh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lis 20, 2006 23:38
Lokalizacja: wawa

Post autor: karczoh » ndz gru 10, 2006 10:58

Witam,
a może ma ktoś jakiś pomysł (poradę) jak zamontować MFA w mkIV. Wiem już wszystko o licznikach (który wybrać) ale nie wiem co dalej. Proszę o jakieś info.
Pozdrawiam
PS.
Rozumiem że MFA jest zintegrowany z wyświetlaczem godziny, a FIS jest w wyświetlaczu centralnym ???



juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » ndz gru 10, 2006 19:06

ok mam pytanie czy w VR6 jest problem z montarzem licznika z MKIV acha mam taki pomysł mianowicie zamontowac licznik z POLO bez MFA a MFA zamontowac osobno w konsoli co wy o tym myślicie może ktos podjął by sie ewentualnie tego tematu pozdrawiam :bigok:


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 299 gości