[MK3 1.8 66kW] Wymiana zawieszenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GregGa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sty 11, 2005 14:24
Lokalizacja: Gdynia

[MK3 1.8 66kW] Wymiana zawieszenia

Post autor: GregGa » śr gru 06, 2006 12:39

Witam Golfiarzy!

Jakiś czas temu kupiłem golfia 3kę 1.8 GT Specjal, pojazd przyjechal ze szwablandii (dziwne nie?), faszysta zamontował tam jednak zawieszenie, które to nie tylko golfa obniżyło, ale i uszywniło. Przez pare miesięcy podobało mi się, ale teraz jak już straciłem połowe plomb - chciałbym je wymienić na serie.

W związku z tym mam pytanie:

Jakie amorki i sprężyny wybrać (firma itd..), żeby auto było wygodniejsze, ale jednocześnie zachowało chodź troche przyczepności :)

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr gru 06, 2006 12:53 przez GregGa, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » śr gru 06, 2006 13:04

witam mam ten sam "ból" ale nie zamierzam nic w zawieszeniu grzebać za to zmienie na wiosne oponki z felami z 15' na 14' - wyzszy profil (tylko szkoda mi alusków BBS-a). mam nadzieje, że to mi pomoże jak nie to tez pomyśle o zawieszeniu. :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » śr gru 06, 2006 14:03

GregGa pisze:Witam Golfiarzy!

Jakiś czas temu kupiłem golfia 3kę 1.8 GT Specjal, pojazd przyjechal ze szwablandii (dziwne nie?), faszysta zamontował tam jednak zawieszenie, które to nie tylko golfa obniżyło, ale i uszywniło. Przez pare miesięcy podobało mi się, ale teraz jak już straciłem połowe plomb - chciałbym je wymienić na serie.

W związku z tym mam pytanie:

Jakie amorki i sprężyny wybrać (firma itd..), żeby auto było wygodniejsze, ale jednocześnie zachowało chodź troche przyczepności :)

pozdrawiam
Oryginalne zawieszenie dedykowane do modelu GT. Krótsze sprężyny od seryjnych -10mm i do tego amorki olejowe KYB, Sachs, Bilstein i będzie wszystko dobrze. Chcesz trochę twardziej do gazowe załóż. Ale olejowe są w sam raz jak patrzysz na komfort.

Sprężyny kupisz używane bo nowe porządne co się nie wygniotą po 10tys to drogie są. W dziale sprzedam było parę ofert sprzedaży.


Obrazek

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr gru 06, 2006 15:13

GregGa pisze:ale teraz jak już straciłem połowe plomb - chciałbym je wymienić na serie
Plomby chcesz na serię wymienić ? :D :D :D



Marzena

Re: [MK3 1.8 66kW] Wymiana zawieszenia

Post autor: Marzena » śr gru 06, 2006 15:59

mam tez obniżanego golfika. Jak wjezdzałam do warsztatu na wymiane opon to zahaczyłam( jak zawsze) spojlerem o wjazd. Mechanik poradził mi zebym jeszcze bardziej obnizyła zawieszenie. :) :okej: :kac:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 460 gości