[MK 3] pisk przy pelnym skrecie kolami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grzes900
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn paź 17, 2005 16:10
Lokalizacja: chorzow/ruda slaska
Kontakt:

[MK 3] pisk przy pelnym skrecie kolami

Post autor: grzes900 » czw gru 07, 2006 06:23

witam, tak jak pisalem w opisie tematu, przy ruszaniu i pelnym skrecie kolami jest potworny pisk - w czym jest przyczyna? czy to jest od paska kilinowego czy wspomagania? Drugi problem jaki mi sie pojawil to z elektryka, przy wlaczeniu kierunkowskazu np w prawo mrugaja i prawy i lewy - podobno jest to wina masy ale gdzie tego szukac i przy czym kopac? a przy wlaczniku swiatel raz swieci a raz mruga pomaranczowa dioda. Z gory dzieki za pomoc.


GG

Awatar użytkownika
kolodziejgsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt kwie 21, 2006 18:59
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kolodziejgsm » czw gru 07, 2006 07:52

Wspomaganie... :grin:

pozdro



Awatar użytkownika
Rafi1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob lis 11, 2006 02:19
Lokalizacja: Łódź

Re: [MK 3] pisk przy pelnym skrecie kolami

Post autor: Rafi1982 » czw gru 07, 2006 09:16

grzes900 pisze:witam, tak jak pisalem w opisie tematu, przy ruszaniu i pelnym skrecie kolami jest potworny pisk - w czym jest przyczyna? czy to jest od paska kilinowego czy wspomagania? Drugi problem jaki mi sie pojawil to z elektryka, przy wlaczeniu kierunkowskazu np w prawo mrugaja i prawy i lewy - podobno jest to wina masy ale gdzie tego szukac i przy czym kopac? a przy wlaczniku swiatel raz swieci a raz mruga pomaranczowa dioda. Z gory dzieki za pomoc.
co do pisku to najprawdopodobniej wystarczy naciagnac pasek od wspomagania albo wymienic na nowy naciag wyglada prawie tak samo jak przy alternatorze. co do tych kieronkow to rzeczywiscie chyba trzeba szukac przy masie ale tego nie wiem bo nie jestem elektrykiem a to pomaranczowe swiatelko to od przeciwmgielnego z tylu wiec moze zobacz co sie tam dzieje moze styki sa zasniedziale
Pozdrawiam Rafi1982


GOLF III 1.8 ABS 90PS
Zycze szerokosci :)))

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » czw gru 07, 2006 10:24

Witam.
W książce napraw którą posiadam wyczytałem kiedyś,że przy maksymalnym
skręcie należy używać bardzo mało gazu gdyż w tym położeniu jest największe
ciśnienie we wspomaganiu.Wystarczy troszeczkę zmniejszyć wychylenie kół
a pisk znika.Myślę że nie warto zwiększać napinanie paska,bo to zmniejszy
żywotność łożysk pompy, a co za tym idzie samej pompy.
Pozdrawiam.Andrzej.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw gru 07, 2006 10:44

grzes900 pisze:podobno jest to wina masy ale gdzie tego szukac i przy czym kopac
ja bym pokopał przy tylnycha lampach, przeczyść wszystkie styki i powinno być cacy.
a co do piszczenia to wspomaganie.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
joki
...
...
Posty: 181
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 23:47
Lokalizacja: Polska

Post autor: joki » czw gru 07, 2006 13:01

Andrzej1 pisze:troszeczkę zmniejszyć wychylenie kół
-to prawda- :pub:


Obrazek

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » czw gru 07, 2006 23:29

U mnie pomogła wymiana paska od wspomagania - teraz ani piśnie.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 07, 2006 23:40

Uszkodzonej masy szukaj przy tylnych lampach. Kabel masowy brązowy idzie od prawej lampy do lewej w wiązsce za pasem tylnim i dopiero potem do masy nadwozia. Wszystko to ma łączyć.
Co do pisków, ściąg pasek, zobacz czy na kole pasowym pompy wspomagania nie ma luzów, czy chodzi bez chrobotania. Jeśli chodzi gładko to zakładaj nowy pasek lub lekko naciąg stary. Jeśli zaś na pompie są jakieś wyczuwalne luzy lub chroboce, to absolutnie nie naciagaj mocno paska bo skończysz łożysko natychmiast. Tylko załóż pasek i naciąg lekko i szybko oddaj pompę na wymianę łożyska lub szukaj dobrej..


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 306 gości