Witam Golfiarzy!
Jakiś czas temu kupiłem golfia 3kę 1.8 GT Specjal, pojazd przyjechal ze szwablandii (dziwne nie?), faszysta zamontował tam jednak zawieszenie, które to nie tylko golfa obniżyło, ale i uszywniło. Przez pare miesięcy podobało mi się, ale teraz jak już straciłem połowe plomb - chciałbym je wymienić na serie.
W związku z tym mam pytanie:
Jakie amorki i sprężyny wybrać (firma itd..), żeby auto było wygodniejsze, ale jednocześnie zachowało chodź troche przyczepności
pozdrawiam
[MK3 1.8 66kW] Wymiana zawieszenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 1.8 66kW] Wymiana zawieszenia
Ostatnio zmieniony śr gru 06, 2006 12:53 przez GregGa, łącznie zmieniany 1 raz.
Oryginalne zawieszenie dedykowane do modelu GT. Krótsze sprężyny od seryjnych -10mm i do tego amorki olejowe KYB, Sachs, Bilstein i będzie wszystko dobrze. Chcesz trochę twardziej do gazowe załóż. Ale olejowe są w sam raz jak patrzysz na komfort.GregGa pisze:Witam Golfiarzy!
Jakiś czas temu kupiłem golfia 3kę 1.8 GT Specjal, pojazd przyjechal ze szwablandii (dziwne nie?), faszysta zamontował tam jednak zawieszenie, które to nie tylko golfa obniżyło, ale i uszywniło. Przez pare miesięcy podobało mi się, ale teraz jak już straciłem połowe plomb - chciałbym je wymienić na serie.
W związku z tym mam pytanie:
Jakie amorki i sprężyny wybrać (firma itd..), żeby auto było wygodniejsze, ale jednocześnie zachowało chodź troche przyczepności
pozdrawiam
Sprężyny kupisz używane bo nowe porządne co się nie wygniotą po 10tys to drogie są. W dziale sprzedam było parę ofert sprzedaży.
Re: [MK3 1.8 66kW] Wymiana zawieszenia
mam tez obniżanego golfika. Jak wjezdzałam do warsztatu na wymiane opon to zahaczyłam( jak zawsze) spojlerem o wjazd. Mechanik poradził mi zebym jeszcze bardziej obnizyła zawieszenie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 460 gości