[MK3] Problem z zapłonem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

LECH gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob gru 10, 2005 23:48
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

[MK3] Problem z zapłonem

Post autor: LECH gti » wt gru 05, 2006 23:02

golfik stał w garażu po 2 tygodniach prubowałem go odpalić i nic akus podładowałem i dalej nic, nie ma iskry i nie wiem co to moze być świece wyczyściłem nie widze iskry zeby była co mu moze dolegać????palec i kopółka wyglada ok i jest to golf 3 gti
Ostatnio zmieniony wt gru 05, 2006 23:30 przez LECH gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » wt gru 05, 2006 23:15

Sprawdź czy na cewke napięcie dostaje może coś w stacyjce nie kontaktuje albo jakiś bezpiecznik ci szczelił.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt gru 05, 2006 23:20

Groszek pisze:Sprawdź czy na cewke napięcie dostaje
Jeżeli dochodzi na cewkę, to sprawdź czy dochodzi WN na rozdzielacz - jak nie to pomierz cewkę


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 05, 2006 23:36

Właśnie trafiło sie to samo w GTI żonki z 2E. Poszła cewka. Pomiary samej cewki były ok nic nie wykazały, a jednak podmiana cewki z mojego Vento wyjaśniła sprawę. Mozesz jeszcze odpiąć wtyczkę od cewki, podłączyć voltomierz między przewód zielony a masę, poprosić kogoś aby włączył rozrusznik na chwilkę. Jeśli pojawi się tam jakies napięcie to najpewniej cewka padła, chociaż to byle jaka metoda, ale wystarczy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

LECH gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob gru 10, 2005 23:48
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

??

Post autor: LECH gti » czw gru 07, 2006 17:13

dalej nie wim co jest sprawdziłem wszystko i kapa



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt gru 08, 2006 19:50

LECH gti pisze:sprawdziłem wszystko
Napisz co i jak sprawdziłeś


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

LECH gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob gru 10, 2005 23:48
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: LECH gti » sob gru 09, 2006 10:25

Sprawdziłem palec dałem inny sprawdziłem kopułke tez dałem inna na cewke dochodza tam jakies prady i z cewki tym przewodem wysokiego napiecia tez wychodzi zmmienne napiecie przykładałem tam miernik napiecie skakało 10 12 volt .Swiece czyste i dalej nie mam iskry a przy aparacie zapłonowym mam jedna kostkę jest w niej masa brozowo biały przewud który dalej zauwazyłem leci sobie przy silniku i łączy sie z 2 przewodami i leci do wtrysku do jakiejs małej czarnej kostki która wchodzi do wtrysku, i zielony z białym to chyba jakies sterowanie do pompy bo jak podam na to mase to słysze prace pompy i tak samo czerwono chyba z czarnym tez sterowanie pompy znalazłem jakiś moduł po prawej przy akusiu wychodza z niego 2 wtyczki był zalany właśnie go susze co to jest????? właśnie czy w silniku zwykłym 1,8 jest ta sama cewka bo chce podmienic na prubę.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob gru 09, 2006 20:45

LECH gti, ale został Ci jeszcze do sprawdzenia czujnik halla przy aparacie zapłonowym. Bo jak on nie daje sygnału to nici z iskry


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

LECH gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob gru 10, 2005 23:48
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

?

Post autor: LECH gti » ndz gru 10, 2006 10:27

już odpala normalnie to była jednak cewka podmieniłem z pasata i jest ok teraz pytanie czy moge do niego włożyć cewke z 1800 czy one sa takie same??????????????a i czasem mi gasnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania wydaje mi sie ze zapłon trzeba ustawić.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 10, 2006 10:32

LECH gti pisze:już odpala normalnie to była jednak cewka podmieniłem z pasata i jest ok teraz pytanie czy moge do niego włożyć cewke z 1800 czy one sa takie same??????????????a i czasem mi gasnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania wydaje mi sie ze zapłon trzeba ustawić.
no widzisz? Czyli trafiło ci się to samo co żonce w GTI, Nada się cewka od 1,8. Odpowiedź o tym czymś koło aku masz na priv.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

LECH gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob gru 10, 2005 23:48
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

ok dzieki

Post autor: LECH gti » ndz gru 10, 2006 10:46

dzięki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 341 gości