[MK2 / Jetta] Różnice w mocy silnika 1.6 w tych autach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

[MK2 / Jetta] Różnice w mocy silnika 1.6 w tych autach

Post autor: Marszall » śr gru 06, 2006 11:03

Witam. Niedawno doczytałem się ciekawej rzeczy, mianowicie silniki 1.6 w Golfach Mk2 miały coś ok 70 koni (PN, RF) a w przypadku Jetty Mk1 moc silnika 1.6 wynosi jakieś 85 koni (ozn. FR)
Mam pytanie z czego ta różnica wynika??
Tym bardziej że silnik 1.5 w Jettcie ma ok 70 kucyków czyli tyle samo z mniejszej pojemności.
Pozdro ALL :okej:
Ostatnio zmieniony śr gru 06, 2006 12:40 przez Marszall, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kumkwat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:41
Lokalizacja: Śląsk - SMI
Kontakt:

Post autor: kumkwat » śr gru 06, 2006 12:30

[Wycięto] :helm:


Skąd takie różnice pytasz - w tych dwóch ostatnich stosowano gażniki Pierburgi, w tej jednostce ponad stukonnej - cuś innego Solex chyba.

Punkcik poproszę :bigok:
Ostatnio zmieniony śr gru 06, 2006 12:50 przez kumkwat, łącznie zmieniany 1 raz.


Jetta pojechała w świat...

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr gru 06, 2006 12:42

Kolego szanowny FR ma faktycznie 63kW, a ten o którym mówisz ponad 100 konny dkł. 110 KM ma oznaczenie EG i jest na K-Jet'ie


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
kumkwat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:41
Lokalizacja: Śląsk - SMI
Kontakt:

Post autor: kumkwat » śr gru 06, 2006 12:48

Masz racje dupłem się w obliczeniach. Zaraz poprawiam


Jetta pojechała w świat...

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr gru 06, 2006 15:06

bo w mk1 1,6 to był gti z tego co kojarze co do mk2 1,6 są 3
RF 72km
pn 75

i zapomniałem jaki co ma 70 kucy :P


Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr gru 06, 2006 15:11

Quatro7 pisze:pn 75
raczej EZ miały 75 źrebaków
Quatro7 pisze:i zapomniałem jaki co ma 70 kucy
to jest PN;)



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr gru 06, 2006 15:17

o no własnie dokładnie :P


Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr gru 06, 2006 15:44

Okej ale w to już nie wnikam. Głownie chodzi mi o to że mam PN'ke i może kupie Jette MK1 na cześci i ona jest właśnie 1.6 dlatego zastanawia mnie czy by może cos nie przełożyć coby mojego Golfajera troche wzmocnić. Z tego co sie doczytałem to jetka miała gażnik Solex albo zenith a u mnie siedzi Pierburg 2EE. To dlatego ta różnica w mocy?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr gru 06, 2006 15:48

jak juz to lepiej przełożyć silniki bo one troche inaczej są zbudowane :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr gru 06, 2006 16:23

Jak inaczej??!!
Pojemnośc ta sama
Skok tłoka ten sam
Średnica tłoka ta sama
co tam może być innego wpływającego na moc??
wydech?może kolektor ssący? :bajer:


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » śr gru 06, 2006 17:17

Marszall, wywal pierburga i wstaw webera z poldolota i smigaj :bigok: wieksza moc i mniejsze spalanie :bigok:
KamilW coś takiego budował http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50360

[ Dodano: 06 Gru 2006 16:25 ]
tu jest cała porada Kamila http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61522



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr gru 06, 2006 17:58

adi87 pisze:Marszall, wywal pierburga i wstaw webera z poldolota i smigaj :bigok: wieksza moc i mniejsze spalanie :bigok:
KamilW coś takiego budował http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50360

[ Dodano: 06 Gru 2006 16:25 ]
tu jest cała porada Kamila http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61522
no znam ten temat dokładnie, mam nawet dwa gaźniki. Ale wiesz myślałem że może przekładka Solexa bedzie prostsza i podobny efekt.Pozatym w Jecie pracuje gaz i nie ma znim problemu. A w weberze z gazem trzeba się troche pomęczyć.
Może ktoś jeszcze jeździ taką jetką 1.6



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 468 gości