Mam pytanie ......
Czy trzeba wymienić ROLKĘ czy CAŁY NAPINACZ.
USTERKA:
-piszczy coś, tak jakby łożyska ocierały ale tylko na zimnym silniku po 2 minutach te piski cichną i jest GIT.
Dlatego nie wiem co robić czy ROLKA czy cały NAPINACZ
AHA moje cudeńko to GOLFIK 1.9 TDi 90 koników i 95 rocznik.
B.W.
ILE TO MNIE WYNIESIE w sumie z wymianą
[MK3] Napinacz paska alternatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Wg mnie lepiej wymienic caly napinacz z tego wzgledu ze w nim jest taki jeden dzyngiel ktory peka i powoduje wlasnie takie piski / trzaski - rolke mozna sprawdzic. Nie kupuj czeskich rolek bo siadaja - info od mechanika. Mi siadla rolka oryginalna wiec kupilem na szrocie caly napinacz z rolka od Audi B4 za cale 20zl.. nabilem na niej juz 15kkm. Ale moze u ciebie wina paska jest. Aby sprawdzic czy to napinacz wstaw dzwignie pomiedzy napinacz a filtr powietrza i pchnij lekko napinacz w strone srodka silnika. Jesli piski umilkna winny napinacz wlasnie w srodku ten dzyngiel (jego sie nie naprawia - wymienia sie napinacz)
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
kumpel mechanik niby powiedział mi ze to napinacz. Sprawdził to polewając napinacz WODĄ taka normalną zwyczajną...
Hm.... ciekawy pomysł dlatego się pytam
A jak sprawdzić czy napinacz jest O.K. Bo będę chciał kupić używany jakiś ze szrotu.. SUGERUJĄC SIĘ TWOJĄ WYPOWIeDZIĄ GITNER ( PLUSIK DLA CIEBIE )
Hm.... ciekawy pomysł dlatego się pytam
A jak sprawdzić czy napinacz jest O.K. Bo będę chciał kupić używany jakiś ze szrotu.. SUGERUJĄC SIĘ TWOJĄ WYPOWIeDZIĄ GITNER ( PLUSIK DLA CIEBIE )
-=KaraseK=-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 338 gości