POMÓŻCIE JUŻ NIE WIEM CO MOŻE BYĆ NIE TAK MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » pt mar 04, 2005 21:54

premko pisze:u mnie było podobnie pod korkiem od oleju zrobił się zółto-zielony szlam taki sam był na bagnecie wymieniłem uszczelka i faktycznie z jednej strony była lekko rozwalona, głowicy nie trzeba było planować, i teraz mam na korku delikatny biały osad który znika jak silnik złapie temperature :) ale mój problem polega natym ze wywala mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego :( podobno jest to wina walnietego korka od zbiorniczka i tu moje pytanie jak można sprawdzić czy korek ten jest sprawny czy nie ????
Z tego co wiem głowice zawsze musisz planować, prawdopodobnie tak jak u mnie było wydmuchało ci juz uszczelke pomiedzy cylindrem a kanałem chłodzenia i ciśnienie idzie ci do układy w tym momencie robi sie ciśnienie i wypieprza ci płyn przez zbiorniczek.
Sprawdź czy masz bardzo napompowane weże od chłodnicy , albo odkreć korek od zbiorniczka i przegazuj go troche jak wywali płyn to usczelka.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » sob mar 05, 2005 10:41

Więc tak płyn nie wywala. głowica planiwana tłok chyba raczej też nie peknie są kute łącznie z korbowodami. osad tylko na korku robie mały przebieg więc wydziela sie tak zwana parafina. w zbiorniczku rzadnego osadu po odkręceniu i przegazowaniu nie ma Żadnego wywalania. Dlatego zgłupiałem co może być nie tak. Na miarce żadnego osadu tylko zmiana koloru na kawe z mlekiem.


TUTENHAMON

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » sob mar 05, 2005 13:22

To moze wszystko jest oki , a ten osad to pozostałości po starym oleju i osad który jescze został z przed wymiany uszczelki :chytry:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » sob mar 05, 2005 13:27

też tak pomyślałem ale czemu ubyło znowu wody w zbiorniczku wyruwnawczym.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » pn mar 07, 2005 15:52

u mnie jest tak ze jak naleje płynu do zbiorniczka do wartości pomiędzy kreseczkami min. i max. to wywaliło wody tylko troszke na samym początku teraz stan utrzymuje się około 1 cm poniżej kreski min. i tak się urzymuje. płyn jest czysty i korek od oleju tez jest czysty. przewody nie sa sa twarde przed wymiana uszczelki miałem ale teraz już nie są.



dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » pn mar 07, 2005 17:31

TUTENHAMON pisze:też tak pomyślałem ale czemu ubyło znowu wody w zbiorniczku wyruwnawczym.
hmmm cięzka sprawa , wex sprawdź dokładnie czy niema gdzies wycieków płynu.
Silnik równo chodzi :chytry: ?Pali na wszystkie świece?Sprawdź świece , jakby płyn wyciekał do cylindra któraś nie bedzie palic.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn mar 07, 2005 19:08

Ostatnio wymyśliłem że może któryś z wtryskiwaczy przelewa i paliwo niedopalone miesza się z oleje a ubutek płynu to kwestia jeszcze odpowietrzającego się układu.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » wt mar 08, 2005 08:46

wycieków płynu nie ma nigdzie oglądałem silnik kilkakrotnie z ojcem i nic nie było silnik

chodzi równo pali na wszystkie swiece moge go bez problemu odpalić na gazie przy -10 i

nic się nie dzieje. teraz stan w zbiorniku utrzymuje sie na stałym poziomie ok. 1 cm poniżej

kreseczki min. moze to faktycznie efekt odpowietrzenia układu ????



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 444 gości