Witam kupiłem własnie białe zegary do golfika mojego.
Mam 2 pytania. 1, jak wogole mam wymontować licznik, poniewaz nie mam zielonego pojecia jak to zrobić?? Pytanie nr2, jak już wyjmę licznik, jak mam te tarcze zamontować, nakleić, przykleić czy moze wsadzić zamiast tych starych???? Baaaardzo proszę o odpowiedzi, wszelkie pomocne wiadomosci bedą nagradzane jak zawsze!!!
[ Dodano: 05 Gru 2006 13:20 ]
http://www.allegro.pl/item146609032_vw_ ... egary.html
To te tarcze
[mk3] Jak założyc białe zegary proszę o pomoc!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: 2017 Golf MK 7.5 Highline Variant
- Silnik: CZDA
- Kontakt:
wyjmujesz radio i przelaczniki ... odkrecasz 8 srub i zdejmujesz ramke... odkrecasz 2 srubki trzymajace licznik i odpinasz linke predkosciomierza i masz juz licznikWilQ pisze:1, jak wogole mam wymontować licznik
[ Dodano: 05 Gru 2006 13:40 ]
tu masz pokazane jak zdjac licznik http://vwgolf.pl/zegary.html
Kolego, w temacie chodzi o Mk3cycu767 pisze:wyjmujesz radio i przelaczniki ... odkrecasz 8 srub i zdejmujesz ramke... odkrecasz 2 srubki trzymajace licznik i odpinasz linke predkosciomierza i masz juz licznik
Radia wcale nie trzeba wyjmowac, ani linki od predkosciomierza, bo takowej nie ma...
[ Dodano: Wto Gru 05, 2006 13:47 ]
cycu767 pisze:tu masz pokazane jak zdjac licznik http://vwgolf.pl/zegary.html
[ Dodano: Wto Gru 05, 2006 13:52 ]
To Ci powinno troche pomoc - http://vw2.info/vwforum/oslicznik.html
Prosta sprawa! To wszystko zalezy jakie masz zegary. Ja mam firmy VOD a robi sie to tak:
1. Najpierw odkrecasz obudowe kierownicy, dwie sróbki od dołu.
2. Nalezy zdemontowac zaslepki ukrywajace sruby plastykowej oslony jedna jest z prawej strony pod zaslepka:
3.Druga śruba ukryta jest pod przelacznikiem swiatel ktory po usunieciu zaslepki po jego lewej stroni i wcisniecu zabezpieczenia pokazanego czerwona strzalka demontujemy:
4. Kolejnym krokiem jest zdjecie samego plastiku poprzez dociśniecie go w pokazanym miejscu, wtedy ladnie odskakuje i mozna go wyjac:
5. Dalej odkrecamy srubki mocujace sam licznik, uwazajac przy tym zeby nam nie spadly na dół:
6. Potem poprzez odchylenie od góry do siebie liczników, mozemy odpiać z tyłu bedąca kostke łączaca kable.
Jezeli chodzi na co przyczepić nowe tarczea, to ja to zrobiłem poprzez podklejenie w jedym miejscu taśmą dwustronna. Tak na wszelki wypadek, zeby sie cos tam nie zruszyło.
Jeżeli nie wiesz jak dostać sie do tarcz, daj znać postaram sie pomóc. Robiłem to niedawno i pamietam. Uważaj zeby nie uszkodzić tzw "silniczka" wskazówek, strasznie delikatna sprawa!
Miłej zabawy, pamiet grunt to bez pośpiechu!
1. Najpierw odkrecasz obudowe kierownicy, dwie sróbki od dołu.
2. Nalezy zdemontowac zaslepki ukrywajace sruby plastykowej oslony jedna jest z prawej strony pod zaslepka:
3.Druga śruba ukryta jest pod przelacznikiem swiatel ktory po usunieciu zaslepki po jego lewej stroni i wcisniecu zabezpieczenia pokazanego czerwona strzalka demontujemy:
4. Kolejnym krokiem jest zdjecie samego plastiku poprzez dociśniecie go w pokazanym miejscu, wtedy ladnie odskakuje i mozna go wyjac:
5. Dalej odkrecamy srubki mocujace sam licznik, uwazajac przy tym zeby nam nie spadly na dół:
6. Potem poprzez odchylenie od góry do siebie liczników, mozemy odpiać z tyłu bedąca kostke łączaca kable.
Jezeli chodzi na co przyczepić nowe tarczea, to ja to zrobiłem poprzez podklejenie w jedym miejscu taśmą dwustronna. Tak na wszelki wypadek, zeby sie cos tam nie zruszyło.
Jeżeli nie wiesz jak dostać sie do tarcz, daj znać postaram sie pomóc. Robiłem to niedawno i pamietam. Uważaj zeby nie uszkodzić tzw "silniczka" wskazówek, strasznie delikatna sprawa!
Miłej zabawy, pamiet grunt to bez pośpiechu!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości