[MK3 ABF 150KM] Przerywanie silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr wrz 07, 2005 23:58
- Lokalizacja: Ruchenka
[MK3 ABF 150KM] Przerywanie silnika
Po naprawie silnika zaczoł przerywać.Był robiony cały dół.
Byłem u dwuch mechaników,ale nie mają pojęcia.
Co to może być?
Byłem u dwuch mechaników,ale nie mają pojęcia.
Co to może być?
Ostatnio zmieniony sob gru 02, 2006 16:26 przez lukasz golf3, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr wrz 07, 2005 23:58
- Lokalizacja: Ruchenka
Kupiłem go zagazowałem i wszystko było dobrze do czasu jak mi zaczoł stukać korbowód na wale,więc zaprowadziłem do mechanika i przy okazji zrobił szlif wału,wyważył go,zmienił panewki główne i korbowodowe,uszczelniacze na wał i rozrząd,zmienił pierścienie na nowe i założył zregenerowany korbowód.Poza tymi częściami wymienionymi wszystko miało być bdb stanie więc niebyło potrzeby tego wymieniać. Odracu jak go odebrałem było czuć przerywanie podczas jazdy tzn. prawie zawsze przerywa na obrotach 2600-2800 i nie ma znaczenia czy jade na gazie czy benzynie,czy zimny czy ciepły, pozatym dużo więcej pali i nie ma tej mocy. Silnik na benzynie kuleje (jak go odpale tochodzi nie równo).
Kupiłem nowe świece NGK i palec przerywacza.
Co to może być?
Kupiłem nowe świece NGK i palec przerywacza.
Co to może być?
Objawy sa takie ze jak sie rozgrzeje to pracuje nierowno. Czesto przygasa, a raz sie zdazylo ze starcil wogole moc tzn przerywal prace wlasnie w zakresie 2500-3000 tys.
Ale jeszcze tej sondy nie wymienilem bo nie mam czasu i jakos sie kula ostatnio nawet lepiej sie zachowuje. Na kompie u GTO 8 bledow wyskoczylo .POzdrawiam
Ale jeszcze tej sondy nie wymienilem bo nie mam czasu i jakos sie kula ostatnio nawet lepiej sie zachowuje. Na kompie u GTO 8 bledow wyskoczylo .POzdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr wrz 07, 2005 23:58
- Lokalizacja: Ruchenka
Podłączałem go pod komputer,ale nic niewywaliło,może słaby program bo ściągnięty z netu(VAG). I to jest problem,gdyby coś komp wyżucił to by było wiadomo od czego zacząć.
A co do gazu to jest wrzucony jakiś najprostrzy,ale do tej pory niebyło żadnych problemów na gazie,więc chyba to nie to.
A sonde może by na komputerze jak go podłączałem wywaliło...
A co do gazu to jest wrzucony jakiś najprostrzy,ale do tej pory niebyło żadnych problemów na gazie,więc chyba to nie to.
A sonde może by na komputerze jak go podłączałem wywaliło...
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr wrz 07, 2005 23:58
- Lokalizacja: Ruchenka
Na benzynie tak samo sie dzieje jak na gazie. A co gorsze silnik faluje na niskich obrotach na benzynie,a na gazie już nie.
Instalacja jest firmy LEVATO, ale przez rok niebyło z nią żadnych problemów(nawet w największe morozy tamtej zimy palił na gazie bez problemu).
To sie stało po tej naprawie i mi sie zdaje,że mechanik coś zknocił,ale nie wiem co.
Przedtem palił 11.5 gazu więc to chyba niedużo,a jeszcze nieźle sie zwijał na takiej słabej instalacji.
[ Dodano: 13-12-06, 06:26 ]
Byłem wczoraj u elektryka i elementy elektryki są wporządku. Sonda i innne czujniki działają.
Ale samochód dalej kuleje.
[ Dodano: 15-12-06, 06:23 ]
Sprawdzałem kompresje na cylindrach i mi wyszło 1- 11, 2- 11,5 , 3- 11.75 , 4- 12 , a z tego co wiem to powinno być 10,4-10,5 . Może nieraz wcześniej wybuchnie mieszanka, bo szybciej sie spręży?
Dalej kąbinuje....
Instalacja jest firmy LEVATO, ale przez rok niebyło z nią żadnych problemów(nawet w największe morozy tamtej zimy palił na gazie bez problemu).
To sie stało po tej naprawie i mi sie zdaje,że mechanik coś zknocił,ale nie wiem co.
Przedtem palił 11.5 gazu więc to chyba niedużo,a jeszcze nieźle sie zwijał na takiej słabej instalacji.
[ Dodano: 13-12-06, 06:26 ]
Byłem wczoraj u elektryka i elementy elektryki są wporządku. Sonda i innne czujniki działają.
Ale samochód dalej kuleje.
[ Dodano: 15-12-06, 06:23 ]
Sprawdzałem kompresje na cylindrach i mi wyszło 1- 11, 2- 11,5 , 3- 11.75 , 4- 12 , a z tego co wiem to powinno być 10,4-10,5 . Może nieraz wcześniej wybuchnie mieszanka, bo szybciej sie spręży?
Dalej kąbinuje....
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
i co udało Ci się kolego rozwiązać ten problem ??
nie tylko mamy go my : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic729152-0.html
nie tylko mamy go my : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic729152-0.html
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr wrz 07, 2005 23:58
- Lokalizacja: Ruchenka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 220 gości