[MK2] Problemy z mocą

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zyty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 15:07
Lokalizacja: KatoVWitz
Kontakt:

[MK2] Problemy z mocą

Post autor: Zyty » pt gru 01, 2006 09:48

a więc sytuacja wygląda następująco ... opdalam autko chodzi igła ...
jadąc po kilkunastu kilometrach .. na 2,3,4 biegu auto muli ... dodaje
gazu i nic ... po czym dostaje kopa . i git ... w najgorszym przypadku
gasnie ... chcąc odpali,ć odpale ... lecz gdy chodzi na wolnych obrotach i
chce dodać gazu .. muli go i gasnie znów ... jedyny sposób by odpalił
później to próba odpalenia go na wciśniętym pedale gazu ... skacze bo
skacze ale po chwili chodzi już normalnie ... o co kamam ??nie wiem co sie
dzieje ... jedny mówią że silniczek krokowy .. drudzy że świeczki inni
natomiast że sonda !!
Ostatnio zmieniony sob gru 02, 2006 03:15 przez Zyty, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images20.fotosik.pl/197/b9d4a7c21272b808.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt gru 01, 2006 09:53

natomiast że sonda !!
i to chyba by było to
jadąc po kilkunastu kilometrach
własnie kiedy silnik się zagrzeje sonda lambda zaczyna swoją pracę



Awatar użytkownika
rross
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: rross » sob gru 02, 2006 07:39

a zobacz jak wyglądaja świece.
ja dziś wymieniam sonde
to napiszę ci, bo podobno może być czujnik temperratury.
napisz czu dymi czy nie jak ze spalaniem

silniczka nie ruszaj bo mim zdaniem to mit w większości przypadków


[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-8988.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 02, 2006 12:04

Raczej problem dotyczy ciśnienia paliwa. Któraś pompa, może tylko filtr paliwa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
SpartacuS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lis 17, 2006 23:16
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SpartacuS » sob gru 02, 2006 22:53

Mam ten sam problem z tym, że mój golfik nie gaśnie, tylko się muli strasznie na wyższych biegach od "jedynki".

Jak lekko przytrzymam sprzęgło to dostaje kopa i juz leci normalnie.
Np. Przy "dwójce" prędkość 30 km/h zaczyna szarpać. Wciskam gaz i nic, po chwili prędkość powoli rośnie i tak ponad 40km/h dostaje kopa. Zaznaczam, że to tylko dwójka.
Na trójce przy 30km/h nic nie szarpie, chodzi ładnie, ale wolno się zbiera no i zresztą to chyba za niska prędkość na ten bieg... albo...
Sam nie wiem... pomocy w czym może tkwić problem.



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » ndz gru 03, 2006 01:01

Paweł Marek pisze:Raczej problem dotyczy ciśnienia paliwa. Któraś pompa, może tylko filtr paliwa.
mialem podobny przypadek cos przypchalo smoka paliwa silnik pracowal ok przez jakis czas poczym slabnol i gasl po ponownym ciezkim odpaleniu przezchwile bylo ok i po kilkuset metrach ta sama bajka
sprwdz te filtr paliwa i wydajnosc pompy paliwa
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
Zyty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 15:07
Lokalizacja: KatoVWitz
Kontakt:

Post autor: Zyty » pn gru 04, 2006 12:31

zaraz jade po filtr wpierw ... to się okaże ... i na kanał by go założyć ... goopie NZ


[img]http://images20.fotosik.pl/197/b9d4a7c21272b808.jpg[/img]

robbox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: robbox » pn gru 04, 2006 15:50

rross pisze:silniczka nie ruszaj bo mim zdaniem to mit w większości przypadków
- dobrze ze w tym silniku nie ma silniczka krokowego :)



Awatar użytkownika
Zyty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 15:07
Lokalizacja: KatoVWitz
Kontakt:

Post autor: Zyty » pn gru 04, 2006 19:54

no i wyjaśnione ... filtr paliwa cały zapieprzony syfem .... koszt nowego prawie 40 zeta ... a auto chodzi zupełnie inaczej !! dzięki za rady


[img]http://images20.fotosik.pl/197/b9d4a7c21272b808.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 407 gości