[mk2] gaźnik 2E problem z jazdą na benzynie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Voder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: pt sty 21, 2005 20:07
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

[mk2] gaźnik 2E problem z jazdą na benzynie.

Post autor: Voder » sob lis 11, 2006 19:49

Witam. Golfik 2 silnik 1.8 GU 87r. Ostatnio pojawił się problem z jazdą na benzynie, otóż przy mocniejszym dodaniu gazu w czasie jazdy zaczynał sie dusić i czuć było benzynę na postoju(na gazie nie bylo z jazdą problemu). Pomyślałem sobie że poszedł pływak więc uderzyłem do mechanika. Okazało sie że pływak jest ok ale uszczeliki(zestaw naprawczy gaźnika) są do wymiany. Mechanik mówi że pierwszy raz sie spotyka z tym gaźnikiem( wspominał coś o chłodzeniu i innych dziwnych przewodach). Więc pytam jako laik mądrzejszych od siebie czy te gaźniki naprawde są tak skomplikowane i czym różnią sie od 2EE lub 2E2? A może jest inna przyczyna? Dodam ze samochód kupiłem na wiosne już z założoną instalacją LPG i w silniku nic nie bylo w tym czasie grzebane. Z góry THX za pomoc.



Awatar użytkownika
arcadioo997
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 30, 2006 12:08
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: arcadioo997 » pn gru 04, 2006 22:10

witam! o ile temat jest aktualny, to ja bym przeczyścił dysze w gaźniku, bo jeżdżąc na gazie często sie zamula mazią z gazu...



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt gru 05, 2006 11:17

Voder pisze:czy te gaźniki naprawde są tak skomplikowane i czym różnią sie od 2EE lub 2E2?
no niestety sa... a to co masz 2E to jest tylko oznaczenie korpusu... w zaleznosci od tego jaki osprzet byl na nim montowany mozesz miec pneumatycznego 2E2 lub elektronicznego 2EE. Nie ma samego gaznika 2E...
Voder pisze:Mechanik mówi że pierwszy raz sie spotyka z tym gaźnikiem
no to malo jeszcze widzial :)



Awatar użytkownika
Voder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: pt sty 21, 2005 20:07
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Voder » wt gru 05, 2006 12:25

Dzięki za info. Co prawda problem został usunięty, chodzi jak marzenie, a mechanior wział 40zł (nie wiem co zrobił dokładnie bo go nie było gdy odbierałem wóz).
KamilW pisze:a to co masz 2E to jest tylko oznaczenie korpusu...
Faktycznie masz racje przejrzałem rysunki i jest to 2E2.
to ja bym przeczyścił dysze w gaźniku, bo jeżdżąc na gazie często sie zamula mazią z gazu...
A tak na przyszłość to można by to zrobić samemu w grażu(czy dużo z tym roboty), czy lepiej u mechaniora?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt gru 05, 2006 12:54

Voder pisze:A tak na przyszłość to można by to zrobić samemu w grażu(czy dużo z tym roboty), czy lepiej u mechaniora?
ja robie tylko w garazu
wiec powodzenia :)



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt gru 05, 2006 12:55

mozna zrobic samemu 10 min roboty i po problemie
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
Voder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: pt sty 21, 2005 20:07
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Voder » śr gru 06, 2006 16:30

OK w takim razie temat można zamknąć.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 286 gości