MK3] przewody wysokiego napięcia - jak je sprawdzić?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 22:01
- Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Kontakt:
MK3] przewody wysokiego napięcia - jak je sprawdzić?
witam
Jak można sprawdzić przewody wysokiego napięcia w 1,6 (te które idą do świec) pod względem elektrycznym? czy można to zrobić miernikiem? jeżeli tak to jakie powinny być wartości?
Pozdro
Jak można sprawdzić przewody wysokiego napięcia w 1,6 (te które idą do świec) pod względem elektrycznym? czy można to zrobić miernikiem? jeżeli tak to jakie powinny być wartości?
Pozdro
i nie zapomnij miec mokrych rak i stac po kostki w wodzieTo_mas pisze:wojtas.l, zapal auto i macaj kable :PPP jak Cie kopnie tzn ze ma przebiciei jest do d...:PPP jesli po podniesieniu sie z ziemi jeszcze bedzie Ci sie chciało sprawdzać następne to tak samo P
ale serio, a masz jakies podejrzenia odnosnie tych kabli czy tylko z ciekawosci?
na tej stronie ktos sie madry wypowiadal odnosnie oporu kabli http://www.capri.pl/forum/62852
Ostatnio zmieniony wt gru 05, 2006 23:04 przez Mis, łącznie zmieniany 1 raz.
to jak zwykle zalezy od producenta. Bosha zaplacisz nawet 200-300 zl, 4MAX juz za ok 80-100,wojtas.l pisze:A tak poza tym to ile bym musiał wydac na nowe i jakiej marki polecacie?
Beru i NGK tez okolo 200. zalezy co wolisz ja mam osobiscie w Golferze II 4MAXA i jestem zadowolony, i auto tez.
Kable sa to takie france ze zemszcza sie na Tobie w najmniej oczekiwanym momencie, lepiej je profilaktycznie wymienic jak widac ze nie sa mlode
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
I dlatego kupuję tylko samochody od Niemca Nigdy od polskiego właściciela Podobna sprawa ze świecami, amortyzatorami, tulejami zawieszenia, czasem olejami i filtrami, przewodami hamulcowymi (te niespodzianki są najbardziej hardcor'owe, lub przykre jak kto woli)...adamo122 pisze:mój ojciec w octavii ma jedne od nowości tj. 9 lat , przebieg ponad 200 tys i jak narazie nic im nie dolega
Gorsi pod tym względem od Polaków są tylko Włosi, którzy nie tylko nie serwisują, ale i niszczą samochody. Znajomy kupił Passka 1.8, który miał 240 tys przebiegu i filtr paliwa z... fabrycznego montażu (data produkcji).
Pozdrawiam.
pytam bo moj golf juz 100tys przejechal za naszej kadencji (wczesniej jezdzila mama a od 1miesiaca ja) i chyba przewody bedzie trzeba wymienic
swiece po wykreceniu (troj elektrodowe) sa brazowe choc miejscami delikatnie czarne (rownowmiernie na wszystkich)
czy za to tez odpowiadaja przewody wysokiego napiecia?
swiece po wykreceniu (troj elektrodowe) sa brazowe choc miejscami delikatnie czarne (rownowmiernie na wszystkich)
czy za to tez odpowiadaja przewody wysokiego napiecia?
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Pewnie, przewody się zużywają tak jak wszystko. A skąd można wiedzieć ile poprzedni włąściciel na nich jeździł?kedzior pisze:pytam bo moj golf juz 100tys przejechal za naszej kadencji (wczesniej jezdzila mama a od 1miesiaca ja) i chyba przewody bedzie trzeba wymienic
Niekoniecznie, może być zużyta sonda lambda, nieprawidłowo ustawiony zapłon, zbyt bogata mieszanka. Jeśli nalot jest tak jak mówisz tylko miejscami, to jest OK. A kiedy wymieniane były świece?kedzior pisze:czy za to tez odpowiadaja przewody wysokiego napiecia?
Ogólnie o układ zapłonowy trzeba dbać, kopułka wiele nie kosztuje, kable troche, świece parę dych. Generalnie wydatek 200zł, a poprawia żywotność silnika (lepsza iskra do spalania meiszanki), wyrówna się praca-szczególnie na zimnnym, mniej nagarów się robi, może spaść minimalnie zużycie paliwa.
Jeśli w/w elementy nie były długo wymieniane to można odczuć różnicę.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości