Być może ten temat był już poruszany na forum, jednak nie mogłem znaleźć rozwiązania mojego probemu. Chodzi o to, że gdy wyjeżdżam moim Golfem 1.8 Kat 75KM (silnik AAM) "w miasto", to po pewnym czasie, zazwyczaj, gdy jakiś czas postoję w korku i silnik już trochę się nagrzeje, a auto więcej stoi niż jedzie, po dodaniu gazu na obrotach jałowych obroty spadają niemal do zera i silnik albo powoli i bardzo nierówno nabiera obrotów, albo gaśnie, po czym nie chce odpalić, a ja muszę auto spychać na bok, co nie jest zbyt przyjemne, gdy wszyscy za mną się spieszą i zaczynają trąbić.
Mechanicy nic na ten temat nie mogą powiedzieć, bo zawsze jak podjeżdżam pod warsztat wszystko jest OK, a żaden magik nie powie co jest jak tego nie widzi. Słyszałem opinie, że może to być wina silnika krokowego, ale nie chce go zmieniać jak nie mam 100% pewności, bo w końcu kosztuje ponad 100zeta.
Bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobny problem, bądź wie jak go rozwiązać.
[MK3] Gaśnie po dodaniu gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Miałem podobny przypadek; sprawdż czy przewód wysokiego napięcia idacy do cewki nie jest nadpalony. Odłącz przewód zobacz w jakim stanie są plastkowe końcówki (tzw.fajki), czy w środku na nich nie ma śladu nadpalenia itp. U mnie jedna fajka była nadplaona a w dodatku dochodzący do nie przewód był jedynie lużno wciśnięty.
Najlepiej jakbyś wziął od kogoś podobny przewód i zamontował go u siebie i zobaczył czy jest jakaś poprawa (może być np. od Audi, Seata itp.).
Ewentualnie przyczyną moga być już zużyte pozostałe przewody od świec.
Powodzenia
Najlepiej jakbyś wziął od kogoś podobny przewód i zamontował go u siebie i zobaczył czy jest jakaś poprawa (może być np. od Audi, Seata itp.).
Ewentualnie przyczyną moga być już zużyte pozostałe przewody od świec.
Powodzenia
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dzięki Acti. A powiedz mi jeszcze czy u Ciebie ten problem występował non stop, czy tylko w wyjątkowych przypadkach, jak u mnie (jeśli tak to w jakich). Wiesz, bo bardziej mi się wydaje, że to problem z zasilaniem paliwa (wtryski, pompa - nie wiem co jeszcze). Sprawdzę z tym kablem co mówiłeś i dam znać.
A i jeszcze mam pytanie do Pawła. Dlaczego uważasz, że to nie krokowiec? Jakie są objawy uszkodzenia tego elementu?
A i jeszcze mam pytanie do Pawła. Dlaczego uważasz, że to nie krokowiec? Jakie są objawy uszkodzenia tego elementu?
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 21:20
- Lokalizacja: Zgorzelec
Dzięki Marek. Chyba będę musiał zająć się właśnie wymianą przewodami wysokiego napięcia. Co do uwagi Actiego, to muszę stwierdzić, że kabel od cewki nie wydaje się być w jakikolwiek sposób uszkodzony, czy nadpalony. Jak już to raczej te od aparatu do świec. Nie jest to duży wydatek, a w końcu od czegoś trzeba zacząć.
Jakby ktoś jeszcze miał podobny problem, lub jakieś inne propozycje to proszę pisać. Z góry dziękuję.
Jakby ktoś jeszcze miał podobny problem, lub jakieś inne propozycje to proszę pisać. Z góry dziękuję.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 306 gości