[mkII] dyszka w gaźniku...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » pn mar 07, 2005 10:25

abc a ta srubko co jest zaznaczona co ona robi???

Obrazek :crazy:


_______________________________
www.stylepoznan.com

abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » pn mar 07, 2005 15:25

Ta śrubka na klucz 13 to regulacja wolnych obrotów, (silnik nagrzany) kręcąc w prawo zwiekszamy obroty.

[ Dodano: Pon Mar 07, 2005 17:28 ]
A jak rzucisz fotki od strony linki gazu i z góry to ci podpowiem czym jeszcze będziesz mógł sobie pokręcić.



Awatar użytkownika
Pieniu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:41
Lokalizacja: Czę100chowa
Kontakt:

Post autor: Pieniu » pn mar 07, 2005 19:17

Przepraszam ale jak juz sa tu zdięcia tego magicznego gaźnika to podepne sie pod temat i chciałbym sie zapytać co to jest za bolec ( zaznaczony na rysunku ) Nie wiem czy on u mnie dobrze działa bo jak jest auto zimne to bolec jest cofnięty a jak sie rozgrzeje to wychodzi i przez to mi sie obroty zwiększaja.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » pn mar 07, 2005 21:21

Ten bolec to jest popychacz trójpołożeniowego reglatora obrotów.Pierwsze położenie popychacz całkowicie wypchnięty to położenie rozruchu trwa w zależności od temperatury zewnętrznej od 1 sek do kilku. (nie mylić tego ze ssaniem) za sterowanie odpowiada zawór termiczno czasowy. Następne położenie, środkowe to praca na wolnych obrotach. I ostatnie, popychacz podciągnięty (schowany) to przepustnica całkowicie domknięta czyli paliwo odcięte podczas hamowania silnikiem.



Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » pn mar 07, 2005 22:25

abc podaj mi swoje gg :) poniewaz mam wiecej wytan co do gaznika:)


_______________________________
www.stylepoznan.com

Awatar użytkownika
Pieniu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:41
Lokalizacja: Czę100chowa
Kontakt:

Post autor: Pieniu » pn mar 07, 2005 22:56

abc pisze:Ten bolec to jest popychacz trójpołożeniowego reglatora obrotów.Pierwsze położenie popychacz całkowicie wypchnięty to położenie rozruchu trwa w zależności od temperatury zewnętrznej od 1 sek do kilku. (nie mylić tego ze ssaniem) za sterowanie odpowiada zawór termiczno czasowy. Następne położenie, środkowe to praca na wolnych obrotach. I ostatnie, popychacz podciągnięty (schowany) to przepustnica całkowicie domknięta czyli paliwo odcięte podczas hamowania silnikiem.

Czyli jak u mnie na zimnym silniku ten popychacz jest całkowicie schowany a po rozgrzaniu wychodzi, to oznacza ze popsuty? Mozna to jakoś naprawic czy trzeba kupić nowy? Dzieki za odpowiedz



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » wt mar 08, 2005 00:03

Jeżeli popychacz się przesuwa to jest na 100 procent dobry. Może być tylko nieszczelna jakaś rurka podciśniniowa lub nieprawidłowe sterowanie nimi. Ale to już trochę wyżższa szkoła jazdy.Tak korespondencyjnie amatorowi ciężko by było wytłumaczyć.
Ale tak krótko, do dolnej rurki jest doprowadzane podciśnienie lub nie ( sterowane). górna jest połączona z atmosferą lub nie (sterowana)

ps. gg nie posiadam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 471 gości