[MK2] - pare problemow - elektryka i chyba gaznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » pn gru 04, 2006 22:57

wezyk od przyspieszacza jest podlaczony bezposrednio do weza od podcisnienia idacego z kolektora ssacego!



mieczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: śr lip 27, 2005 00:07
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mieczus » pn gru 04, 2006 23:15

sGARY pisze:wezyk od przyspieszacza jest podlaczony bezposrednio do weza od podcisnienia idacego z kolektora ssacego
czyli mam cos popieprzone z przewodami, ale jaja a gdzie jest ten wez od podcisnienia, jak go zlokalizowac? i co w takim razie powinno byc podpiete tam przy tej obudowie filtra powietrza?

[ Dodano: Pon 04 Gru, 2006 ]
sGARY pisze:wezyk od przyspieszacza jest podlaczony bezposrednio do weza od podcisnienia idacego z kolektora ssacego!
czyli mam cos popieprzone z przewodami :( A jak moge zlokalizowac ten waz od podcisnienia? i co ma byc podpiete w to miejsce w obudowie filtra powietrza?


mieczus

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » pn gru 04, 2006 23:25

pod kolektor ssacy to to nie idzie , nie pamietam aby w jakims wozie szlo pod kolektor

Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » pn gru 04, 2006 23:34

hmmm wg mnie to idzie bezposrednio z kolektora ssacego no ale zobacze jeszcze jutro ;)
a dokladnie o jakim silnik chodzi i o jaki gaznik??



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » pn gru 04, 2006 23:45

sGARY pisze:hmmm wg mnie to idzie bezposrednio z kolektora ssacego no ale zobacze jeszcze jutro ;)
a dokladnie o jakim silnik chodzi i o jaki gaznik??
nie wiem czy to pytanie jest skierowane do mnie ale jesli tak to powiem ze te fotki tycza sie gaznika Pierburg 2E3 Silnik: MH 1.3 , bynajmniej taki gaznik powinien byc przy tym silniku


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

mieczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: śr lip 27, 2005 00:07
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mieczus » pn gru 04, 2006 23:48

nie wiem jaki to gaznik ale silnik MH i kiedys ktos mi mowil, ze to 2e3

[ Dodano: Pon 04 Gru, 2006 ]
ta sroba nr 3 zwiekszasz lub zmniejszasz obroty na ssaniu
a jakie powinny byc prawidlowe obroty na ssaniu?

[ Dodano: Pon 04 Gru, 2006 ]
ta sroba nr 3 zwiekszasz lub zmniejszasz obroty na ssaniu
a jakie powinny byc prawidlowe obroty na ssaniu? a masz moze jakis ebook w jezyku polskim na temat regulacji tego gaznika?


mieczus

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » pn gru 04, 2006 23:58

2000 ob +- 100 na ssaniu wolne obroty 800 +-50


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

mieczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: śr lip 27, 2005 00:07
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mieczus » pn gru 04, 2006 23:58

chociaz wg http://www.bookmaster.pl/ksiazka/53921.xhtml w silnikach MH byl 2e2


mieczus

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 05, 2006 00:11

z tego co mnie pamiec nie myli to gazniki 2E2 montowali do silnikow 1,6 i 1,8
ale jesli sie myle niech mnie ktos poprawi
Pozdrawiam

[ Dodano: 05 Gru 2006 00:08 ]
mieczus pisze:chociaz wg http://www.bookmaster.pl/ksiazka/53921.xhtml w silnikach MH byl 2e2
tak zgadzam sie z kolega gazniki 2e2 byly stosowane po 1986 roku natomiast 2E3 byly montowane w latach 1985 - 1987
a jesli kolega ma ten typ gaznika to polaczenie podcisnienia wchodzi w waz odchodzacy od kolektora (silownik wspomagania ukladu hamulcowego ) jesli schemat bedzie ktos chcial do tego gaznika to pstrykne fotke i tu wzuce

Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

mieczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: śr lip 27, 2005 00:07
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mieczus » wt gru 05, 2006 01:42

bardzo prosze o ta fotke


mieczus

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 05, 2006 02:25

bardzo prosze

Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

mieczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: śr lip 27, 2005 00:07
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mieczus » wt gru 05, 2006 08:58

a co to jest A i co to jest 11 (na rys opisane jako ekonometr), bo rozumiem, ze 12 to pompa hamulcowa?

[ Dodano: Wto 05 Gru, 2006 ]
a z jakiej ksiazki sa ta zdjecia? Czy moze z tej? http://allegro.pl/item147493910_vw_volk ... ukcja.html


mieczus

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 05, 2006 11:20

mieczus pisze:a co to jest A i co to jest 11 (na rys opisane jako ekonometr), bo rozumiem, ze 12 to pompa hamulcowa?

"A" to jest przewod ktory idzie pod filtr powietsza , "11" toekonometr

[ Dodano: Wto 05 Gru, 2006 ]
a z jakiej ksiazki sa ta zdjecia? Czy moze z tej? http://allegro.pl/item147493910_vw_volk ... ukcja.html
nie te fotki sa z ksiazki " gazniki pierburg z lat 78 - 92 tom 1 opracowanie profesjonalne '

Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » wt gru 05, 2006 16:11

no i jak idzie wezyk od podcisnienia z apartau zaplonowego?? do kolektora bezposrednio!! tak jak mowilem!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 428 gości